saanko minä sanoa ääneen että minua pelottaa!
Minua pelottaa isis, pommit, täysin hallitsematon pakolaisuusvyöry maassamme, koko suomwn tulevaisuus, pikkutyttöni turvallisuus ja tulevaisuus tässä maassa, islam, koko maan romahdus. .
Älkää poistako tätä viestiä! Kai minullakin on oikeus sanoa että minua pelottaa.
Kommentit (96)
Mutta eikös venäjä vie aseita tuonne mistä pakolaisia vyöryy Eurooppaan? Haiskahtaan pahasti.
Ei saa sanoa. IP-osoitteesi blokataan.
Minuakin pelottaa joutua yllätysrakasteltavaksi, ja saada siitä hyvästä hiv. Naisten on parempi vältellä yömyöhään liikkumista yksin.
Kyllä muakin pelottaa tää pikkuhiljaa tapahtuva Suomen tuho.
Suosittelen kaikkia liittymään metsästysseuroihin ja hommaamaan itselleen aseita. Opetelkaa myös käyttämään niitä. Kuntoilkaa ja olkaa valmiita, älkää pelätkö.
Ei mua pelota, mut olen tosi järkyttynyt. Olen sitä ikäpolvea, jolle opetettiin että itsenäisellä maalla on oma valuutta, omat rahat, itsemääräämisoikeus ja oma lippu. No, onhan meillä oma lippu sentään vielä. Sekin varmaan kohta muutetaan, kun onhan siinä valkoinen tausta ja sehän ei käy. Mut tää maa on ajettu, tietoisesti, siihen tilaan ettei kenelläkään ole enää käsitystä että kuka tänne tulee ja mitä tekemään. En käsitä miten on mahdollista, että muut EU-maat voivat tehdä rajatarkastuksia, Suomi ei. Joku jossain haluaakin kaikki nämä ihmiset tänne, luomaan varjoyhteiskunnan jossa ei turhaan veroja maksella ja sitouduta yhteiskuntaan.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:43"]Muutos on täällä nyt. Siitä ei pääse eroon vaikka kuinka pelottaa. Mitä voit tehdä asian eteen? [/quote]Tämä tuntuu olevan nyt jonkinlainen suvakkien "uusi kanta"? :D))) Kun ei ole oikein korrektia enää liputtaa mamutuksen ja mokutuksen puolesta, nostetaanpa sitten kädet pystyyn "Eihän me tätä nyt sillai haluttu, mut minkäs teet kun maailma muuttuu" Todella noloa... [/quote] No, miten sinä haluat lopettaa tämän? Mitä keinoja ehdotat? Eipä taida olla mitään.
[/quote]
Me haluttiin jo ennalta ehkäistä. Se ei teille käynyt.
Ohis
Haluutte sitä ja tätä mutta ette tee mitään.
Minuakin ahdistaa ja pelottaa, ongelmat ovat taattu kun kantaväestö lietsoo pelkoa ja keksii kaikenlaisia olemattomia uhkakuvia. En viitsi enää edes facebookkia avata kun nämä elämäm_koululaiset ja muut vähä-älyiset laumasieluiset lampaat määkivät kuorossa kuinka nyt Suomi on tuhon tiellä. Todella toivon että maahanmuuttajia tulee jatkossa vain enemmän joka puolelta, tekisi hyvää tälle takapajuoselle junttilalle.
Omaan turvallisuuteen täytyy satsata. Täytyy laittaa lapsetkin itsepuolustuskursseille. Ei poliisilla tule olemaan mitään mahdollisuutta puuttua tuleviin turvallisuusuhkiin, saati oikeuslaitoksella, josta ei saa edes kunnon tuomioita. Me ollaan omillamme.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:43"]Muutos on täällä nyt. Siitä ei pääse eroon vaikka kuinka pelottaa. Mitä voit tehdä asian eteen?
[/quote]Miksei pääse?
Too Late kunpaskat on jo housuissa.
Täytyy muistaa, että Saksaan tuli syyskuun alusta 63 000 pakolaista. Heidän olemisensa täytyy ensin järjestää jotenkin ennenkuin lisää voidaan ottaa. Saksa on sulkenut rajat toistaiseksi.
Terv. Saksassa asuva, jonka lähelle on sijoitettu tuhansia pakolaisia (4500).
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:13"]Minuakin pelottaa joutua yllätysrakasteltavaksi, ja saada siitä hyvästä hiv. Naisten on parempi vältellä yömyöhään liikkumista yksin.
[/quote]
Auttaakohan tuo. Minun kimppuuni on käyty ihan työmatkalla. 2 eri kertaa. Teen töitä 8-16. Toisella kerralla olin pukeutunut sadeviittaan, toisella kerralla talvitakkiin ja toppahousuihin. Ei voinut olla kyse provosoivasta pukeutumisesta eikä myöhäisestä kellonajasta. Poliisin kanta oli "kulttuuriero ja väärinymmärrys". Mutta vissiin sitäkään en saisi sanoa.
Maailmassa on tällä hetkellä yli 60 miljoonaa pakolaista, ja tutkimuksen mukaan ilmastonmuutos oli yksi syy Syyrian kriisin leimahtamiseen - ja ilmastonmuutoksen voimistuessa tämä vaikutus tulee vain lisääntymään. Maailma on nyt isossa murroksessa, ja vaikka kuinka haluaisi niin paluu vanhaan on mahdotonta. Saksa on ottanut pakolaisia vastaan yli 800 000 tänä vuonna, eli huomattavasti enemmän kuin aiemmin, mutta monet muut maat ovat kieltäytyneet ottamasta yhtään aiempaa enemmän. Yksi syy Saksan päätökseen rajavalvonnasta on paineen tasaus, eli painostaa muita maita tekemään osansa.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:13"]Minuakin pelottaa joutua yllätysrakasteltavaksi, ja saada siitä hyvästä hiv. Naisten on parempi vältellä yömyöhään liikkumista yksin. [/quote] Auttaakohan tuo. Minun kimppuuni on käyty ihan työmatkalla. 2 eri kertaa. Teen töitä 8-16. Toisella kerralla olin pukeutunut sadeviittaan, toisella kerralla talvitakkiin ja toppahousuihin. Ei voinut olla kyse provosoivasta pukeutumisesta eikä myöhäisestä kellonajasta. Poliisin kanta oli "kulttuuriero ja väärinymmärrys". Mutta vissiin sitäkään en saisi sanoa.
[/quote]
Mä en jättäis asiaa tohon! Täytyyhän oikeesti poliisin suojella ihmistä, jonka kimppuun käydään. Valita jonneki korkeammalle taholle. Nosta meteli, eihän näin voi toimia oikeusvaltiossa.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:29"]
Ok. Mutta hae apua, älä jätä elämää väliin. Muutos on täällä nyt. Jos ilmasto muuttuu sekin sysää ihmisvirran liikkeelle Eurooppaan. Sun on pakko sopeutua. En jos sinä joutuisit laittamaan lapsesi siihen kumiveneeseen?
[/quote]
Sanoisitko samalla lailla jos aloittaisin sinua muuttumaan sillä tavalla miten keksin pakottaa keräämäni kansanliikkeen avulla.
Voiko koko afrikka tulla pohjois-ja keskieurooppaan vaan koska on kuumaa ja kuivaa?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:43"]Muutos on täällä nyt. Siitä ei pääse eroon vaikka kuinka pelottaa. Mitä voit tehdä asian eteen? [/quote]Tämä tuntuu olevan nyt jonkinlainen suvakkien "uusi kanta"? :D))) Kun ei ole oikein korrektia enää liputtaa mamutuksen ja mokutuksen puolesta, nostetaanpa sitten kädet pystyyn "Eihän me tätä nyt sillai haluttu, mut minkäs teet kun maailma muuttuu" Todella noloa... [/quote] No, miten sinä haluat lopettaa tämän? Mitä keinoja ehdotat? Eipä taida olla mitään.
[/quote]
Me haluttiin jo ennalta ehkäistä. Se ei teille käynyt.
Ohis
[/quote]
Juuri näin. Tätä olemme teille yrittäneet kertoa täällä av:llakin jo vuosia, mutta kuuntelemisen sijasta keskityitte haukkumaan meitä rasisteiksi. Asialle olisi voinut tehdä jotakin, mutta ei. Päätettiin mennä perse edellä puuhun. No, nyt kun muut maat lyövät stoppia (Tanska aktiivisesti, Ruotsi passiivisesti ohjaamalla siirtolaiset Suomeen, Unkari yms. ja viimeisimpänä Saksa.) niin Suomi avaa sylinsä entistä isommaksi.
Tämä on vasta alkusoittoa. Kohta ihmetellään, kun siirtolaisia tulee tänne tuhansia päivässä ja rautatieasemat ovat täynnä porukkaa. Siitä sitten!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:02"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 07:43"]Muutos on täällä nyt. Siitä ei pääse eroon vaikka kuinka pelottaa. Mitä voit tehdä asian eteen?
[/quote]Tämä tuntuu olevan nyt jonkinlainen suvakkien "uusi kanta"? :D)))
Kun ei ole oikein korrektia enää liputtaa mamutuksen ja mokutuksen puolesta, nostetaanpa sitten kädet pystyyn "Eihän me tätä nyt sillai haluttu, mut minkäs teet kun maailma muuttuu"
Todella noloa...
[/quote]
No, miten sinä haluat lopettaa tämän? Mitä keinoja ehdotat? Eipä taida olla mitään.
[/quote] No ei ainakaan juosta sinne vokkeihin pullien ja sukkien kanssa.