Mies, seurustelisitko nuoren naisen kanssa jolla olisi puuterinväriset mummoalkkarit ja -rintaliivit?
Kommentit (18)
Tuohan on jo huippua jos on samaa settiä eikä eri paria. Näyttää jo siltään viehättävälle.
Mikä vika noissa on? Itse ainakin käytän valkoisia trikoopaitoja eikä niiden alle voi mitään mustia pitsiliivejä laittaa ilman, että näyttää ihan törkeältä.
Nude voi olla sävyn nimi. Malli ei vielä kerro materiaalia ja muita tyylillisiä yksityiskohtia.
okei jos seurustelu on tuollaisista asioista kiinni niin ei ole ihme ettei ihmiset pariudu. Aika surullista
Minusta ne on kivan näköiset. Ehdottomasti. Mieluummin sellaiset kuin jotkut mustat narustringit.
En, punainen ja musta ovat mieleeni.
Ihan sama, pois ne otetaan kumminkin.
Alusvaatteet valitaan asun mukaan, kun niiden on tarkoitus olla huomaamattomat.
Ei haittaa, sitäpaitsi ei niitä pantaessa päällä pidetä.
Pitää varmaan olla mies, että tällaista kyselee. Minulla on punaisia, mustia, sinisiä, valkoisia, värikkäitä jne. alusvaatteita. Ja sitten niitä puuterinvärisiä, joita käytän esimerkiksi valkoisen paidan alla. Ei naisilla kai yleensä ole vain yhdenvärisiä alusvaatteita.
Just hyvät.
Eilen näin vanhemmalla naisella mustat liivit ja valkoinen läpikuultava paita yllä. Näkyi läpi. Tärkeintä toki, että on jotain päälle puettavaa, mutta hieman tuli tunne, että olikohan peiliin vilkaistu. Tai sitten ei välitetä, on sekin mahdollista.
Ei oikein muuta voi käyttää tiukan valkoisen pitsimekon alla.
N20
Tyylikäs valinta. Mutta ei voi yleistää. Kuka mistäkin tykkää, oli mies tai nainen.
Mikä hemmetin väri puuteri muka on?
Aivan sama, olkoon vaikka vihreän kukertavat, ei mun kalsareidenkaan väriä kukaan mieti noin tarkkaan.
Kyllä. Minä kosisin ja veisin vihille oitis jos näkisin tuollaisen setin naisen pyykkinarulla.
Sen värisiä siroja pitsi-hepeneitä on olemassa. Eli kyllä.