Mitä halusitte pienenä, mutta ette ikinä saaneet?
Kommentit (1151)
Kiltin äidin, joka ei olisi koko ajan hakannut. Isän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin partioon, koska luokkakaveri oli partiolainen. En päässyt. Sitten halusin pikku-pioneereihin samasta syystä. En päässyt sinnekään! XD
:D
Olisikohan kepu-nuorten kerho tärpännyt? ;)
4H-kerho olisi voinut olla hyödyllinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkekodin ja punaiset nukenvaunut.
Olen siis mies.
Olen 47v mies ja sain juuri tilaamani "nuken", tosin sitä nimitetään figuriiniksi ja on oikeastaan Ritari Ässä fanituote, nimittäin Michael Knight figuriini 1/43 mittakaavassa, valmistaja Cartrix :D
Kirjoittelin aiemmin tähän ketjuun kun en pentuna saanut oikein mitään haluamani Ritari Ässä tavaraa niin nyt pitänyt aikuisena korvata se ostelemalla itse näitä fanitavaroita :D
Anssi Kelalla on kyllä se Ultimate Ritari Ässä fanituote, erittäin hienosti tehty KITT replika :) Siihen ei kyllä valitettavasti mulla ole rahkeita :P
Olisin halunnut oikean apinan 🐒
Lääkärinlaukkua. Siis ihan leikki-sellaista.
Apinan ja hevosen lemmikkieläimeksi, että saisin asua noin 8-vuotiaana yksin omassa kodissani ja että naapurissani olisi asunut tyttö ja poika jotka olisivat olleet kavereitani ja käyneet leikkimässä joka päivä kanssani. Olin siis aika kova Peppi Pitkätossu-fani. Halusin myös nimeksi Peppi ja ajattelin että aikuisena vaihdan nimeni Pepiksi, värjään hiukseni punaisiksi ja laitan niihin 2 saparoa kuten Pepilläkin oli. Niin ei kuitenkaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Monchiciin. Vähä apinan näkönen pehmolelu. En saannut, halusin keskiasteella.
No yläasteella äitini löysi alennuksesta, niin sain.
Joku lähemmä 6 vuotta liian myöhää.
Keskiasteella? Kävitkö koulua Ruotsissa?
Luistimet, nukkekoti, nallekarhu, paljon satukirjoja, piano
Olisin halunnut ystävän mutta kukaan ei ole koskaan halunnut olla ystäväni koska olen autistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en saanut yhtään mitään, mutta onneksi pikkuveli sai munkin edestä sitten kuten oman fillarin, merkkifarkkuja, telkkarin omaan huoneeseensa, puhelimen yms. Mulle haettiin esim. vaatteet jostain tehtaanmyymälöiden kakkoslaatukasasta. Olen näistä ikuisesti katkera ja todella tarkka, että omat lapseni saavat tasapuolisesti niin materiaa kuin henkistä tukea ja hyväksyntää.
Meillä oli perheessä mieltä lujittava toimintamalli. Minä isona siskona sain taskurahaa kotitöistä ja säästin niitä ja ostin joskus vuosiakin säästettyäni haluamiani asioita. Sitten kun minä olin saanut hankintani tehtyä vanhemmat ostivat samat kapistukset pikkusisarelleni hänen seuraavaksi syntymäpäiväkseen. Tämä malli ei lujittanut minun mieltäni, pikkusisarestani sen sijaan kehkeytyi huomattavasti itsevarmempi go-getteri.
Meidän perheen lujittava toimintamalli oli että olin jokapäiväisessä vastuussa nuoremman sisaruksen hoidosta koulun jälkeen, eikä siitä maksettu mitään koskaan. Tuli pelkästään helvetimoiset huudot jos minä, noin 10v yhtään vetelehdin koulumatkalla. Jäi omat harrastuksetkin (ne ilmaiset mihin oli ainoastaan lupa..) Minusta tuli aika hankala teini, mutta onneksi nuorempi sisarus oli sitten vanhempien toiveiden täyttymys, minähän sen melkein kouluikään hengissä pidin...
Kookospähkinän. Siis ihan oikeasti. :D
Turvallisen kodin ja riittävästi ruokaa.
Halusin asua jo melko pienenä isommassa kaupungissa, tai vähintään käydä kesälomalla tutustumassa sellaisiin. Haavelin erityisesti metro- ja ratikkamatkoista. Ei koskaan toteutunut. Ei Suomessa eikä ulkomailla. Matkustaakin halusin, ja "huipennus" oli laivamatka ilman maihinnousua kun olin 9v.
Elin koko lapsuuteni ja merkittävän osan nuoruudestani maaseudulla. Elämäni alkoi vasta, kun muutin 16-vuotiaana omilleni... kaupunkiin. Välillä yhä kalvaa, miten paljon harrastus- ja kaverimahdollisuuksia on mennyt sivu suun.
Mä oisin halunnu baby bornin. Toivoin sitä alle kouluikäisenä monena jouluna mutta koska 90 luvun lama, sain vain jonkun halpisversion :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä koskaan toivoinkin, sain siitä halpakopion, en koskaan sitä oikeeta. Sama kuin ei olis saanut lainkaan.
Joo mulla sama ihan kaikkien kanssa:D
Tälläisen vedettävän, ilmassa pyörähtelevän keijunuken:
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/sky-dancer…
Olen siis mies.