Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on yllättävää, miten varomattomasti varatut miehet etsii seuraa.

Vierailija
28.03.2022 |

Treffeillä voi hyvin tulla vastaan joku vaimon tuttu. Naapurikaupungissa voi kulkea avoimesti yhdessä ja kotikaupungissa voi autolla ajaa yhdessä. Omaa henkilöllisyyttäkään ei kovin hyvin yritetä salata.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten?? Olen monesti käynyt työajalla ruokatauolla antamassa suuhoidin työkaveri sinkkunauselle. Ei ole keltään pois.

Kumppanisi on siis sinulle "ei keltään", eli et pidä häntä yhtään minään? Miksi et eroa tästä täydestä nollasta?

Vierailija
62/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi salailla? Kun kotona ei enää ole lämpöä, läheisyyttä eikä seksiä, niin vaimo saa kyllä kestää sen että olen deittipalstoilla ja tinderissä vaikka en sitä varsinaisesti mainosta.

Et uskalla erota? No et tietenkään.

Emme eroa. Nauttisin kyllä eron tuomasta vapaudesta ja pärjäisin taloudellisesti ja muutenkin paremmin yksin, mutta näillä mennään.

Niin, harva mies kuitenkaan sitten vaihtaa vakip'llua ja yleiskonetta vapauteen ja vähäsen parempaan taloudelliseen tilanteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sille tielle on lähtenyt, että pettää tai peräti pitää salasuhdetta, niin ei se alkuperäinen liitto ja puoliso mitään enää merkitse. Tavallaan ihan sama, jääkö siitä kiinni ja joku osa varmaan toivookin kiinnijäämistä, että saisi syyn erota.

Vierailija
64/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin suhde niin ei tarvi piilotella.

Ai eikö meillä ollutkaan avoin suhde...aa sorry mä luulin, no sovitaan jatkossa tarkemmin ja annetaa nyt kaikki anteeksi, eikö?

Vierailija
65/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinostaa varatut miehet :D

Kyllä se niin on. Varattu on jo kelvannut jollekin niin sen on oltava vähintään kohtuuhyvä. Ja varattu ei ala mitään draamaa.

Vierailija
66/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se on yllättävää miten yleistä tuo on sellaistenkin joukossa, josta kumppani/lähipiiri ei koskaan uskoisi.

Ja se on yllättävää miten helposti he löytävät seuraa, kun komeakaan sinkku ei kelpaa oikein kenellekään.

Parisuhteessa olevat ovat itsevarmempia ja siitä naiset pitävät.

Vierailija
67/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on yllättävää miten yleistä tuo on sellaistenkin joukossa, josta kumppani/lähipiiri ei koskaan uskoisi.

Ja se on yllättävää miten helposti he löytävät seuraa, kun komeakaan sinkku ei kelpaa oikein kenellekään.

Tämä on ihmetyttänyt minuakin! Aivan jäätävän näköisillä taikinanaamasegämiehilläkin seuraa! Niin järkyttävän näköisiä, kaurajättikokoisia, leuattomia ja kaulattomia olmeja! Tosin on mahdollista, että seura on usein myös maksullista.

Vierailija
68/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinostaa varatut miehet :D

Kyllä se niin on. Varattu on jo kelvannut jollekin niin sen on oltava vähintään kohtuuhyvä. Ja varattu ei ala mitään draamaa.

Sama on toisinpäin. Kun mies huomaa että kiinnostavanpuoleisen naisen on joku toinenkin mies hyväksi havainnut ja kehtaa tätä julkisesti esitellä, niin naisesta tulee yhtäkkiä just se oikea

Vierailija
69/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä saalistajia on myös työpaikoilla. Vuosien varrella minuakin on lähestynyt ja piirittänyt vaikka kuinka moni varattu mies. Itse en ole lähtenyt näihin juttuihin mukaan ja joka kerta mietin, että mitähän miehen vaimo ajattelisi ja että kuinkahan mones saalistuksen kohde minä olin sille miehelle. 

Vierailija
70/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä saalistajia on myös työpaikoilla. Vuosien varrella minuakin on lähestynyt ja piirittänyt vaikka kuinka moni varattu mies. Itse en ole lähtenyt näihin juttuihin mukaan ja joka kerta mietin, että mitähän miehen vaimo ajattelisi ja että kuinkahan mones saalistuksen kohde minä olin sille miehelle. 

Työpaikoilla niitä vasta onkin. Vierestä seurannut, kun pellehermannit vainoavat aasialaisia harjoittelijoita, eivätkä nämä kehtaa sanoa limaiselle setämiehelle suoraan, että painu nyt rumilus vttuun. Samoin pikkujoulussalistajat komeropanotarjontoineen liikkuu juurikin tähän vuodenaikaan. Toimistolla haisee illan jälkeen ihan rehellisesti perseelle.

Vierailija
71/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeropanotarjontoineen🤣

Vierailija
72/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohtaamat saalistajat ovat olleet kyllä hyvin ystävällisiä ja mielin kielin, ei ole ollut komeropanotarjontoja, mutta silti. Ei se ole oikein vaimon selän takana piirittää jotakin muuta naista pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
73/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avio/avoliitoissa vallitsee hyödyn näkökohta päällimmäisenä. Kun molemmat tarpeeksi hyötyvät ollaan yhdessä. Se on sellaista suurta rakkautta se. Sitten yritellään välillä kepillä jäätä, jos vaikka saisi vielä jälkiruokaa päälle. 

Vierailija
74/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihmetyttänyt minuakin! Aivan jäätävän näköisillä taikinanaamasegämiehilläkin seuraa! Niin järkyttävän näköisiä, kaurajättikokoisia, leuattomia ja kaulattomia olmeja! Tosin on mahdollista, että seura on usein myös maksullista.

Naurahdin tälle sanailulle.

Vierailija
75/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin tälle sanailulle.

Tunnistan tuon tyypin verbaliikan eri ketjuista.

Vierailija
76/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kaikki perustuu psykologiseen kaupankäyntiin itsensä kanssa eli toisin sanoen oikeutetaan pettäminen omassa mielessä jollakin perusteella. Kun moraalinen dilemma on selätetty, voi huoletta heittäytyä seikkailuun välittämättä seurauksista. Patologisten pettureiden ei tarvitse ajatella näin monimutkaisesti, he menevät ja pettävät miettimättä asiaa sen koommin.

Vierailija
77/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko se työpaikalla saalistaminen aina siitä, että oma suhde on väljähtynyt, vai mistä se johtuu?

Vierailija
78/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi perheellinen mies piiriti minua pitkään ja sitkeästi työpaikalla. Myöhemmin ilmeni, että hänellä oli vaimonsa kanssa talonrakennusprojekti ja muita isoja projekteja ja rahallisia sitoumuksia, joista hän ei puhunut minulle mitään. Miksi hän tuossa tilanteessa yritti virittää juttua toisen naisen kanssa?

Vierailija
79/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi perheellinen mies piiriti minua pitkään ja sitkeästi työpaikalla. Myöhemmin ilmeni, että hänellä oli vaimonsa kanssa talonrakennusprojekti ja muita isoja projekteja ja rahallisia sitoumuksia, joista hän ei puhunut minulle mitään. Miksi hän tuossa tilanteessa yritti virittää juttua toisen naisen kanssa?

Sai ajatuksensa muualle? Ehkä heillä kesken kaiken stressin oli myös seksielämä tauolla? Olisit ollut mainio kohde purkaa molempia päitä.

Vierailija
80/105 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun miehet on tyhmiä eikö ne tuossa tilanteessa ajattele aivoillaan vaan munallaan. Vaikka olisi miten muuten suunnitelmallinen ja harkitsevainen mies, niin aina ne aliarvioi naisten älyn, salapoliisitaidot ja verkostot ja sen miten aina joku tuntee jonkun ja jutut leviää. Sitten ihmettelevt hoomoilasena että kuinkas tässä näin kävi ja vielä nainen saa syyt niskoilleen, joko oma nainen tai rakastajatar : D

Mieshän pitää itseään lähtökohtaisesti luomakunnan kruununa ja jumalana  joka saa tehdä mitä vaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi