Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toista naista syytetään? Mies on se petturi.

Vierailija
02.09.2015 |

Jos on pettänyt aiemmassa liitossa, pettää helposti uudessakin suhteessa. Ei pettäjämies kauniilla puheillaan parane.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aiheetta petä. Aina se on nainen joka pistää pettämään. 

Vierailija
2/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas. Kakkonen on ihan yhtä moraaliton mulkku kuin pettäjäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa mieheni kanssa, en sen toisen naisen. Mies petti ja lähti sen toisen mukaan. Olisin toivonut suhteen päättämistä ennen kuin hakee uutta. Piti ilmeisesti varmistaa, ettei joudu olemaan hetkeäkään yksin.

Vierailija
4/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no kyllä minä syytin eniten ex-miestäni. Mutta eihän se kakkonenkaan syytön ollut, kun oli tieten tahtoen varatun miehen kanssa alkanut vehtaamaan. Hän oli kuitenkin osallinen yhden avioliiton kariutumiseen. Turha sitä on yrittää omaa osuuttaan vähätellä ja valkopestä, jos on valmis omilla teoillaan edesauttamaan toisten ihmisten parisuhteen onnettomuutta.

Vierailija
5/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:19"]Jaa, no kyllä minä syytin eniten ex-miestäni. Mutta eihän se kakkonenkaan syytön ollut, kun oli tieten tahtoen varatun miehen kanssa alkanut vehtaamaan. Hän oli kuitenkin osallinen yhden avioliiton kariutumiseen. Turha sitä on yrittää omaa osuuttaan vähätellä ja valkopestä, jos on valmis omilla teoillaan edesauttamaan toisten ihmisten parisuhteen onnettomuutta.
[/quote] Juuri näin!

Vierailija
6/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietentahtoen alkaa hommailemaan varatun miehen kanssa niin silloin ei pettäjä yksinään syyllinen ole. Aivan yhtälailla on syytä siinäkin kenen kanssa pettää. Eikä se syy pettämiseen ole 100/100 kotona petettävässä puolisossa, jokainen tapaus on omanlaisensa.

Vierailija
7/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hyvää vauhtia tulossa se toinen nainen tai rakastajatar. Enkä mä tunne huonoa omaatuntoa. Mies tekee ihan itse omat päätöksensä.

Alusta lähtien on ollut selvää, että mies ei eroa. Ja mulle se on oikein fine. En halua tällä hetkellä mitään vakavaa parisuhdetta, mutta on hyvä, että on joku, joka täyttää fyysiset tarpeet. 

Minua ei kiinnosta miehen perhe-elämä tai vaimo. Tiedän, että mies harrastaa seksiä kotonakin, joten meidän suhde ei ole oikeasti keneltäkään pois. 

Vierailija
8/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evolutiivisesti tarkastellen naiselle miehen petturuus ei ole niin suuri ongelma, koska nainen hakee miehestä ennen kaikkea elättäjää jälkikasvulleen. Toinen nainen nahdään kilpailijana, joka saattaa pahimmillaan viedä miehen rahoineen, joten häntä on halveksittava kaikin voimin. Mies taas näkee pettävän naisen halveksittavana, sillä tällaisen lutkan kanssa ei voi olla varma isyydestään.

Vierailija
9/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no enpä tiennyt miehen vaimosta. Kun sain tietää niin jätin miehen heti.

Vierailija
10/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:25"]

Musta on hyvää vauhtia tulossa se toinen nainen tai rakastajatar. Enkä mä tunne huonoa omaatuntoa. Mies tekee ihan itse omat päätöksensä.

Alusta lähtien on ollut selvää, että mies ei eroa. Ja mulle se on oikein fine. En halua tällä hetkellä mitään vakavaa parisuhdetta, mutta on hyvä, että on joku, joka täyttää fyysiset tarpeet. 

Minua ei kiinnosta miehen perhe-elämä tai vaimo. Tiedän, että mies harrastaa seksiä kotonakin, joten meidän suhde ei ole oikeasti keneltäkään pois. 

[/quote]Kaikki ihmiset eivät kykene empatiaan. 

Joudun kuitenkin romuttamaan lapsellisen ajatuksesi siitä ettei se ole keneltäkään pois, jos vehtaat varatun miehen kanssa. Kyllä se nimittäin todellakin on joltain pois. Vaimo ei halua jakaa miestään muiden kanssa, joten on se häneltä pois, kun joutuu tietämättään elämään valehtelevan nilkin kanssa. Sinulla ei taida olla myöskään kokemusta siitä, mitä tapahtuu, kun suhde paljastuu. Pilaat monen ihmisen elämän pitkäksi aikaa (myös omasi), kun helvetti levähtää jossain vaiheessa kaikkien silmille. 

Vierailija
11/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:26"]

Evolutiivisesti tarkastellen naiselle miehen petturuus ei ole niin suuri ongelma, koska nainen hakee miehestä ennen kaikkea elättäjää jälkikasvulleen. Toinen nainen nahdään kilpailijana, joka saattaa pahimmillaan viedä miehen rahoineen, joten häntä on halveksittava kaikin voimin. Mies taas näkee pettävän naisen halveksittavana, sillä tällaisen lutkan kanssa ei voi olla varma isyydestään.

[/quote]Voi mitä soopaa. Mistähän syndroomasta kärsii ihminen, joka näkee parisuhteessa vain rahan?

Eiköhän ns. terveillä ihmisillä johdu ne murheet tunnepuolen asioista, kuten hylätyksi tuleminen rakkaudessa ja järkytys ja murhe, kun elämän perustalta viedään pohja pois (rakas osoittautuu pettäjäksi) noiden rahasta kilpailemisten sijaan.

Vierailija
12/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuulostat nuorelta & keskeskasvuiselta ja varmaan mieskin on 30-40 välistä, kotona pieniä lapsia ja haluaa sinun kanssa vaihtelua. Silti vaimolla on oikeus tietää.

Vierailija
13/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:37"]

[/quote]

Kuulostat nuorelta & keskeskasvuiselta ja varmaan mieskin on 30-40 välistä, kotona pieniä lapsia ja haluaa sinun kanssa vaihtelua. Silti vaimolla on oikeus tietää.

[/quote]

Ollaan olemmat 40-50 -vuotiaita. Ja tietysti mies haluaa vaihtelua, ei kukaan muuta ole väittänytkään. Mä pystyn antamaan toisenlaista seksiä kuin vaimo. Molemmat on varmasti miehen mielestä ihan yhtä nautinnollisia. Älkää lapsirukat tehkö parisuhteistanne vankiloita.

Vierailija
14/85 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt molemmat puolet. Ex-mies petti minua vuosia. Olin tuohon osasyyllinen kun pihtasin, sillä koin seksielämämme epämiellyttävänä. Toisia naisia en syyttänyt, sillä mies etsimällä etsi jatkuvasti seuraa ja ilmeisesti esiintyi sinkkuna. Olisi silti mielummin jättänyt reilusti kuin pettänyt. Myöhemmin kuulin, että oli tuhonnut samalla tavalla ensimmäisen liittonsa.

Sitten olin se toinen nainen. Rakastuin, olin typerä. Päätin lopulta jättää miehen. Myönnän etten tuntenut syyllisyyttä suhteen aikana sillä tämä oli miehen tietoinen valinta, ja miehellä oli seksitön liitto. Lopetin, koska suhde repi palasiksi, en vaimon vuoksi. Jos en olisi ollut minä, olisi mies hakenut läheisyyttä joltain muulta. Lopulta mieskin päättyi eroamaan kuolleesta liitosta.

Asioilla on kaksi puolta. Moni keski-ikäinen mies, ja ehkä nainenkin, elää vailla hellyyttä ja seksiä arkiseksi muuttuneessa liitossaan. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja sen puuttumisen pitäisi tietysti ajaa eroon, mutta ajaa pettämään. Ehkä seksin puute ei ole syy laittaa koko elämää palasiksi eroamalla, vaan se puuttuva osa yritetään löytää muualta.

Uskon, ettei kyse ole edes pelkästä seksistä, vaan toisen ihmisen läheisyydestä ja hellyyden kaipuusta. Ymmärrän, mutta en hyväksy.

Vierailija
15/85 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut seksin puutteesta kyse meidän kohdalla. Mies tarvitsi vaihtelua ja ihailua pitkän parisuhteen tilalle. 

Vierailija
16/85 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:13"]

[/quote]

Jos tietää. Itse säädin miehen kanssa joka väitti kovasti olevansa sinkku. En olisi missään tapauksessa ollut sen kanssa jos olisin tiennyt että onkin parisuhteessa. 

Vierailija
17/85 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:13"]

[/quote]

Jos tietää. Itse säädin miehen kanssa joka väitti kovasti olevansa sinkku. En olisi missään tapauksessa ollut sen kanssa jos olisin tiennyt että onkin parisuhteessa. 

[/quote]

Eikö tän miehen kotona ollut vaimosta kuvaa tai vaatteita näkyvillä?

M39

Vierailija
18/85 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieheni salasuhdenainen oli itsekin naimisissa tahollaan ja pienten lasten äiti, joten en nyt häntäkään kovin puhtoisena ja syyttömänä pitänyt. Olisivat kyllä ansainneet toisensa, sääli, etten voimakkaammin yllyttänyt exääni "pistämään kaikkea peliin", sillä exäni jatkoi niin sekoillen suhteen jälkeenkin, ettei meidän liittoa enää mikään korjannut.

Vierailija
19/85 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies eli sujuvaa kaksoiselämää samalla kun pyöritteli toista naista. Toinen nainen julisti heti meidän eron jälkeen juhlissa kuuluvalla äänellä, että ihanaa, kun ei enää tarvitse salata tätä rakkautta. 

Jess.

Vierailija
20/85 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pettäjämies on mies, joka on haluttu. Ei uskalleta katsoa totuutta silmiin vaan etsitään helppo syntipukki.