saanko minä sanoa ääneen että minua pelottaa!
Minua pelottaa isis, pommit, täysin hallitsematon pakolaisuusvyöry maassamme, koko suomwn tulevaisuus, pikkutyttöni turvallisuus ja tulevaisuus tässä maassa, islam, koko maan romahdus. .
Älkää poistako tätä viestiä! Kai minullakin on oikeus sanoa että minua pelottaa.
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:20"]
Minuakin pelottaa. Eikä kyse ole mistään irrationaalisesta pelosta.
Ensinnäkin, Pohjois-Afrikasta ja Lähi-idästä tulevat maahanmuuttajat raiskaavat 17 kertaa todennäköisemmin kuin kantaväestö. Raiskausten määrä on viimeisten 20 vuoden aikana lisääntynyt 70 prosenttia, vaikka esimerkiksi henkirikosten määrä onkin vähentynyt.
Viimeisen vuorokauden aikana Saksassa on mellakoitu ja mellakassa on heilunut ISIS-lippu.
http://news360.com/article/311820821#
Maat, joissa on suuri muslimiväestö, kuten Ranska, kamppailevat ihan uudenlaisten ongelmien kanssa. Suomessa ei edes tajuta mitä tulossa on. Esimerkki: viime viikonloppuna Ranskassa oli muslimien keskustelutilaisuus, jossa imaamit keskustelivat siitä saako vaimoaan pahoinpidellä. Feministiaktivistit osoittivat mieltään tilaisuudessa, jolloin heille huudettiin yleisöstä "likaiset huorat, tappakaa ne." Uutisoidaanko tällaisesta Suomessa? No ei.
Olen asunut Ranskassa ja minulle on ihan suoraan sanottu, että on lähiöitä joinne en voi vaaleana naisena yksin mennä. Siis edes keskellä päivää. Ja näin minulle sanoi yliopiston professori, ei mikään oikeistopopulisti.
Halutaanko tosiaan nämä ilmiöt Suomeen?
[/quote]
No kyllä täällä todella suuri osa valitettavasti näin haluaa. Ja moni feministi varsinkin. Ehkä Suomessa ei ole tarpeeksi työsarkaa, tuodaan lisää tasa-arvoon liittyviä ongelmia, jotta voidaan taas osoittaa mieltä. Tuo ol järkevimmästä päästä, kun yritän motiiveja keksiä.. Eihän tässä ole mitään järkeä.
Muut kuin mamuintoilijat eivät saa ääntään kuuluviin. Sillä tavoin kansalaisten vastarinta yritetään nujertaa. Yritetään antaa kuva, että ihmiset hihkuisivat riemusta, kun maa täytetään arabeilla.
Virallinen media ja keskustelupalstat valjastettu tähän. Muille bannia.
Nyt pitäisi maan päättäjien näyttää, että heillä on selkärankaa ja omanarvontuntoa. Ylpeyttä Suomesta! Näyttää olevan lammasmaista sakkia koko porukka :((((
Suomalaiset on aivan liian kiltti, sinisilmäinen, alemmuudentuntoinen, suvaitsevainen ja tunnollinen kansa. Emmekä arvosta riittävästi itsenäisyyttämme ja omaa kulttuuriamme. Nyt jo viedään kuin "pässiä narussa" tiettyjen maahanmuuttaneiden kansanryhmien taholta ja meno kuulkaa vaan pahenee.
Jokainen ihminen on samanarvoinen, joo, mutta ei se nyt tarkoita että oikein tarjottimella tarjotaan, että "Ottakaa vaan maamme, kulttuurimme ja uskontomme. Heittäkää pois vaan. Me maksamme vielä viulutkin. Kun ihminen on ihmiselle ihminen <3"
Kunpa meillä olisi Unkarin presidentin Orbanin kaltainen rohkea johtaja..
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:27"]
Minua pelottaa isis, pommit, täysin hallitsematon pakolaisuusvyöry maassamme, koko suomwn tulevaisuus, pikkutyttöni turvallisuus ja tulevaisuus tässä maassa, islam, koko maan romahdus. . Älkää poistako tätä viestiä! Kai minullakin on oikeus sanoa että minua pelottaa.
[/quote]
Ok. Mutta hae apua, älä jätä elämää väliin. Muutos on täällä nyt.
Jos ilmasto muuttuu sekin sysää ihmisvirran liikkeelle Eurooppaan. Sun on pakko sopeutua. En jos sinä joutuisit laittamaan lapsesi siihen kumiveneeseen?
Ei saa olla poikkeavia mielipiteitä.
Minuakin pelottaa, sillä olen joutunut kokemaan ahdistelua, useammin kuun pari kertaa. Samoin moni ystäväni. Tiedän että näistä ei saa puhua. Rasismiahan tuommoisten sanominen on :(
Muutos on täällä nyt. Siitä ei pääse eroon vaikka kuinka pelottaa. Mitä voit tehdä asian eteen?
Jos elämä pyörii tuommoisen pelon ympärillä niin ei ole normaalia.
Joo[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:42"]Minuakin pelottaa, sillä olen joutunut kokemaan ahdistelua, useammin kuun pari kertaa. Samoin moni ystäväni. Tiedän että näistä ei saa puhua. Rasismiahan tuommoisten sanominen on :(
[/quote]
Niin. Silti näin on. Mitä tekisit asian tilan parantamiseksi?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:44"]Joo[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:42"]Minuakin pelottaa, sillä olen joutunut kokemaan ahdistelua, useammin kuun pari kertaa. Samoin moni ystäväni. Tiedän että näistä ei saa puhua. Rasismiahan tuommoisten sanominen on :(
[/quote]
Niin. Silti näin on. Mitä tekisit asian tilan parantamiseksi?
[/quote]
Voisin vaikka muuttaa jonnekin mihin niitä ei oteta. Itsepuolustus on suomessa rikos, eli se ei ole ratkaisu. Pois muuttaminen taitaa olla ainoa asia mitä voin tehdä.
Olen ennenkin asunut ihmisystävällisemmässä maassa joten uskon että muutto voisi onnistua hyvin kunhan vain työpaikan löytäisi ensin. Työttömäksi en halua mihinkään lähteä.
Pelko on ihan sallittua. Kaikkia meitä pelottaa. Suomi on tähän asti ollut melkoinen lintukoto, on ihan luonnollista, että pakolaisten äkillinen lisääntyminen aiheuttaa levottomuutta. Täytyy kuitenkin tunnistaa itsessään pelon syyt ja tiedostaa, että sotaa pakenevat ihmiset eivät tuo sotaa mukanaan. Islam on yksi uskonto maailmassa ja muslimeja on jo Suomessa tuhansia elämässä ihan tavallista elämää. Sitä ei pidä pelätä vain siksi että se on uutta ja vierasta. Yritä tutustua vieraisiin, sillä se pelko hälvenee. Fakta on, että nyt ollaan kriisissä eikä Suomi voi vaan pistää sormia korviin, päätä pensaaseen ja leikkiä ettei maailmalla tapahdu mitään.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:44"]Jos elämä pyörii tuommoisen pelon ympärillä niin ei ole normaalia.
[/quote]
Eihän se normaalia olekaan eikä toivottavaa. Silti moni joutuu sen kanssa elämään. Eikä yksittäinen ihminen voi asialle oikein mitään tehdä. Ainoa asia mikä auttaa on se, että asiasta puhutaan eikä sitä vaieta kuoliaaksi.
Haluaisin ihan oikeasti muuttaa Venäjälle. Siellä ei ole Isisiä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:44"]Jos elämä pyörii tuommoisen pelon ympärillä niin ei ole normaalia.
[/quote]
Eihän se normaalia olekaan eikä toivottavaa. Silti moni joutuu sen kanssa elämään. Eikä yksittäinen ihminen voi asialle oikein mitään tehdä. Ainoa asia mikä auttaa on se, että asiasta puhutaan eikä sitä vaieta kuoliaaksi.
[/quote]
Eikä syyllistetä heitä ketkä syystä tai toisesta pelkäävät.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:43"]Muutos on täällä nyt. Siitä ei pääse eroon vaikka kuinka pelottaa. Mitä voit tehdä asian eteen?
[/quote]Tämä tuntuu olevan nyt jonkinlainen suvakkien "uusi kanta"? :D)))
Kun ei ole oikein korrektia enää liputtaa mamutuksen ja mokutuksen puolesta, nostetaanpa sitten kädet pystyyn "Eihän me tätä nyt sillai haluttu, mut minkäs teet kun maailma muuttuu"
Todella noloa...
[/quote]
No, miten sinä haluat lopettaa tämän? Mitä keinoja ehdotat? Eipä taida olla mitään.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:00"]Haluaisin ihan oikeasti muuttaa Venäjälle. Siellä ei ole Isisiä.
[/quote]
Venäjälle voi muuttaa da.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:02"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:43"]Muutos on täällä nyt. Siitä ei pääse eroon vaikka kuinka pelottaa. Mitä voit tehdä asian eteen?
[/quote]Tämä tuntuu olevan nyt jonkinlainen suvakkien "uusi kanta"? :D)))
Kun ei ole oikein korrektia enää liputtaa mamutuksen ja mokutuksen puolesta, nostetaanpa sitten kädet pystyyn "Eihän me tätä nyt sillai haluttu, mut minkäs teet kun maailma muuttuu"
Todella noloa...
[/quote]
No, miten sinä haluat lopettaa tämän? Mitä keinoja ehdotat? Eipä taida olla mitään.
[/quote]
No mitä keinoja sinulla on? Minä pistäisin rajat kiinni niinkuin saksalaiset. Semmoista en kuitenkaan yksin pysty tekemään.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:53"]Pelko on ihan sallittua. Kaikkia meitä pelottaa. Suomi on tähän asti ollut melkoinen lintukoto, on ihan luonnollista, että pakolaisten äkillinen lisääntyminen aiheuttaa levottomuutta. Täytyy kuitenkin tunnistaa itsessään pelon syyt ja tiedostaa, että sotaa pakenevat ihmiset eivät tuo sotaa mukanaan. Islam on yksi uskonto maailmassa ja muslimeja on jo Suomessa tuhansia elämässä ihan tavallista elämää. Sitä ei pidä pelätä vain siksi että se on uutta ja vierasta. Yritä tutustua vieraisiin, sillä se pelko hälvenee. Fakta on, että nyt ollaan kriisissä eikä Suomi voi vaan pistää sormia korviin, päätä pensaaseen ja leikkiä ettei maailmalla tapahdu mitään.
[/quote]
Ruotsissa ainakin ovat tuoneet sodan mukanaan kantaväestöä vastaan.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:20"]
Minuakin pelottaa. Eikä kyse ole mistään irrationaalisesta pelosta.
Ensinnäkin, Pohjois-Afrikasta ja Lähi-idästä tulevat maahanmuuttajat raiskaavat 17 kertaa todennäköisemmin kuin kantaväestö. Raiskausten määrä on viimeisten 20 vuoden aikana lisääntynyt 70 prosenttia, vaikka esimerkiksi henkirikosten määrä onkin vähentynyt.
Viimeisen vuorokauden aikana Saksassa on mellakoitu ja mellakassa on heilunut ISIS-lippu.
http://news360.com/article/311820821#
Maat, joissa on suuri muslimiväestö, kuten Ranska, kamppailevat ihan uudenlaisten ongelmien kanssa. Suomessa ei edes tajuta mitä tulossa on. Esimerkki: viime viikonloppuna Ranskassa oli muslimien keskustelutilaisuus, jossa imaamit keskustelivat siitä saako vaimoaan pahoinpidellä. Feministiaktivistit osoittivat mieltään tilaisuudessa, jolloin heille huudettiin yleisöstä "likaiset huorat, tappakaa ne." Uutisoidaanko tällaisesta Suomessa? No ei.
http://www.lemonde.fr/religions/article/2015/09/13/des-femen-s-invitent-au-controverse-salon-de-la-femme-musulmane-a-pontoise_4755386_1653130.html?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&utm_campaign=Echobox&utm_term=Autofeed#link_time=1442151344
Olen asunut Ranskassa ja minulle on ihan suoraan sanottu, että on lähiöitä joinne en voi vaaleana naisena yksin mennä. Siis edes keskellä päivää. Ja näin minulle sanoi yliopiston professori, ei mikään oikeistopopulisti.
Halutaanko tosiaan nämä ilmiöt Suomeen?
[/quote]
Mutkatoku eihän noita tapahdu, jos ei uutisia mene lukemaan... Uutisethan ne on se pahan alku. Hyssytihyssyti.