Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä halusitte pienenä, mutta ette ikinä saaneet?

Vierailija
23.03.2022 |

.

Kommentit (1151)

Vierailija
1141/1151 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiin ja rakastavan isän. Ja vähemmän köyhän kodin. Mitään tavaraa/leluja en muista koskaan lapsena toivoneeni. Tai no ehkä polkupyörän. Sain sen myöhemmin, kun menin töihin ja itse ostin. 

Ymmärsin jo hyvin pienenä, että turha toivoa mitään, kun ei kuitenkaan ole varaa ostaa (olisi todellisuudessa ollut, jos isä ei olisi ryypännyt rahoja). Saatuani omia lapsia tingin omista asioista ja menoista, jotta lapseni saivat kirjoja, pelejä, harrastusvälineitä ja leluja. Tietenkään ei holtittomasti, mutta niin,  että eivät kokeneet jäävänsä kaikesta omaan ikätasoon kuuluvista asioista paitsi. 

Vierailija
1142/1151 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmetyttää joidenkin vanhempien sieluttomuus ja tylsämielisyys. Eri asia jos ei ole varaa kaikkeen, mutta jos on, ja silti ostetaan ihan mitä tahansa muuta paitsi juuri se, mitä lapsi on pitkään toivonut. Tai ei haluta ostaa mitään "humpuukia" vaan aina jotain järkevää.

Ei se niin vaarallista ole lapsen kehitykselle, jos saa lapsuusmuiston siitä että sai juuri sen asian jota sydän oli halajanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1151 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut oppia soittamaan jotain soitinta, mutta äiti sanoi, että minulla ei kuitenkaan riitä kiinnostus opetella soittamaan mitään soitinta. Isä oli minun puolellani ja sanoi, että kyllä minä jaksan opetella soittamaan esim. kitaraa, kun selvästi todella paljon sitä haluan, mutta kun äiti sanoi ei, niin silloin se oli ei.

Vierailija
1144/1151 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikuisten asiaa jo alle kouluikäisenä.

Vierailija
1145/1151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla olisi ollut  oma perhe, äiti ja isä yhdessä

Vierailija
1146/1151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosen. Paskat vanhemmat eivät vaan ilkeyttään suostuneet sitä mulle ostamaan :D

Vierailija
1147/1151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä.

Vierailija
1148/1151 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gameboy. En saanut omaa, mutta serkku lainasi oman781sa kun siirtyi itse pelaamaan GBAlla. Kiitos serkku :)

Vierailija
1149/1151 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta

Vierailija
1150/1151 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin soittopelin

Vierailija
1151/1151 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän. Tai vähintään tiedon siitä, kuka on isäni, mutta äiti kielsi kyselemästä asiasta. Vasta kun itse aloin tutkia asiaa, sain selville, kuka isäni oli. En ehtinyt koskaan tavata isääni, sillä hän oli siinä vaiheessa jo kuollut, samoin kuin äitinikin. Joku tiesi kertoa, että isä kävi kerran katsomassa minua, kun olin vastasyntynyt, mutta siitä minulla ei tietenkään on mielikuvia, ei varsinkaan, kun olin kuulemma nukkunut. Nähtyään lapsensa isä ajettiin ulos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi