Minusta on yllättävää, miten varomattomasti varatut miehet etsii seuraa.
Treffeillä voi hyvin tulla vastaan joku vaimon tuttu. Naapurikaupungissa voi kulkea avoimesti yhdessä ja kotikaupungissa voi autolla ajaa yhdessä. Omaa henkilöllisyyttäkään ei kovin hyvin yritetä salata.
Kommentit (105)
Semmoista se on kun välittää vain itsestään. Huoletonta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jo varatun kanssa pitää liehitellä?
Sinkuilla on korkeammat kriteerit, pettävä mies/nainen ottaa kenet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi perheellinen mies piiriti minua pitkään ja sitkeästi työpaikalla. Myöhemmin ilmeni, että hänellä oli vaimonsa kanssa talonrakennusprojekti ja muita isoja projekteja ja rahallisia sitoumuksia, joista hän ei puhunut minulle mitään. Miksi hän tuossa tilanteessa yritti virittää juttua toisen naisen kanssa?
Sai ajatuksensa muualle? Ehkä heillä kesken kaiken stressin oli myös seksielämä tauolla? Olisit ollut mainio kohde purkaa molempia päitä.
Kyllä hän mielestäni riskeerasi siinä samalla ne kaikki rahalliset sitoumuksensa ja koko perhe-elämänsä. Kallis hinta siitä, että saa ajatuksensa muualle. Onneksi selvisi mulle nuo asiat enkä ole enää samassa työpaikassa. Miehet eivät tule aina kertoneeksi edes sitä, että ovat naimisissa ja perheellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kyllä, kukaan ei tunnu käsittävän että seksi ja rakkaus ovat kaksi täysin eri asiaa.
on täysin mahdollista rakastaa syvästi omaa puolisoa, mutta silti harrastaa satunnaisesti seksiä jonkun toisenkin kanssa. Etenkin pienlapsiperhevaiheessa tämä on minusta jopa luonnollista.
Kuinkahan monta eroa ois jääny ottamatta juuri tuossa pienlapsivaiheessa, jos puolisot pystyisivät sen toisilleen sallimaan, jos ei suoraan sanottuna niin edes sanattomasti. Miksi ihmiset ovat niin pinnallisia ja pikkumaisia? Eihän liitto kovin vakaalla pohjalla ole, jos joku seksikerta jossain sen saa kaatumaan. En vain ymmärrä.
ja kyllä, eukkokin saisi sekstata jos tiukka paikka tulisi, eikä liitto tai rakkaus siihen loppuisi.
Olenko ainut joka ajattelee näin?
Olen täysin eri mieltä. Et ole kokenut rakkautta. Järkiliitot asia erikseen, mutta jos rakastat, et sekstaile muiden kanssa, sillä se touhu ei enää kiinnosta. Haluat vain yhtä, rakastettuasi.
Kuinka laimeaa onkaan pelkkä akti ilman todellista rakkautta. En minäkään tiennyt aiemmin. Ehkä kaikki eivät koe aitoa rakastamista ja rakkautta koskaan.
En tuomitse. Jokainen tyylillään, kunhan suhteen toinen osapuolikin tietää mikä on homman nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua kyllä, kukaan ei tunnu käsittävän että seksi ja rakkaus ovat kaksi täysin eri asiaa.
on täysin mahdollista rakastaa syvästi omaa puolisoa, mutta silti harrastaa satunnaisesti seksiä jonkun toisenkin kanssa. Etenkin pienlapsiperhevaiheessa tämä on minusta jopa luonnollista.
Kuinkahan monta eroa ois jääny ottamatta juuri tuossa pienlapsivaiheessa, jos puolisot pystyisivät sen toisilleen sallimaan, jos ei suoraan sanottuna niin edes sanattomasti. Miksi ihmiset ovat niin pinnallisia ja pikkumaisia? Eihän liitto kovin vakaalla pohjalla ole, jos joku seksikerta jossain sen saa kaatumaan. En vain ymmärrä.
ja kyllä, eukkokin saisi sekstata jos tiukka paikka tulisi, eikä liitto tai rakkaus siihen loppuisi.
Olen täysin eri mieltä. Et ole kokenut rakkautta. Järkiliitot asia erikseen, mutta jos rakastat, et sek
niin, rakkauteen kasvetaan ja rakkaus kasvaa ajan myötä, jos molemmat siitä huolehtii. Mutta matkaan mahtuu kaikenlaista, ainakin itsellä. Riippuu varmaan persoonasta miten kukin kasvaa ja kehittyy. Ei sellainen syvä rakkaus mistään puusta tipahda.
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde niin ei tarvi piilotella.
Olen avoimessa suhteessa, mutta vaimo ei halua, että koko kaupunki tietää. Meillä homma toimii "do not ask, do not tell" -periaatteella ja diskreetisti
Vierailija kirjoitti:
100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salailla? Kun kotona ei enää ole lämpöä, läheisyyttä eikä seksiä, niin vaimo saa kyllä kestää sen että olen deittipalstoilla ja tinderissä vaikka en sitä varsinaisesti mainosta.
Et uskalla erota? No et tietenkään.
Emme eroa. Nauttisin kyllä eron tuomasta vapaudesta ja pärjäisin taloudellisesti ja muutenkin paremmin yksin, mutta näillä mennään.
Niin, harva mies kuitenkaan sitten vaihtaa vakip'llua ja yleiskonetta vapauteen ja vähäsen parempaan taloudelliseen tilanteeseen
Ero minulle tarkoittaisi:
1) enemmän seksiä - nyt ei ole yhtään vaimon kanssa
2) teen enemmän kotitöitä ja vaimo ei osaa täyttää tai tyhjentää tiskikonetta (pedantti)
3) parempi taloudellinen tilanne
No, nyt pannaan rakastajatarta.
Sitten on vielä se ryhmä, jotka käyttävät maksullisia, vaikuttaa olevan yllättävän yleistä miesporukoissa ja matkoilla. Ns hyviä miehiä, ja vaimot onnellisen tietämättömiä kulisseissa. Mikä miehiä vaivaa, miksi he toimivat näin? Alhaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuon kaltainen tilanne menossa juuri tällä hetkellä erällä deitti äpillä. Mies ei tiedä, että olen tehnyt hänen kuvien perusteella taustatutkimuksia. Kyseessä yritysjohtaja. Vaimosta ei varmuutta, mutta tekisi mieli laittaa jollekin hänen naissukulaisista viestiä ja käräyttää, sillä miehellä myös lapsia. Ikää vain 40, joten lapset todennäköisesti alle 10-vuotiaita tai esiteinejä. Onko ehdotuksia?
Miksi? Ei kannata, siirry seuraavaan mieheen. Saat vaan itse ns. kakkaa tuulettimeen ja mies voi tehdä sinun elämästäsi ikävää. Sinun jälkeesi tulee vielä monta naista ja todennäköisesti et ole nytkään ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuon kaltainen tilanne menossa juuri tällä hetkellä erällä deitti äpillä. Mies ei tiedä, että olen tehnyt hänen kuvien perusteella taustatutkimuksia. Kyseessä yritysjohtaja. Vaimosta ei varmuutta, mutta tekisi mieli laittaa jollekin hänen naissukulaisista viestiä ja käräyttää, sillä miehellä myös lapsia. Ikää vain 40, joten lapset todennäköisesti alle 10-vuotiaita tai esiteinejä. Onko ehdotuksia?
Älä puutu toisten ihmisten elämään. Tuo on totaalisen pateettista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salailla? Kun kotona ei enää ole lämpöä, läheisyyttä eikä seksiä, niin vaimo saa kyllä kestää sen että olen deittipalstoilla ja tinderissä vaikka en sitä varsinaisesti mainosta.
Vaimo saa kestää sun pettämisen mutta sä et kestä eroamista?
Ei ole kyse siitä että minä en kestäisi eroamista. Kyse on vastuullisuudesta, mutta tarkemmin en asiaa avaa.
Onkohan yleistäkin, että pettävä ukkomies uskoo olevansa vastuullinen, kun pettää vaimoa, eikä eroa?
Iseimmiten vaimolle parempi diili. Vaimokin voi käydä panemassa talonmiestä, jos huvittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen avoimessa suhteessa, mutta vaimo ei halua, että koko kaupunki tietää. Meillä homma toimii "do not ask, do not tell" -periaatteella ja diskreetisti
Sinä olet? Oletteko molemmat avoimessa suhteessa vai vain sinä? Saako vaimosi harrastaa sivusuhteita vapaasti?
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa varatuista on kuihtuneessa suhteessa ilman seksiä ja lasten takia tms rahojen takia ollaan yhdessä. Tottakai se sitten houkuttelee isosti kun joku nainen antaa lämpöä ja huomiota. Silloin kun löytää sopivasti toisen samassa tilanteessa molemmat voi tarjota toiselle hyvää seksiä
Niin, että mielestäsi vain miehet ovat kuihtuneessa suhteessa? Miksi oman puolison kanssa ei sytytetä suhdetta uuteen roihuun?
Luulen, että kyseessä ovat sängyssä taitamattomat miehet. He pettävät samanlaisten naisten kanssa, jotka eivät tiedä, mitä hyvä seksi edes on. Sekin suhde kuivuu molemminpuoliseen osaamattomuuteen ja taas etsitään uutta.
Itse olen joutunut opettamaan miehelleni sängyssä kaiken ja nyt hän alkaa jo olla melko osaava.
Ei todellakaan. Olen naimisissa, tosin avoimessa suhteessa, ja naisystäväni saa orgasmin tai useamman joka kera. Vaimoni on aina ollut seksuaalisesti todella varautunut ja olemme jo seurusteluajoist lähtien olleet seksuaalisesti epäsopivia. Olemme muuten todella hyvä pari, rakastamme toisiamme, nautimme toistemme seurasta ja jutuista, mutta läheisyyttä ei ole. Minulla on ollu useampi hoiti vuosien varrella ja nyt on tosiaan kiva ja hyvin seksuaalin naisystävä, jonka kanssa kaikki toimii. Tiedän, että pystyn antamaan vaimolleni orgasmin, mutta hän ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet? Oletteko molemmat avoimessa suhteessa vai vain sinä? Saako vaimosi harrastaa sivusuhteita vapaasti?
Tottakai saa. Eihän se muuten ole avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on yllättävää miten yleistä tuo on sellaistenkin joukossa, josta kumppani/lähipiiri ei koskaan uskoisi.
Ja se on yllättävää miten helposti he löytävät seuraa, kun komeakaan sinkku ei kelpaa oikein kenellekään.
Parisuhteessa olevat ovat itsevarmempia ja siitä naiset pitävät.
Tämä on ihmetyttänyt minuakin! Aivan jäätävän näköisillä taikinanaamasegämiehilläkin seuraa! Niin järkyttävän näköisiä, kaurajättikokoisia, leuattomia ja kaulattomia olmeja! Tosin on mahdollista, että seura on usein myös maksullista.
))
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
tutustutaanko?
Kyllähän siinä niin käy, että ne tunteet syttyy sen seksin mukana, jos oikein erityisen hyvää on tarjolla. Sitä ei muuta sitten haluakaan.