Onko nuoret miehet nykysin kaikki sovinistisia, katkeria
päihderiippuvaisia ja vastuuttomia, ja naisia kohtaan todella ikäviä? Vai miksi tapaan vain sellasia. Someaika on mahdollistanut todellakin naisvihamielisyyden miesten keskuuteen entistä enemmän. Minua nykyisin ahdistaa miesopiskelijajoukot, ja koen että olen jatkuvasti puolustusasemissa niiden kans. Enkä todellakaan aio viettää vapaa-aikaani sellaisten kans jotka mieluusti haluiasivat että minäkin kulkisin burkhassa ja olisin nyrkin ja hellan välissä.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:08"]
Tässäkin ketjussa aivan käsittämättömän kuvottavia, naisvihamielisiä viestejä :(
Olen miesten nettikirjoittelun perusteella alkanut suhtautumaan varautuen oikean elämän miehiin. Mistä ihmeestä sen tietää, että ajattelevatko kaikki miehet yhtä sairaalla tavalla naisista miten netin anonyymit miehet ajattelevat. Oksettaa ja vihaan itseäni sen takia, koska olen vain nainen.
[/quote]Pyyhi tuo viimeinen lause mielestäsi. Se nimittäin kuulostaa hirveältä. Ja kasvata itsetunto. Muuten komppaan sun viestiäs -ap
[/quote]
Täytyy muistaa. Ahdistaa kun pidin av:sta kuukauden tauon (juuri esim. tässä ketjussa olevien kommenttien tason takia...), nyt täällä taas ja heti katsoin asiakseni avata tämän ketjun ja lukea nuo kommentit. Ei vaan pysty enää käymään näillä netin foorumeilla lainkaan... Ottaa päähän.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:57"]
päihderiippuvaisia ja vastuuttomia, ja naisia kohtaan todella ikäviä? Vai miksi tapaan vain sellasia. Someaika on mahdollistanut todellakin naisvihamielisyyden miesten keskuuteen entistä enemmän. Minua nykyisin ahdistaa miesopiskelijajoukot, ja koen että olen jatkuvasti puolustusasemissa niiden kans. Enkä todellakaan aio viettää vapaa-aikaani sellaisten kans jotka mieluusti haluiasivat että minäkin kulkisin burkhassa ja olisin nyrkin ja hellan välissä.
[/quote]Nuoret miehenalut heitä sanotaan myös kukkopojiksi, epäkypsiä he lähinnä ovat.
Terveisin vanhempi herrasmies
Ehkä sä vedät puolees tollasia ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:15"]
Ehkä sä vedät puolees tollasia ihmisiä?
[/quote]Selvästikin. Tekemättä mitään:D -ap
Eivät todellakaan ole. Tyttärilläni on kaikilla kaikin puolin kelpo poikakaverit ja myös heidän ystäväpiirinsä pojat, naapuruston pojat ja kaverien pojat ovat lähes poikkeuksetta parannettu painos meidän sukupolven miehistä. Voi tietysti olla, että meidän otos on vähän yksipuolinen mutta ei se ihan suppea kuitenkaan ole.
Tuli mieleen, että ehkä nuo tositeeveiden pile-dani-tyyppiset leuhkat, naamaavääntelevät taikinanaamat antavat hiukan väärän kuvan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:19"]
Tuli mieleen, että ehkä nuo tositeeveiden pile-dani-tyyppiset leuhkat, naamaavääntelevät taikinanaamat antavat hiukan väärän kuvan.
[/quote]Ai hiukan :D
[/quote]
Pahimmat miehethän ovat niitä, jotka eivät saa naisia. Se katkeruus jäytää sisältäpäin, purkautuu aggressiivisuutena naissukupuolta kohtaan. Ei ole pelimiesten keskuudessa sellaista naisvihamielistä kulttuuria, mitä esim. epäsosiaalisilla miehillä.
Tässäkin ketjussa aivan käsittämättömän kuvottavia, naisvihamielisiä viestejä :(
Olen miesten nettikirjoittelun perusteella alkanut suhtautumaan varautuen oikean elämän miehiin. Mistä ihmeestä sen tietää, että ajattelevatko kaikki miehet yhtä sairaalla tavalla naisista miten netin anonyymit miehet ajattelevat. Oksettaa ja vihaan itseäni sen takia, koska olen vain nainen.
[/quote]
Käsitätähän sinä, että täällä kirjoittajista ei ole mitään takeita. Ei noista kirjoittajista voi täysin varmasti päätellä, ovatko he miehiä vai naisia.
M39
[/quote]Täällä on aika paljon syrjäytyneitä ja mielenterveysongelmaisia miehiä joilla ei ole mitään muuta tekemistä elämässään kuin provota täällä. Heidän perusteella ei kannata tosiaankaan tehdä johtopäätöksiä koko miessukupuolesta.
Ei kaikki todellakaan ole, mutta pelottavan paljon niitä löytyy. Itselläni on paljon miespuolisia kavereita ja osa heistä on aivan ihania, lempeitä ja kilttejä ihmisiä. Ja sitten löytyy niitä jotka machoilevat ja heittävät sovinistista läppää - ei minun seurassani, mutta muuten. Ja sitten nämä machoilevat kukonpojat ihmettelevät ja valittavat kun ei naiset heistä kiinnostu ja miten heidät friendzonetaan jatkuvasti. No, DAA :-) Kumma juttu kun päästävät suustaan kaikenmoisia helmiä kuten että jokaisen naisen pitäisi antaa anaalia kun se tuntuu heistä niin hyvältä. Voi huhu.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:20"]
[/quote]Ai hiukan :D
[/quote]
En halunnut suotta paisutella :D :D
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:29"]
Palstallahan ei ollut miesvihaa?
[/quote]
Hyss
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:21"]
[/quote]
Käsitätähän sinä, että täällä kirjoittajista ei ole mitään takeita. Ei noista kirjoittajista voi täysin varmasti päätellä, ovatko he miehiä vai naisia.
M39
[/quote]
Olen ollut eri foorumeilla reilut 10 vuotta ja samaa naisvihaa miltei jokaisella, olivat sitten nimimerkillä miehiä tai anonyymejä. Olet ihan helvetin naiivi jos kuvittelet naisten ajavan naisvihaa avoimesti. Se on enemmän miesten touhuja, naisten naisviha esiintyy eri tavoilla.
Mutta toki loppuun: #malepriviledge. Siksi sinä et käsitä sitä vihaa, alistamista tai hengenvaaraa, mikä kohdistuu naisiin vain siksi, koska olemme naisia.
Kaikki naisiin kohdistuva arvostelu = Naisvihaa, olemme uhreja!
Miesten avoin leimaaminen ja haukkuminen = sivitynyttä arvostelua yksittäistapauksista.
Palstan naiset haukkuvat jatkuvalla syötöllä toisia naisia todella törkein sanankääntein, tämäkö ei ole naisvihaa?
Eipä tietenkään. Hienosti on uponnut feministien opit ja naisten uhrituminen palstan lampaisiin.
Selkeästi suurin osa nuorista miehistä on todella kivoja, empaattisia ihmisiä. Musta yhä nuoremmissa näkyy selkeästi se että sukupuoliroolit joustavat ajan myötä myös miehilläkin yhä enemmän, mikä on positiivinen suunta. Kun vertaa vaikkapa asenne- ja käytösskaalaa omanikäisteni ja keski-ikäisen isäni välillä niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Isäni on joutunut kasvamaan todella tiukassa muotissa ja miehen roolimalli on ollut todella tiukka ja joustamaton.
I <3 miehet! Samaa lihaa ja verta me kaikki ollaan, netissä räksyttäjät ja naisia siitä syystä vihaavat etteivät nämä anna hyväntekeväisyysajatuksella pillua JUST MULLE MUTTEI KUITENKAAN MUILLE KOSKA EN HALUU MITÄÄN HUORAA kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ne on vähemmistössä.
Ei tässä ole kyse mistään muusta kuin siitä että miehet ovat havahtuneet naisten kaksoismoralistisiin ja tuplastandardivaatimuksiin eivätkä enää kuuntele ja siedä vedätystä niinkuin ennen. Nykyään ei enää naiset voi perseillä miten sattuu ja sitten vain vedota siihen että on nainen ja kaikki annetaan anteeksi.
Ikävää jos tämä ottaa koville, mutta tervetuloa myös oikeaan aikuisten elämään. Teoilla on seurauksia.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:25"]
Selkeästi suurin osa nuorista miehistä on todella kivoja, empaattisia ihmisiä. Musta yhä nuoremmissa näkyy selkeästi se että sukupuoliroolit joustavat ajan myötä myös miehilläkin yhä enemmän, mikä on positiivinen suunta. Kun vertaa vaikkapa asenne- ja käytösskaalaa omanikäisteni ja keski-ikäisen isäni välillä niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Isäni on joutunut kasvamaan todella tiukassa muotissa ja miehen roolimalli on ollut todella tiukka ja joustamaton.
I <3 miehet! Samaa lihaa ja verta me kaikki ollaan, netissä räksyttäjät ja naisia siitä syystä vihaavat etteivät nämä anna hyväntekeväisyysajatuksella pillua JUST MULLE MUTTEI KUITENKAAN MUILLE KOSKA EN HALUU MITÄÄN HUORAA kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ne on vähemmistössä.
[/quote]Totta miehenmalli aika eri kun minä olin nuori ja väitän että se malli on paljon epäterveempi ja sitäpaitsi naisilla on myös oma roolinsa niin kasvattajina ja minkälaisia miehiä valitsette kumppaneiksi. Nuori mies kyllä oppii nopeasti minkälaisella käytöksellä naisia saa ja mukautuu vallitsevaan tilanteeseen, jos olemalla öykkäröivä kusipää saa kellistettyä joka viikko naisen, niin ei varmasti kukaan muuta käytöstään.
Liikut väärissä porukoissa. Itse en tunne ainuttakaan tuohon kuvaukseen sopivaa miestä.