Miksi toista naista syytetään? Mies on se petturi.
Jos on pettänyt aiemmassa liitossa, pettää helposti uudessakin suhteessa. Ei pettäjämies kauniilla puheillaan parane.
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:13"]
Voi hellanlettas. Kakkonen on ihan yhtä moraaliton mulkku kuin pettäjäkin.
[/quote]
Nope. 2 ei ole vastuussa kellekään muulle kuin itselleen + ne petturimiehet eivät todellakaan kerro aina olevansa varattuja.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:57"]
Kyllä sinne peiliin saa katsoa se petetty nainen ihan ensimmäisenä.
Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää. Pieruverkkareissa , tukka rasvassa sohvalla makaava, nalkuttava ja miehen rahoilla loisiva naisenkaltainen on mielestänne syytön asiaan?
[/quote]
Parisuhdetta ei hoideta siten, että heti jos jotain taphtuu tai sattuu niin on oikeus käydä vieraissa. Pitkässä suhteessa resurssit muuttuvat: tulee työttömyyttä, sairautta, masennusta, arki painaa päälle, stressiä ja haastetta työstä jne. Jossain vaiheessa voi oikeasti huomata, ettei ole enää sama ihminen kuin avioliiton alussa ja että puoliso on täysin muuttunut- niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin. Parisuhteen perusidea on kuitenkin siinä, että tähän on sitouduttu ja että jos ei enää halua sitoutua, muuttuneesta tilanteesta kerrotaan avoimesti ja rehellisesti. Kyllä sitä erota saa mutta ei ole reilua eikä oikeudenmukasita puuhailla selän takana, kun toisella on vaikeaa tai itsellä on tarpeet muuttuneet.
Pettäminen ei ole muuten koskaan niin helppo juttu, että petettäisiin, koska parisuhde ei tyydytä. Pettämisessä on kyse ennen kaikkea siitä pettäjästä ja hänen tavastaan käsitellä omia tunteitaan ja kriisinpaikkojaan. Petetyn syyllistäminen on tekosyy, kun ei kyetä tai haluta tutkia omaa arvomaailmaansa. Yhtä hyvin pettämisestä voisi syyttää vaikka lapsia tai lemmikkejä. Tuleehan niistä työtä, ne sitouttavat eikä hoitaminen ole aina niin mukavaa. Mutta eivät ne omat tunteet kuitenkaan johdu niistä lapsista tai lemmikeistä vaan omista voimavaroista, omista prioriteeteista ja käsityksistä ratkoa ongelmia.
Pettäminen on siis valinta ja siinä valitaan tahallaan ja tietoisesti satuttaa sitä ihmistä, jolle on luvannut uskollilsuutta ja joka luottaa toiseen ehdoitta. Ihan sama, onko tämä ihminen nalkuttava hirviö ja makaako sohvalla pieruverkkarit jalassa. Hänen luottamuksensa petetään, hänelle valehdellaan ja ennen kaikkea hänelle ei anneta mahdollisuutta toimia samalla tavalla vaan halutaan pitää itsellään oikeus sekä avioliittoon että pettämiseen. Raukkamaisen ihmisen toimintaa siis.
Ihan voit katsella niitä omia arvojasi ja miettiä, mikä on arvosi kaltaistesi silmissä, jos jäät työttömäksi, sairastut synnytyksenjälkeiseen masennukseen, saat syöpädiagnoosin tai saat tilaisuuden tehdä uraa. Parisuhteen kun pitäisi lähtökohtaiseseti kestää elämän kolhuja ja mahdollisuuksia ilman, että toinen rupeaa heti tekemään jotain selän takana. Sinun arvojesi mukaan voit tehdä mitä lystää muista ihmisistä välittämättä, koska vika on aina heissä eikä koskiaan sinussa ja sinun tarpeesi ovat ainoat jotka otetaan huomioon.
[/quote]
Keittiöpsykologi vauhdissa, ja lisäksi nainen on aina uhri, huomaattehan UHRI!
Jatka toki naistenlehtien ja av-palstan lukemista, voit elää omassa kuplassasi hamaan loppuun asti.
[/quote]
Höpö höpö oli ihan todella hyvin kirjoitettu.
Mikään ei oikeuta pettämään.
Joskus silti niin käy, mutta syy on ennen kaikkea pettäjän.
En kyllä arvosta sitä toista naista/ miestäkään joka tieten lähtee suhteeseen varatun kanssa.
Varatun kanssa vehkeilevällä ei ole omaatuntoa.Hän on itsekäs, narsistinen lutka
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:59"]
Varatun kanssa vehkeilevällä ei ole omaatuntoa.Hän on itsekäs, narsistinen lutka
[/quote]
Aamen toisin kuin perheellinen joka sattuu hairahtumaan syrjähypyn polulle vain, JA VAIN, itsekkään sinkun takia joka piirittää ja rukoilee varattua menemään kanssaan sänkyyn edes kerran. Sinkku jopa hukuttaa varatun lahjoihin ja tarjoaa melkein suoraan rahaa kunhan vaan saa kokea muutamat hikiset työntelyt
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 09:45"]
Koska pettäjämies on mies, joka on haluttu. Ei uskalleta katsoa totuutta silmiin vaan etsitään helppo syntipukki.
[/quote]
Miksi alapeukut? Ahdistava totuus?
No kyllähän varattuun sekaantuva nainen antaa itsestään vähän epätoivoisen kuvan. Pitää lainata muilta, kun ei omaakaan saa?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:57"] Kyllä sinne peiliin saa katsoa se petetty nainen ihan ensimmäisenä. Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää. Pieruverkkareissa , tukka rasvassa sohvalla makaava, nalkuttava ja miehen rahoilla loisiva naisenkaltainen on mielestänne syytön asiaan? [/quote] Voi kun tämä olisikin näin yksinkertaista... muta ei se vaan ole, jo pelkästään se että vaimolla on vaikka joku kriisi elämässä, mulla se oli äidin kuolema, antaa miehelle oikeuden pettää, koska "et ole palvonut minua viime aikoina".. joo, sori, on ollut vähän hoppu näiden hautajaisten, kämpän tyhjennyksen ja perunkirjoitusten kanssa. [/quote] Voi helvetti mikä sika. Toivottavasti jätit.
[/quote]
Perheessä oli tuohon aikaan myös 2v, 4v ja 7v lapset, mulla oli omaishoidettavana alzheimeria sairastava mummo ja oma päivätyö. Eli laskin mikä on järkevintä ja en jättänyt, mutta eipä se ukkokaan siitä mitään juuri kostunut itselleen sen jälkeen, aika kylmää on kyyti kotosalla ollut.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:18"]Erottuani olen juhlinut paljon yökerhoissa ja liikkunut muutenkin. Ei ole sitä iltaa, kun ukkomiehet eivät tulisi ehdottelemaan. Useimmilla on sormus sormessaan ja sivusuhdetta kuulemma etsitään. Itse en ole koskaan naimisissa oleville ehdotellut. Vaimot voisi miettiä näissä tapauksissa, että jos se ei olisi juuri tämä kyseinen nainen, niin se olisi joku toinen. Eli miehen halusta ryhtyä suhteeseen kaikki on kuitenkin kiinni. Harvemmin kukaan nainen pystyisi miestä "pakottamaan" sivusuhteeseen. [/quote] Jos naiset yleisesti kieltäytyisivät varatuista miehistä, olisi se pettäminen hiukan vaikeampaa.
[/quote]
Voi jumalauta...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:11"]
Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää. Pieruverkkareissa , tukka rasvassa sohvalla makaava, nalkuttava ja miehen rahoilla loisiva naisenkaltainen on mielestänne syytön asiaan?
[/quote]
Parisuhdetta ei hoideta siten, että heti jos jotain taphtuu tai sattuu niin on oikeus käydä vieraissa. Pitkässä suhteessa resurssit muuttuvat: tulee työttömyyttä, sairautta, masennusta, arki painaa päälle, stressiä ja haastetta työstä jne. Jossain vaiheessa voi oikeasti huomata, ettei ole enää sama ihminen kuin avioliiton alussa ja että puoliso on täysin muuttunut- niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin. Parisuhteen perusidea on kuitenkin siinä, että tähän on sitouduttu ja että jos ei enää halua sitoutua, muuttuneesta tilanteesta kerrotaan avoimesti ja rehellisesti. Kyllä sitä erota saa mutta ei ole reilua eikä oikeudenmukasita puuhailla selän takana, kun toisella on vaikeaa tai itsellä on tarpeet muuttuneet.
Pettäminen ei ole muuten koskaan niin helppo juttu, että petettäisiin, koska parisuhde ei tyydytä. Pettämisessä on kyse ennen kaikkea siitä pettäjästä ja hänen tavastaan käsitellä omia tunteitaan ja kriisinpaikkojaan. Petetyn syyllistäminen on tekosyy, kun ei kyetä tai haluta tutkia omaa arvomaailmaansa. Yhtä hyvin pettämisestä voisi syyttää vaikka lapsia tai lemmikkejä. Tuleehan niistä työtä, ne sitouttavat eikä hoitaminen ole aina niin mukavaa. Mutta eivät ne omat tunteet kuitenkaan johdu niistä lapsista tai lemmikeistä vaan omista voimavaroista, omista prioriteeteista ja käsityksistä ratkoa ongelmia.
Pettäminen on siis valinta ja siinä valitaan tahallaan ja tietoisesti satuttaa sitä ihmistä, jolle on luvannut uskollilsuutta ja joka luottaa toiseen ehdoitta. Ihan sama, onko tämä ihminen nalkuttava hirviö ja makaako sohvalla pieruverkkarit jalassa. Hänen luottamuksensa petetään, hänelle valehdellaan ja ennen kaikkea hänelle ei anneta mahdollisuutta toimia samalla tavalla vaan halutaan pitää itsellään oikeus sekä avioliittoon että pettämiseen. Raukkamaisen ihmisen toimintaa siis.
Ihan voit katsella niitä omia arvojasi ja miettiä, mikä on arvosi kaltaistesi silmissä, jos jäät työttömäksi, sairastut synnytyksenjälkeiseen masennukseen, saat syöpädiagnoosin tai saat tilaisuuden tehdä uraa. Parisuhteen kun pitäisi lähtökohtaiseseti kestää elämän kolhuja ja mahdollisuuksia ilman, että toinen rupeaa heti tekemään jotain selän takana. Sinun arvojesi mukaan voit tehdä mitä lystää muista ihmisistä välittämättä, koska vika on aina heissä eikä koskiaan sinussa ja sinun tarpeesi ovat ainoat jotka otetaan huomioon.
[/quote]
Keittiöpsykologi vauhdissa, ja lisäksi nainen on aina uhri, huomaattehan UHRI!
Jatka toki naistenlehtien ja av-palstan lukemista, voit elää omassa kuplassasi hamaan loppuun asti.
[/quote]
Tuo jota lainasit ei millään lailla sukupuolisoinut casen osapuolia vaan puhui pettäjistä ja petetyistä. Sinä voisit tarvita sitä psykologia tuon fanaattisen mies-nais-ongelmasi työstämiseen.
Mutta jatka toki miestenlehtien ja red pill -sivuston lukemista, voit elää omassa kuplassasi hamaan loppuun asti.
Varsin usein pettäjä pettää. Jonkun kanssa. Jos yksi kieltäytyy, hän etsii sellaisen, jota ei haittaa.
Eli syy on AINA pettäjän. Tosin moraaliltaan epäilyttävä on myös hän, joka alkaa suhteeseen varatun kanssa, mutta pettäjä on silti yksin syyllinen puolisonsa pettämiseen.
Ja tuolle lompakkoloisvouhkalle tiedoksi: tämä ihan siitä riippumatta, kumpaa sukupuolta tuo pettäjä on.
Lukematta lainkaan ketjua. On olemassa monia naimisissa olevia äiti-ihmisiäkin, jotka pettävät. Siis näitä oksettavia pareja, jotka jyystävät toisiaan, vaikka molemmat tahoillaan naimisissa. Nää on mun mielestäni kaikista oksettavimpia tapauksia. Ei aina ole tämä perinteinen kuvio, jossa varattu mies ja sinkkunainen.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:19"]
Tätä ihmetelen oikeasti.. Miksi se on muiden ongelma, jos varattu ei osaa pitää housuja jalassa? Jos toinen osapuoli on sinkku, niin ketä hän silloin pettää?
[/quote]Se sotkeutuu toisen parin elämään.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:57"]Kyllä sinne peiliin saa katsoa se petetty nainen ihan ensimmäisenä.
[/quote]Sinun maailmasi taitaa olla aika mustavalkoinen vielä........
Jos toinen nainen tietää miehen vaimosta, on hänkin moraaliton kusipää ja mukana petoksessa.
Eli kertoo mielestäni ihmisestä paljon. En kuitenkaan itsekään ymmärrä, miksi vaimot hyökkäävät usein ensisijaisesti kolmannen osapuolen kimppuun, mieshän sen luottamuksen vaimoaan kohtaan pettää.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:11"]
Jos on pettänyt aiemmassa liitossa, pettää helposti uudessakin suhteessa. Ei pettäjämies kauniilla puheillaan parane.
[/quote]
Aivan. Ja jos nainen on aiemmin vehdannut varattujen kanssa, tekee sitä jatkossakin. Mihin se moraali siitä nousisi.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:25"]
Musta on hyvää vauhtia tulossa se toinen nainen tai rakastajatar. Enkä mä tunne huonoa omaatuntoa. Mies tekee ihan itse omat päätöksensä.
Alusta lähtien on ollut selvää, että mies ei eroa. Ja mulle se on oikein fine. En halua tällä hetkellä mitään vakavaa parisuhdetta, mutta on hyvä, että on joku, joka täyttää fyysiset tarpeet.
Minua ei kiinnosta miehen perhe-elämä tai vaimo. Tiedän, että mies harrastaa seksiä kotonakin, joten meidän suhde ei ole oikeasti keneltäkään pois.
[/quote]
Niin minäkin kuvittelin nuorena ja tyhmänä, kun rakastajattareksi aloin. Ajattelin, ettei sillä väliä, kun ei ole tunteita mukana enkä ole uhka vaimolle. Sitten kasvoin aikuiseksi ja tiedän, että se on aina vaimolta ja perheeltä pois, vaikka mies muuta yrittäisi vakuuttaa. Kakkosnainen tuhoaa aina parisuhdetta, vaikka siitä ei eroa seuraisikaan tai vaimo edes tietäisi.
Tämä onkin hankala juttu.. olen itse ollut toinen nainen. Ajattelin kauan, että en koskaan voisi olla, sillä olen itse ollut aina pettämistä vastaan.
Kuitenkin, ollessani todella huonossa elämäntilanteessa, masentuneena ja ahdistuneena, tapasin miehen. Tämä mies oli kaikkea mitä olin aina halunnut. Hän kehui, osteli lahjoja ja ennen kaikkea sai elämän tuntumaan elämisen arvoiselta.
Siihen jäi koukkuun, se tunne kun toinen ihminen sai elämään merkityksen, sait tuntea itsesi taas arvokkaaksi ja halutuksi. Se tunne oli niin voimakas että järjen ääni haihtui. Olin ollut niin kauan masentuneena huonojen parisuhteiden jälkeen, että tästä ihmisestä ja tunteesta ei vain pystynyt päästämään irti.
Tätä on todella vaikea selittää, enkä halua selitellä tekoani. Jälkeenpäin kadun tekoani ja itseäni hävettää edelleen vaikka asiasta on vuosia. Olen pyytänyt vaimolta anteeksi ja ilmeisesti saanut anteeksi.
Se mitä haluan tällä sanoa on, että vaikka toinen nainen tietäisi vaimosta, se ei tarkoita että toinen nainen haluaa tahallaan satuttaa vaimoa. Ei todellakaan. Se ei ole hyökkäys teitä kohtaan ja ei tarkoita etteikö teitä arvostettaisi. Toisen naisen elämä saattaa olla niin pohjamudissa ettei kykene ajattelemaan kuin itseään. Silloin kun "pelastaja" saapuu, siitä on vaikeaa päästää irti. Kuin uusi lemmikki joka tuo iloa elämään, ei siitä halua enää luopua.
Te petetyt vaimot olette arvokkaita ja aina parempia kuin pettäjät. Muistakaa se. Älkää syyttäkö itseänne, sillä syy ei yleensä ole teissä.
[/quote]
Entä, jos selviää että mies on jatkanut suhdetta kahden entisen kanssa vielä vaimonkin aikana. Miten vaimo on siihen syyllinen. Minulle nimittäin kävi niin. Toisen kanssa 10 vuotta, jolloin nainen luovutti ja toisen kanssa yhteensä 25 vuotta eikä nainen luovuttaisi vieläkään mutta mies joutui jättämään, kun jäi kiinni. Selitähän jotenkin tämä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:19"]
Tätä ihmetelen oikeasti.. Miksi se on muiden ongelma, jos varattu ei osaa pitää housuja jalassa? Jos toinen osapuoli on sinkku, niin ketä hän silloin pettää?
[/quote]
Kaikkia
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:18"]Erottuani olen juhlinut paljon yökerhoissa ja liikkunut muutenkin. Ei ole sitä iltaa, kun ukkomiehet eivät tulisi ehdottelemaan. Useimmilla on sormus sormessaan ja sivusuhdetta kuulemma etsitään. Itse en ole koskaan naimisissa oleville ehdotellut. Vaimot voisi miettiä näissä tapauksissa, että jos se ei olisi juuri tämä kyseinen nainen, niin se olisi joku toinen. Eli miehen halusta ryhtyä suhteeseen kaikki on kuitenkin kiinni. Harvemmin kukaan nainen pystyisi miestä "pakottamaan" sivusuhteeseen.
[/quote]
Jos naiset yleisesti kieltäytyisivät varatuista miehistä, olisi se pettäminen hiukan vaikeampaa.