Saksassa lääkäreitä koulutetaan puolustautumaan veitsihyökkäyksiä vastaan
Mikä ihme saksalaisiin mennyt?
Kommentit (13)
YLE juuri taisi julkaista uutisen, minkä mukaan maahanmuuttajat työllistyvät paremmin, kuin kantikset.
Saksassa nimittäin.
Siellä on lääkäreitä uhkailtu. Sosiaaliväkeä myös ja opettajia. Mutta siellä on poliiseja paljon enemmän katukuvassa kuin meillä. Ja hienoa että ovat pistäneet näitä palehulluja kaduilla lippujen kanssa riehujia kuriin.
Saksa on Euroopan sydämessä, niin siellä luonnollisesti on Merkelin ja Ursulan toimesta suuri mamuväestö.
Vallankumous ei muuten ole mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
YLE juuri taisi julkaista uutisen, minkä mukaan maahanmuuttajat työllistyvät paremmin, kuin kantikset.
Saksassa nimittäin.
Laskeeko ne toisen puukottamisen työksi?
Onko nämä niitä "maanantaina paremman luokan kansalaisiksi" julistettuja?
Hyvä, että koulutetaan. Itse olen käynyt koulutuksen, jonka aiheena oli aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen. Olen töissä päiväkodissa ja ihan täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa on nyt rikkaampi kulttuuri kuin vielä 20 vuotta sitten.
31.08.2015 Angela Merkel väitti vastoin parempaa tietoaan: Wir schaffen das. Ei vieläkään ota mitään vastuuta järjettömästä tominnastaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että koulutetaan. Itse olen käynyt koulutuksen, jonka aiheena oli aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen. Olen töissä päiväkodissa ja ihan täällä Suomessa.
Olin tulossa sanomaan samaa. Ekassa työpaikassa mietin, ettei huonekalujen sijoittelu vastaa koulutuksessa esitettyä. Myöskin ulko-ovien lukitseminen on hätätilanteessa hidas prosessi, jonka vain johtaja voi tehdä ja johtaja saattaa olla paikalla vain yhtenä päivänä viikosta, silloinkaan ei täyttä aukioloaikaa. Mielestäni jokaisen päiväkodin pitäisi vuosittain kouluttaa henkilökunta näihin tilanteisiin, kuin myös toimintaan lapsen kadotessa tai tapaturmassa.
Päiväkodeissa on kuitenkin lapsia, joiden vanhemmalla on lähestymiskielto, on turvakieltoja ja ohjeistusta soittaa poliisille jos toinen vanhempi nähdään päiväkodin lähettyvillä. Lisäksi on huostaanotettuja lapsia, eikä kaikkia perheen ulkopuolisia sijoituksia ole tehty yhteisymmärryksessä perheen kanssa.
Kyllä turvakoulutus on myös suomessa, ollut jo pitkään. Ongelma on etenkin narkit sun muut.
Mutta kiva taas räyhätä omiaan, ootte te kyllä varsinaisia taulapäitä.
Saksassa on nyt rikkaampi kulttuuri kuin vielä 20 vuotta sitten.