Minusta on yllättävää, miten varomattomasti varatut miehet etsii seuraa.
Treffeillä voi hyvin tulla vastaan joku vaimon tuttu. Naapurikaupungissa voi kulkea avoimesti yhdessä ja kotikaupungissa voi autolla ajaa yhdessä. Omaa henkilöllisyyttäkään ei kovin hyvin yritetä salata.
Kommentit (105)
Se on kato sitä jännitystä elämään.
Avoin suhde niin ei tarvi piilotella.
Minusta se on todella hyvä ja hienoa. Koska mies jää sitä varmemmin kiinni ja vaimo miettii Kenen kanssa todella on suhteessa tai onko joku vialla. Ja asiat selviävät johonkin suuntaan. Ja kumpikin löytää lopulta paremman elämän, erikseen tai yhdessä. Miehelle toivoisi selkärankaa kertoa suhteen oikea tila, eroaako ja mitä haluaa.
Ehkä se miehen kiinni jääminen on osa ratkaisun tekemistä? Jos tyyppi on niin vätys, ettei se muuten uskalla ottaa akastaan eroa ja/ tai puhua asioita suoraan selväksi. Elämä on!
Miksi seura tai henkilöllisyys pitäisi salata?
Miksi salailla? Kun kotona ei enää ole lämpöä, läheisyyttä eikä seksiä, niin vaimo saa kyllä kestää sen että olen deittipalstoilla ja tinderissä vaikka en sitä varsinaisesti mainosta.
Minkälainen mies on varomattomasti varattu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi salailla? Kun kotona ei enää ole lämpöä, läheisyyttä eikä seksiä, niin vaimo saa kyllä kestää sen että olen deittipalstoilla ja tinderissä vaikka en sitä varsinaisesti mainosta.
Et uskalla erota? No et tietenkään.
Kyllähän munkin exä kulki ihan avoimesi sivusuhteensa kanssa meidän asumassa lähiössä. Eivät vaan sattuneet koskaan mua vastaan tulemaan. Yksi mun kavereista oli nähny ne muutaman kerran, ei vaan jostain syystä mulle kertonut ennenkuin oltiin jo erottu, exä siitäkin kaverista tuli.
Eron jälkimainingeissa sitten hävetti, kun ajattelin, että kaikki muut tienneet ja varmaan nauraneetkin takanapäin.
Miksi jo varatun kanssa pitää liehitellä?
Vierailija kirjoitti:
Tämän juuri oikea tapa toimia tuossa tilanteessa onneksi olkoon. Avointa suhdetta ei kannata ehdottaa siitä tulee melkein aina iso riita ja ei lupaa. Jos ja kun näin on niin mennään omilla luvilla, mutta juuri matalalla profiililla. Iso peukku!
Voihan kysymyksen asettaa toisinkin, miksi moni on niin varomaton ja etsiytyy varatun seuraan?
Vierailija kirjoitti:
No mikä sut siellä kotona pitää jos siellä ei enään mitään sulle ole, mikset eroa ja lopeta vaimosi kiusaamista, saa sen jälkeen vaimosikin etsiä sellaisen miehen jolta saa seksiä, läheisyyttä ja lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä sut siellä kotona pitää jos siellä ei enään mitään sulle ole, mikset eroa ja lopeta vaimosi kiusaamista, saa sen jälkeen vaimosikin etsiä sellaisen miehen jolta saa seksiä, läheisyyttä ja lämpöä.
Mikä estää vaimoa etsimästä mieleistään seuraa itselleen?
Sitten on niitä, joille parisuhde on seitsemän tapailusuhdetta samaan aikaan ilman aikomusta vakiintua koskaan kenenkään kanssa.
Eksäni oli niin varomaton, että jäi kiinni minullekin. Meillä oli kyllä paljon seksiä, läheisyyttä yms. eikä mies halunnut eroa. Kysyin haluaako avoimen suhteen. Ei missään nimessä. Luulen, että nämä on suurin ryhmä, jotka kaipaa elämään seikkailua, mutta haluavat pitää kotiasiat kunnossa (lue: täyshoidon kotona) ja puolisolle ei tietenkään suoda samaa vapautta.
Ei tulis kuuloonkaan alkaa flirttailee jonku kanssa joka on jo varattu eikä edes siinä tapauksessa että hän tekisi aloitteen.
Pikkumunaisten puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän munkin exä kulki ihan avoimesi sivusuhteensa kanssa meidän asumassa lähiössä. Eivät vaan sattuneet koskaan mua vastaan tulemaan. Yksi mun kavereista oli nähny ne muutaman kerran, ei vaan jostain syystä mulle kertonut ennenkuin oltiin jo erottu, exä siitäkin kaverista tuli.
Eron jälkimainingeissa sitten hävetti, kun ajattelin, että kaikki muut tienneet ja varmaan nauraneetkin takanapäin.
Juu ja tämä on todella väärin sitä kohtaan jota petetään, että kaverit ei kerro petetylle jo kun tietävät tilanteen. Ei tuollaiset ole kavereita vaan saavat jäädä unholaan
Kuka sille vaimolle muka kertoisi? Eihän naisille voi sanoa mitään kun muut on aina kateellisia ja ilkeitä. Mies voi ihan julkisesti olla koska kukaan ei viitsi sanoa mitään.
Ja se on yllättävää miten yleistä tuo on sellaistenkin joukossa, josta kumppani/lähipiiri ei koskaan uskoisi.