Miksi toista naista syytetään? Mies on se petturi.
Jos on pettänyt aiemmassa liitossa, pettää helposti uudessakin suhteessa. Ei pettäjämies kauniilla puheillaan parane.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:59"]
Varatun kanssa vehkeilevällä ei ole omaatuntoa.Hän on itsekäs, narsistinen lutka
Aamen toisin kuin perheellinen joka sattuu hairahtumaan syrjähypyn polulle vain, JA VAIN, itsekkään sinkun takia joka piirittää ja rukoilee varattua menemään kanssaan sänkyyn edes kerran. Sinkku jopa hukuttaa varatun lahjoihin ja tarjoaa melkein suoraan rahaa kunhan vaan saa kokea muutamat hikiset työntelyt
Älä höpötä. Jokainen , ihan JOKAINEN, pitää pettäjää syyllisenä . Se on itsestäänselvyys, jota ei tarvi edes mainita.
Sen LISÄKSI toinen nainen/ mies on itsekeskeinen mulkku jos tieten lähtee varatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:19"]
Tätä ihmetelen oikeasti.. Miksi se on muiden ongelma, jos varattu ei osaa pitää housuja jalassa? Jos toinen osapuoli on sinkku, niin ketä hän silloin pettää?Se sotkeutuu toisen parin elämään.
Ei hänellä ole mitään velvollisuutta kantaa huolta kenenkään sivullisen parisuhteesta, se on niiden parisuhteessa olijoiden asia.
Näin puhuu ainoastaan moraalikäsityksiltään vajaaälyinen ihminen.Sydämetön vailla omaatuntoa.Toivottavasti kukaan ei vahingossa rakastu tuollaiseen itsekeskeiseen ääliöön.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa miksi minä petin miestäni. Mieheni työnsi minut kauemmas ja kauemmas itsestään. Loppui hellyys ja niin loppui myös seksi. Olin hänelle näkymätön henkisesti ja fyysisesti vuosia. Lopulta halusin edes hetken läheisyyttä, kosketusta ja intohimoa. Petin ja petin uudelleen. Ensin kärsin omantunnontuskista, lopulta nekin tunnot vaimenivat. Omat tunteeni kai alkoivat olla kuolleita, kun lopulta pystyin pettämään. Nyt minun ja mieheni välillä on vielä suurempi etäisyys. Tuskin tätä pitkää suhdettamme koskaan enää pystyy pelastamaan.
Miksette vain eronneet, miksi piti lähteä vieraisiin. Kai sen älysit, ettei se suhdettanne paranna?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:25"]
Musta on hyvää vauhtia tulossa se toinen nainen tai rakastajatar. Enkä mä tunne huonoa omaatuntoa. Mies tekee ihan itse omat päätöksensä.
Alusta lähtien on ollut selvää, että mies ei eroa. Ja mulle se on oikein fine. En halua tällä hetkellä mitään vakavaa parisuhdetta, mutta on hyvä, että on joku, joka täyttää fyysiset tarpeet.
Minua ei kiinnosta miehen perhe-elämä tai vaimo. Tiedän, että mies harrastaa seksiä kotonakin, joten meidän suhde ei ole oikeasti keneltäkään pois.
Kuulostat nuorelta & keskeskasvuiselta ja varmaan mieskin on 30-40 välistä, kotona pieniä lapsia ja haluaa sinun kanssa vaihtelua. Silti vaimolla on oikeus tietää.
Ollaan olemmat 40-50 -vuotiaita. Ja tietysti mies haluaa vaihtelua, ei kukaan muuta ole väittänytkään. Mä pystyn antamaan toisenlaista seksiä kuin vaimo. Molemmat on varmasti miehen mielestä ihan yhtä nautinnollisia. Älkää lapsirukat tehkö parisuhteistanne vankiloita.
Pystyt antamaan toisenlaista seksiä kuin vaimo? Onko sinulla siis pillun, perseen, suun ja käsien lisäksi tai tilalla erilaisia elimiä ja ulokkeita?
Nope. 2 ei ole vastuussa kellekään muulle kuin itselleen + ne petturimiehet eivät todellakaan kerro aina olevansa varattuja.
Kai tuon nyt ihan jokainen käsittää.
Mies saattaa kyllä valehdella ihan jokaiselle.
Mutta siinä vaiheessa kun asia on tullut ilmi olisi syytä tehdä johtopäätöksiä.