Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on yllättävää, miten varomattomasti varatut miehet etsii seuraa.

Vierailija
28.03.2022 |

Treffeillä voi hyvin tulla vastaan joku vaimon tuttu. Naapurikaupungissa voi kulkea avoimesti yhdessä ja kotikaupungissa voi autolla ajaa yhdessä. Omaa henkilöllisyyttäkään ei kovin hyvin yritetä salata.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on yllättävää miten yleistä tuo on sellaistenkin joukossa, josta kumppani/lähipiiri ei koskaan uskoisi.

Ja se on yllättävää miten helposti he löytävät seuraa, kun komeakaan sinkku ei kelpaa oikein kenellekään.

Parisuhteessa olevat ovat itsevarmempia ja siitä naiset pitävät.

Tämä on ihmetyttänyt minuakin! Aivan jäätävän näköisillä taikinanaamasegämiehilläkin seuraa! Niin järkyttävän näköisiä, kaurajättikokoisia, leuattomia ja kaulattomia olmeja! Tosin on mahdollista, että seura on usein myös maksullista.

Naurahdin tälle sanailulle.

Sama

Vierailija
102/105 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi perheellinen mies piiriti minua pitkään ja sitkeästi työpaikalla. Myöhemmin ilmeni, että hänellä oli vaimonsa kanssa talonrakennusprojekti ja muita isoja projekteja ja rahallisia sitoumuksia, joista hän ei puhunut minulle mitään. Miksi hän tuossa tilanteessa yritti virittää juttua toisen naisen kanssa?

Sai ajatuksensa muualle? Ehkä heillä kesken kaiken stressin oli myös seksielämä tauolla? Olisit ollut mainio kohde purkaa molempia päitä.

Kyllä hän mielestäni riskeerasi siinä samalla ne kaikki rahalliset sitoumuksensa ja koko perhe-elämänsä. Kallis hinta siitä, että saa ajatuksensa muualle. Onneksi selvisi mulle nuo asiat enkä ole enää samassa työpaikassa. Miehet eivät tule aina kertoneeksi edes sitä, että ovat naimisissa ja perheellisiä.

Voisiko olla etteivät miehet, eikä myöskään naiset aina kerro tuota että ovat jo varattuja, kihloissa tai naimisissa ja jopa perheellisia, seuraa ja virityksiä etsiessään vaikka siitä syystä että jäisivät varmemmin ilman sitä seuraa ja virityksiä, olettaen etteivät toiset osapuolet lähde mukaan juttuun tuosta tiedosta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua on pari kertaa epäilty kolmanneksi naiseksi ja surtu selkäni takana sitä, että olen niin sinisilmäinen etten tajua mikä se mies on miehiään tai että olen niin vietävissä että varattukin saa minut pauloihini yms.

Kukaan ei noista olettajista koskaan tullut kysymään minulta suhdettani niihin miehiin. Että millainen suhteemme on. Tai kertomaan, tai kysymään suoraan, että seurusteletteko, tiedätkö, että tuo mies on naimisissa. Ja aina kyse on ollut jostain sellaisesta, että mies on työkaveri, mies antoi kyydin kaupalle, tai vastaavaa neutraalia - minä kun en osaa yhtään ajatella siten, että jos mies on kaverini ja mies on naimisissa, niin en saisi olla hänen kanssaan kahden. Lähden aina siitä, että mies omassa parisuhteesaan toimii siten miten parisuhteen säännöt ovat eikä minun niistä tarvitsee tietää tai alkaa kyellä mieheltä erikseen, että "saatko ottaa minut autosi kyytiin, kun olet kuitenkin naimisissa".

Vierailija
104/105 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kyllä, kukaan ei tunnu käsittävän että seksi ja rakkaus ovat kaksi täysin eri asiaa. 

on täysin mahdollista rakastaa syvästi omaa puolisoa, mutta silti harrastaa satunnaisesti seksiä jonkun toisenkin kanssa. Etenkin pienlapsiperhevaiheessa tämä on minusta jopa luonnollista.

Kuinkahan monta eroa ois jääny ottamatta juuri tuossa pienlapsivaiheessa, jos puolisot pystyisivät sen toisilleen sallimaan, jos ei suoraan sanottuna niin edes sanattomasti. Miksi ihmiset ovat niin pinnallisia ja pikkumaisia? Eihän liitto kovin vakaalla pohjalla ole, jos joku seksikerta jossain sen saa kaatumaan. En vain ymmärrä.

ja kyllä, eukkokin saisi sekstata jos tiukka paikka tulisi, eikä liitto tai rakkaus siihen loppuisi.

Olenko ainut joka ajattelee näin?

Apuu sä tarviit. Kuvottava mielipide. 

Vierailija
105/105 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi salailla? Kun kotona ei enää ole lämpöä, läheisyyttä eikä seksiä, niin vaimo saa kyllä kestää sen että olen deittipalstoilla ja tinderissä vaikka en sitä varsinaisesti mainosta.

Miksi sulla ylipäätään pitää olla vaimo jonka pitää kestää päättämiäsi tekoja? Siinä se probleema on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi