Minusta on yllättävää, miten varomattomasti varatut miehet etsii seuraa.
Treffeillä voi hyvin tulla vastaan joku vaimon tuttu. Naapurikaupungissa voi kulkea avoimesti yhdessä ja kotikaupungissa voi autolla ajaa yhdessä. Omaa henkilöllisyyttäkään ei kovin hyvin yritetä salata.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salailla? Kun kotona ei enää ole lämpöä, läheisyyttä eikä seksiä, niin vaimo saa kyllä kestää sen että olen deittipalstoilla ja tinderissä vaikka en sitä varsinaisesti mainosta.
Tämän juuri oikea tapa toimia tuossa tilanteessa onneksi olkoon. Avointa suhdetta ei kannata ehdottaa siitä tulee melkein aina iso riita ja ei lupaa. Jos ja kun näin on niin mennään omilla luvilla, mutta juuri matalalla profiililla. Iso peukku!
Eikö vielä parempi tapa olisi erota?
Mulla on tuon kaltainen tilanne menossa juuri tällä hetkellä erällä deitti äpillä. Mies ei tiedä, että olen tehnyt hänen kuvien perusteella taustatutkimuksia. Kyseessä yritysjohtaja. Vaimosta ei varmuutta, mutta tekisi mieli laittaa jollekin hänen naissukulaisista viestiä ja käräyttää, sillä miehellä myös lapsia. Ikää vain 40, joten lapset todennäköisesti alle 10-vuotiaita tai esiteinejä. Onko ehdotuksia?
Iso osa varatuista on kuihtuneessa suhteessa ilman seksiä ja lasten takia tms rahojen takia ollaan yhdessä. Tottakai se sitten houkuttelee isosti kun joku nainen antaa lämpöä ja huomiota. Silloin kun löytää sopivasti toisen samassa tilanteessa molemmat voi tarjota toiselle hyvää seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salailla? Kun kotona ei enää ole lämpöä, läheisyyttä eikä seksiä, niin vaimo saa kyllä kestää sen että olen deittipalstoilla ja tinderissä vaikka en sitä varsinaisesti mainosta.
Vaimo saa kestää sun pettämisen mutta sä et kestä eroamista?
Ei ole kyse siitä että minä en kestäisi eroamista. Kyse on vastuullisuudesta, mutta tarkemmin en asiaa avaa.
Onkohan yleistäkin, että pettävä ukkomies uskoo olevansa vastuullinen, kun pettää vaimoa, eikä eroa?
Kerran kävin Tinder-treffeillä varatun miehen kanssa. En siis tietenkään silloin vielä tajunnut, mikä homman nimi oli, en muutoin olisi tietenkään mennyt treffeille jos olisin tiennyt. Hän siis asui Pirkanmaalla ja minä 300km päässä. Hän siis väitti, ettei muka löydä treffiseuraa lähempää.
Ei voi pitää paikkaansa, että Pirkanmaalla asuva nelikymppinen tasokas mies ei löytäisi alle 100km säteellä treffiseuraa. Siellä seudulla kuitenkin asuu joku miljoona asukasta, kun laskee yhteen Pirkamaan, Varsinais-Suomen, Päijät-Hämeen, Kanta-Hämeen, Seinäjoen ja Jyväskylän seudun.
Vierailija kirjoitti:
Mutta saat tarpeeksi palvelua vaimolta jatkaaksesi liitossa kunnes löydät uuden piian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta saat tarpeeksi palvelua vaimolta jatkaaksesi liitossa kunnes löydät uuden piian?
Piia on pahin kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuon kaltainen tilanne menossa juuri tällä hetkellä erällä deitti äpillä. Mies ei tiedä, että olen tehnyt hänen kuvien perusteella taustatutkimuksia. Kyseessä yritysjohtaja. Vaimosta ei varmuutta, mutta tekisi mieli laittaa jollekin hänen naissukulaisista viestiä ja käräyttää, sillä miehellä myös lapsia. Ikää vain 40, joten lapset todennäköisesti alle 10-vuotiaita tai esiteinejä. Onko ehdotuksia?
Ei lapsille mitään viestejä, kaheliko oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsien on hyvä jo nuoresta tietää isän huoripukkitaipumuksista. Ihan tarkkaillakseen sitten omaa seksuaalisuuttaan ja moraaliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo saa kestää sun pettämisen mutta sä et kestä eroamista?
Ei ole kyse siitä että minä en kestäisi eroamista. Kyse on vastuullisuudesta, mutta tarkemmin en asiaa avaa.
Etkö pelkää, että vaimo päättää esim. myrkyttää sinut?
Vierailija kirjoitti:
Niin itsellä oli sama. Aika rajua elää viikkoja tai jopa kuukausi siten että sinulle ei edes hymyillä kotona. Ja mitään et voi asialle tehdä kun toista ei voi pakottaa olemaan mukavampi.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa varatuista on kuihtuneessa suhteessa ilman seksiä ja lasten takia tms rahojen takia ollaan yhdessä. Tottakai se sitten houkuttelee isosti kun joku nainen antaa lämpöä ja huomiota. Silloin kun löytää sopivasti toisen samassa tilanteessa molemmat voi tarjota toiselle hyvää seksiä
Niin, että mielestäsi vain miehet ovat kuihtuneessa suhteessa? Miksi oman puolison kanssa ei sytytetä suhdetta uuteen roihuun?
Luulen, että kyseessä ovat sängyssä taitamattomat miehet. He pettävät samanlaisten naisten kanssa, jotka eivät tiedä, mitä hyvä seksi edes on. Sekin suhde kuivuu molemminpuoliseen osaamattomuuteen ja taas etsitään uutta.
Itse olen joutunut opettamaan miehelleni sängyssä kaiken ja nyt hän alkaa jo olla melko osaava.
Minustakin se oli nuorena yllättävää ja kummallista. Alkoholimies? Sitten eron tulessa joskus mies itkee, raivoaa ja syytetään naista.
Naisia kiinostaa varatut miehet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö siinä luki, lukutaidoton?
Piilottelemisestä ei tule kuin sanomista. Parasta vain olla aivan normaalisti ja aina valmiina keksimään tarina uteliaille. Tarina kannattaa miettiä etukäteen ettei unohdu. Valehtelu kun ei tahdo jäädä itselle muistiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin itsellä oli sama. Aika rajua elää viikkoja tai jopa kuukausi siten että sinulle ei edes hymyillä kotona. Ja mitään et voi asialle tehdä kun toista ei voi pakottaa olemaan mukavampi.
Varmasti hän hymyilisi, jos olisit parempi sängyssä ja muutenkin huomaavainen, etkä pitäisi vaimoasi piikana.
Vierailija kirjoitti:
Mikset eroa? Jos et saa parisuhteesta mitä tarvitset, niin miksi roikut siinä? Vaimo varmaan ottaa eron siinä vaiheessa, kun toimintasi alkaa puskea esiin. Pettäminen on loukkaavaa, vaikka läheisyys olisikin kadonnut.
Entäs sitten?? Olen monesti käynyt työajalla ruokatauolla antamassa suuhoidin työkaveri sinkkunauselle. Ei ole keltään pois.
Eräs tuttava menetti henkensä näin, eksyi baarista väärän naisen mukaan.