Minusta on yllättävää, miten varomattomasti varatut miehet etsii seuraa.
Treffeillä voi hyvin tulla vastaan joku vaimon tuttu. Naapurikaupungissa voi kulkea avoimesti yhdessä ja kotikaupungissa voi autolla ajaa yhdessä. Omaa henkilöllisyyttäkään ei kovin hyvin yritetä salata.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Voihan kysymyksen asettaa toisinkin, miksi moni on niin varomaton ja etsiytyy varatun seuraan?
Varattu voi sanoa ei kiitos salasuhteelle, jos malttaa olla uskollinen puolisolleen. Sinkut saa yrittää varattua..
Vierailija kirjoitti:
Miksi salailla? Kun kotona ei enää ole lämpöä, läheisyyttä eikä seksiä, niin vaimo saa kyllä kestää sen että olen deittipalstoilla ja tinderissä vaikka en sitä varsinaisesti mainosta.
Vaimo saa kestää sun pettämisen mutta sä et kestä eroamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän munkin exä kulki ihan avoimesi sivusuhteensa kanssa meidän asumassa lähiössä. Eivät vaan sattuneet koskaan mua vastaan tulemaan. Yksi mun kavereista oli nähny ne muutaman kerran, ei vaan jostain syystä mulle kertonut ennenkuin oltiin jo erottu, exä siitäkin kaverista tuli.
Eron jälkimainingeissa sitten hävetti, kun ajattelin, että kaikki muut tienneet ja varmaan nauraneetkin takanapäin.
Juu ja tämä on todella väärin sitä kohtaan jota petetään, että kaverit ei kerro petetylle jo kun tietävät tilanteen. Ei tuollaiset ole kavereita vaan saavat jäädä unholaan
Monet on jälkiviisaita. Asiaa ei tule miettineeksi tai siihen kiinnittäneeksi mitään huomiota tapahtuma hetkellä. Jälkeenpäin on helppo viisastella että kyllähän mä tiesin kyllähän mä näin heidät yhdessä silloin jne.
Kerroit olevasi mies, mutta sinähän olet vielä pikkupoika.
Vierailija kirjoitti:
Ja se on yllättävää miten yleistä tuo on sellaistenkin joukossa, josta kumppani/lähipiiri ei koskaan uskoisi.
Tämä vahvistaa melko selkeästi sen, kuinka emme biologisesti ole tarkoitettu yksiavioisuuteen.
TAI TULEE TODELLA: Tuttu🪄😁🥸
Vaimo valepuvussa !😆😁🤣🥳🎉🤡🎩🌺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salailla? Kun kotona ei enää ole lämpöä, läheisyyttä eikä seksiä, niin vaimo saa kyllä kestää sen että olen deittipalstoilla ja tinderissä vaikka en sitä varsinaisesti mainosta.
No mikä sut siellä kotona pitää jos siellä ei enään mitään sulle ole, mikset eroa ja lopeta vaimosi kiusaamista, saa sen jälkeen vaimosikin etsiä sellaisen miehen jolta saa seksiä, läheisyyttä ja lämpöä.
Mikä estää vaimoa etsimästä mieleistään seuraa itselleen?
Ei mikään. Siitä vaan ainakin mun puolesta, jos maistuu (mutta ei taida maistua). Minulle ei 6 kertaa vuodessa riitä, joten paikkailen sitä parhaaksi katsomallani tavalla. Ero johtaisi lasten elintason suureen laskuun eli ei ole järkevää tämän pikkuasian vuoksi. Ja siis laittakoon eropaperit oikeuteen, jos haluaa siihen kaikilla on tietysti oikeus. Minä en laita. :)
Onhan se "tavallaan" avoin suhde käytännön tasolla. Paskat sillä on väliä mitä on asiasta tarkalleen sovittu, jos homma on suunnilleen tiedossa ja se käy kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän munkin exä kulki ihan avoimesi sivusuhteensa kanssa meidän asumassa lähiössä. Eivät vaan sattuneet koskaan mua vastaan tulemaan. Yksi mun kavereista oli nähny ne muutaman kerran, ei vaan jostain syystä mulle kertonut ennenkuin oltiin jo erottu, exä siitäkin kaverista tuli.
Eron jälkimainingeissa sitten hävetti, kun ajattelin, että kaikki muut tienneet ja varmaan nauraneetkin takanapäin.
Juu ja tämä on todella väärin sitä kohtaan jota petetään, että kaverit ei kerro petetylle jo kun tietävät tilanteen. Ei tuollaiset ole kavereita vaan saavat jäädä unholaan
Monet on jälkiviisaita. Asiaa ei tule miettineeksi tai siihen kiinnittäneeksi mitään huomiota tapahtuma hetkellä. Jälkeenpäin on helppo viisastella että kyllähän mä tiesin kyllähän mä näin heidät yhdessä silloin jne.
No kyllä tuossa tilanteessa kannattais olla hiljaa eikä vääntää veistä petetyn haavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan kysymyksen asettaa toisinkin, miksi moni on niin varomaton ja etsiytyy varatun seuraan?
Varattu voi sanoa ei kiitos salasuhteelle, jos malttaa olla uskollinen puolisolleen. Sinkut saa yrittää varattua..
Saahan sitä juu, mutta voi se sinkunkin varomattomuus kostautua kun saa peräänsä mustasukkaisen miehen, eikä kaikki naisetkaan mustasukkaisuudessaan kovin lenpeitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuossa tilanteessa kannattais olla hiljaa eikä vääntää veistä petetyn haavassa.
Pitåisi ja pitäisi. Toiset vaan ei osaa ja jotkut haluaa esittää että tietävät ja tuntevat kaiken ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla erota? No et tietenkään.
Emme eroa. Nauttisin kyllä eron tuomasta vapaudesta ja pärjäisin taloudellisesti ja muutenkin paremmin yksin, mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo saa kestää sun pettämisen mutta sä et kestä eroamista?
Ei ole kyse siitä että minä en kestäisi eroamista. Kyse on vastuullisuudesta, mutta tarkemmin en asiaa avaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinkku yhtä syyllinen on varatun kanssa. Älytön väite, ettei sinkulla ole velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tietää olevansa varatun seurassa? Siviilisääty ei välttämättä selviä edes kysymällä.
Minua ovat lähestyneet miehet joita tapailin kuukausia sitten. Haluaisivat tavata pitkästä aikaa ja "vaihtaa kuulumisia". Sosiaalisesta mediasta näen että ovat menneet tapailumme jälkeen naimisiin. Naimisissakin ovat ehtineet olla alle vuoden ajan. Ihan oikeastiko miehet lähestyvät viattomasti entisiä seksikumppaneitaan viattoman kahvittelun vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla erota? No et tietenkään.
Tissiposki-mukamies ei uskalla ottaa vastuuta itsestään ja pelkää yksinäisyyttä, ihme luiro 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Toki myös hyväksyt sen, että vaimosi tekee samoin?
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on todella hyvä ja hienoa. Koska mies jää sitä varmemmin kiinni ja vaimo miettii Kenen kanssa todella on suhteessa tai onko joku vialla. Ja asiat selviävät johonkin suuntaan. Ja kumpikin löytää lopulta paremman elämän, erikseen tai yhdessä. Miehelle toivoisi selkärankaa kertoa suhteen oikea tila, eroaako ja mitä haluaa.
Jos tämä nainen, jota varattu mies mies tapailee, saa asian selville ja kertoo tästä vaimolle niin tämä sinkkunainen saa haukut ja huorittelut päällensä ja tämä petetty-pettäjäpariskunta jatkaa onnellisena kulissiliittoaan. Kokemusta on asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kun somessa pariskunta julkaisee pusuttelukuvia ja toistensa höpsöjä hellittelynimiä ja julistaa rakkauttaan maailmalle mutta samalla mies vonkaa vieraita naisia somessa ja deittisovelluksissa..
Vaimohan on täysin tietämätön siitä että hänen miehensä etsii koko aika uutta seuraa, salaa kuten itse toteaa, eli vaimo on uskollinen, siksi.