Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuoret miehet nykysin kaikki sovinistisia, katkeria

Vierailija
10.09.2015 |

päihderiippuvaisia ja vastuuttomia, ja naisia kohtaan todella ikäviä? Vai miksi tapaan vain sellasia. Someaika on mahdollistanut todellakin naisvihamielisyyden miesten keskuuteen entistä enemmän. Minua nykyisin ahdistaa miesopiskelijajoukot, ja koen että olen jatkuvasti puolustusasemissa niiden kans. Enkä todellakaan aio viettää vapaa-aikaani sellaisten kans jotka mieluusti haluiasivat että minäkin kulkisin burkhassa ja olisin nyrkin ja hellan välissä.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:28"]

Itse olen parikymppinen mies joka on katkera siitä että vaikka olenkin monien toimesta (ja omasta mielestänikin) ihan komeaksi kehuttu, ja OK kroppa, ja talous kunnossa, niin suomalaisnainen ei ole ikinä tehnyt aloitetta, ja olen tajunnut, että tulen jäämään yksin jos en itse tee aloitetta. Todennäköisesti tulen sitte jäämään yksin.  Mutta en kuitenkaan näytä katkeruuttani siskolle tai äidille, koska rakastan heitä ja tilanteeni ei ole heidän syynsä periaatteessa, joten heidän on turha tietää katkeruudestani. Pidän sen omana tietonani.

[/quote]

Tulet muutaman vuoden sisällä huomaamaan, miten tyrkkyjä ja alotteita tekeviä naiset voivat olla. Valitettavasti ne ovat 10-20 vuotta vanhempia. 

Opettele tekemään niitä alotteita, ettet joudu puuman syömäksi. Uskomattoman kolhoilla töksäytyksillä pääsee pitkälle. Naisilla on pääasiassa samat vietit kuin miehillä.

Vierailija
62/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:40"]

Itse olen parikymppinen mies joka on katkera siitä että vaikka olenkin monien toimesta (ja omasta mielestänikin) ihan komeaksi kehuttu, ja OK kroppa, ja talous kunnossa, niin suomalaisnainen ei ole ikinä tehnyt aloitetta, ja olen tajunnut, että tulen jäämään yksin jos en itse tee aloitetta. Todennäköisesti tulen sitte jäämään yksin.  Mutta en kuitenkaan näytä katkeruuttani siskolle tai äidille, koska rakastan heitä ja tilanteeni ei ole heidän syynsä periaatteessa, joten heidän on turha tietää katkeruudestani. Pidän sen omana tietonani.

[/quote]

Aloitteenteko on miesten hommaa kaikissa kulttuureissa. Ole mies äläkä vässykkä. 

[/quote]

Mihis se tasa-arvo nyt hävis? :)

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:12"]

Vakka kantensa valitsee :D Taidat olla aika alhaista pohjasakkaa ja pyöriä jossain narkkaripiireissä. Me normaalit eletään hyvää elämää eikä meitä kiinnosta teidän surkeat jutut. Häivy täältä.

[/quote]

Kenelle puhut? Tulikohan väärään ketjuun?

[/quote]

Häh? Aloittajalle vastasin, hölmö. Vakka kantensa valitse tarkoittaa että sellaisia ihmisiin tutustuu, millainen on itsekin. Narkkarit hengaa narkkareiden kanssa, alkoholistiti alkoholistien jne.

Vierailija
64/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:20"]

[/quote]

Aloitteenteko on miesten hommaa kaikissa kulttuureissa. Ole mies äläkä vässykkä. 

[/quote]

M39

[/quote]

Aivottomia naisihmisiä taas palsta täynnä :D

Vierailija
65/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:59"]

Huokaus.

Tuo naisviha on ahdistanut netissä itseänkikin jo vuosikaudet! Ja tämä koko ketjukin on jo jälleen kerran yksi naisvihamanifesti...

Ja sitten nämä samat miehet käyttävät lyömäaseena pakolaisia ja ulkomaalaisia kohtaan sitä, että nämä alistavat naisia. Ilmeisesti he itse haluavat säilyttää yksinoikeuden suomalaisen naisen alistamiseen, haukkumiseen ja häpäisemiseen.

[/quote]Miesviha taas on niin yleisesti hyväksyttyä, että siihen on jo miehenä täysin turtunut, miesviha on main streamia nykyään törmäät siihen joka paikassa.

[/quote]

Ei se ole miesvihaa, jos jonkun mies / poikaystävä on esim. hakannut, haukkunut tai ollut törkeä, ja nainen tekee tästä ketjun AV:lle. Näinhän te aina yritätte miesvihan määritellä?

Ei tänne kirjoitella miehistä mitään "Turpa kiinni ruttumunat, tai tungen lekan perseeseen ilman vaseliinia" -avautumisia, jollaisia taas naisiin kohdistuvina on melkein joka ketjussa! Ja jos joskus joku tällainen avautuminen mukaan tulee, on heti kymmenen palstalaista naista alapeukuttamassa ja tuomitsemassa törkeydet. Sen sijaan miehet eivät tunnu ikinä, koskaan, olevan naisen puolella, vaikka tähän kohdistettaisiin millaista verbaalista väkivaltaa!

Jos et näe netin naisvihaa (ehket, koska olet itse aktiivisesti osallisena siihen?) olet kyllä todella sokea.

[/quote]http://aijaa.com/d6vAnN

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Joo, tuo on kyllä törkeä, ei voi puolustella. Väittäisin silti, että miehiin kohdistuvat aivan räikeät asiattomuudet OVAT vähemmistössä jopa täällä vauvapalstalla (!)  verrattuna naisiin kohdistuvaan sontaan.

Joku sopivaa alaa opiskelevaan voisi tehdä tästä ihan tutkimustakin. Ongelma on kyllä se, että näiden tietynlaisten "kuivana ämmiä perseeseen" -verbaaliraiskaajakommenttien taustalla saattaa olla muutama tai jopa yksi (pyhävulvamies? eikös hänen henkilöllisyydestäänkin ollut jo tietoa, joku yleinen nettihäirikkö) häiriintynyt tyyppi. Sinänsähän se olisi lohdullista, mutta tiedä sitten, jaksaako häiriintyneinkään yksilö oikeasti provota päivittäin vauvapalstalla!

Naisten kuitenkin näkee myös puolustelevan miehiä täällä, edelleen, naisia eivät kyllä miehet liiemmin puolusta. Ja naisten miehiin kohdistuvat asiattomuudet ovat usein linkin kaltaisia "kiehahduksia", jotka jonkun yksittäisen miehen urpoilut ovat aikaansaaneet (väärinhän se on silti toki) harkittua propagandanomaista miesvihapäivystystä täällä ei näe, toisin kuin naisvihan kohdalla.

Vierailija
66/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

M39

[/quote]Tuo on sitä rusinat pullasta tasa-arvoa, oikeaa tasa-arvoa harva nainen edes haluaa.

Vierailija
67/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:22"]

Vakka kantensa valitsee :D Taidat olla aika alhaista pohjasakkaa ja pyöriä jossain narkkaripiireissä. Me normaalit eletään hyvää elämää eikä meitä kiinnosta teidän surkeat jutut. Häivy täältä.

[/quote]

[/quote]

Häh? Aloittajalle vastasin, hölmö. Vakka kantensa valitse tarkoittaa että sellaisia ihmisiin tutustuu, millainen on itsekin. Narkkarit hengaa narkkareiden kanssa, alkoholistiti alkoholistien jne.

[/quote]Narkkarit? -ap

Vierailija
68/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:23"]

[/quote]

[/quote]

M39

[/quote]

Aivottomia naisihmisiä taas palsta täynnä :D

[/quote]

Mistä tiedätte että tuo on naisen kirjoittama? Samaa olen Ylilaudalla nähnyt miljoona kertaa ja se on selkeästi miesvaltainen foorumi "ota ittestäs niskasta kiinni vitun beta, ole oikea mies ja mene puhuu niille huorille ja ole itsevarma niin pillua tulee".

Ottakaa huomioon että mies- ja naisviha tai epäreilut sukupuolistereotypiat eivät välity pelkästään miehiltä naisille ja naisilta miehille, naiset haukkuvat naisia ja miehet miehiä.

Vierailija
69/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Narkkarit? -ap

[/quote]

No tarkistapa nyt mitä kirjoitit kun et enää muista. Ekalla rivillä puhut päihderiippuvaisista, minä kutsun niitä narkkareiksi. En jää jankkaamaan pidemmäksi aikaa kun edustat sitä ihmistyyppiä, jolle ei mikään järkipuhe mene perille. Vakka kantensa valitsee siinäkin ja törmäät varmasti usein miehiin, jotka eivät järkipuhetta ymmärrä :)

Vierailija
70/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Narkkarit? -ap

[/quote]

No tarkistapa nyt mitä kirjoitit kun et enää muista. Ekalla rivillä puhut päihderiippuvaisista, minä kutsun niitä narkkareiksi. En jää jankkaamaan pidemmäksi aikaa kun edustat sitä ihmistyyppiä, jolle ei mikään järkipuhe mene perille. Vakka kantensa valitsee siinäkin ja törmäät varmasti usein miehiin, jotka eivät järkipuhetta ymmärrä :)

[/quote]No terve -ap

Vierailija
71/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet ole, mutta ne muutamat sekopäät jotka netissä uhoavat pilaavat muidenkin maineen. En tiedä miten ap:lla on käynyt noin huono tuuri, itse olen tavannut oikeasti sovinistisia ja vihamielisiä miehiä melko harvoin oikeassa elämässä. Tai ainakaan he eivät sitten ole näyttäneet sitä ulospäin.

Vierailija
72/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP puhuu naisvihasta, mutta yleistää kaikkien miesten olevan naisvihaajia. Jotenkin tuntuu, että ap vihaa miehiä.

Vierailija
73/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:33"]

Eivät kaikki miehet ole, mutta ne muutamat sekopäät jotka netissä uhoavat pilaavat muidenkin maineen. En tiedä miten ap:lla on käynyt noin huono tuuri, itse olen tavannut oikeasti sovinistisia ja vihamielisiä miehiä melko harvoin oikeassa elämässä. Tai ainakaan he eivät sitten ole näyttäneet sitä ulospäin.

[/quote]

Tätä juuri tarkoitan. Jokin rinnakkaistodellisuus taitaa olla olemassa, koska äärimmäisen oudolta kuulostaa akateemisten miesten sovinistiset, huumeriippuvaiset joukkiot. Vai hetkinen, asuuko ap Suomessa vai opiskeleeko hän Egyptissä? Se ei tainnut käydä vielä ilmi.

-viestin 76 kirjoittaja

Vierailija
74/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:35"]

AP puhuu naisvihasta, mutta yleistää kaikkien miesten olevan naisvihaajia. Jotenkin tuntuu, että ap vihaa miehiä.

[/quote]

Näinhän se tällä palstalla menee. Uhritumalla saa julistaa naamioitua miesvihaansa.

Vierailija
75/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:35"]

[/quote]

Näinhän se tällä palstalla menee. Uhritumalla saa julistaa naamioitua miesvihaansa.

[/quote]

Ottaen myös huomioon, että tällä palstalla on joka päivä näitä "mun mies just [kirjoita tähän jokin paha asia] -ketjuja. 

Vierailija
76/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:59"]

Ja tämä koko ketjukin on jo jälleen kerran yksi naisvihamanifesti...

[/quote]

"Onko nuoret miehet nykysin kaikki sovinistisia, katkeria" - hienosti onnistuit tekemään itsestäsi naisvihan uhrin, vaikkakin koko ketju viittää 100% miesvihaan.

Vierailija
77/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:33"]

[/quote]Jos yleistäisin naiset tämän palstan perusteella en haluaisi olla naisten kanssa missään tekemisissä, onneksi naiset eivät ole oikeassa elämässä samanlaisia kuin täällä, tuskin kukaan haluaa olla tämän palstan ihmisten kanssa missään tekemisissä, toki jotkut ihan normaaleja.

Vierailija
78/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:57"]

päihderiippuvaisia ja vastuuttomia, ja naisia kohtaan todella ikäviä? Vai miksi tapaan vain sellasia. Someaika on mahdollistanut todellakin naisvihamielisyyden miesten keskuuteen entistä enemmän. Minua nykyisin ahdistaa miesopiskelijajoukot, ja koen että olen jatkuvasti puolustusasemissa niiden kans. Enkä todellakaan aio viettää vapaa-aikaani sellaisten kans jotka mieluusti haluiasivat että minäkin kulkisin burkhassa ja olisin nyrkin ja hellan välissä.

[/quote]Nuoret miehenalut heitä sanotaan myös kukkopojiksi, epäkypsiä he lähinnä ovat. 

Terveisin vanhempi herrasmies
[/quote]

Eli vanha pervo. Yäk.

Vierailija
79/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
80/89 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:57"] päihderiippuvaisia ja vastuuttomia, ja naisia kohtaan todella ikäviä? Vai miksi tapaan vain sellasia. Someaika on mahdollistanut todellakin naisvihamielisyyden miesten keskuuteen entistä enemmän. Minua nykyisin ahdistaa miesopiskelijajoukot, ja koen että olen jatkuvasti puolustusasemissa niiden kans. Enkä todellakaan aio viettää vapaa-aikaani sellaisten kans jotka mieluusti haluiasivat että minäkin kulkisin burkhassa ja olisin nyrkin ja hellan välissä. [/quote]Nuoret miehenalut heitä sanotaan myös kukkopojiksi, epäkypsiä he lähinnä ovat.  Terveisin vanhempi herrasmies [/quote] Eli vanha pervo. Yäk.

[/quote]Jos ikä tekee sinusta jostain automaattisesti pervon, kannattaisiko omia ennakkoluuloja ja asenteita hieman tarkistaa.