Yritys päällä 2015 (vol. 3)
Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :)
Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.
Kommentit (1219)
Minäkin liityn tänne jännäilemään!
Kolmas lapsi toiveissa. Ehkäisy jätetty keväällä pois. Nyt yk 5.
Tällä hetkellä menossa kp 7/27
Ovis tuntuu nyt jo lähestyvän, nippailuja tuntuu molemmin puolin :)
- Be my baby
Nyt on kyllä täälläkin maailmankirjat sekasin. Ikinä eioo näin pitkää kiertoa ollut.. taitaa olla nyt kp 37 menossa..hui. varmaan 6 testiä tehtynä eri päivinä ja erittäin selkeä nega :( eilen sitten lähdin juhlimaan ja ajattelin että varmaan alkaa yöllä menkat niin ei. Normaalit menkkaoireet ollu jo lähes viikon mm. Selän juilimista ja nännit kipeät. Ainoastaan kerran ollut pitkä kierto jossa nännit kipeet. On tämä hankalaa :D toivottavasti nyt pian selviäis mikä mättää
Päivänsäde, eipä mitään muutosta.. Tänään en oo testannut ku eilinen nega masensi niin että siinä se nyt sitten oli. Mutta jos ei aamuun mennessä menkkoja vieläkään kuulu niin ehkä uskaltaudun testaamaan. Menkkamaista kipua välillä ja nyt on alaselkä tullut aika kipeeksi, mut se voi johtua muustakin kun selkävaivaa on. Saa nähä mitä tulee, vai tuleeko mitään :) Ajattelis että tässä vaiheessa jo pitäis testissä näkyä jos raskaana oon, vai mitä? Ovista en tikuttanu mutta limat puhuivat puolestaan :D
Tilanne 27.9.:
Kompuroiva Hylje (30v) kp 57/29 yk 3
Minniminni (22v) kp 51/33-36 yk 6
Ninnu (25v) Kp 39/28-30 yk 2
Piivi (27v) kp 38/25-33 yk 3
Starling (41v) kp 38/33? yk 1 (km 07/15, ya 01/15)
Minkku (22v) kp37/31-37 yk 8
Mia94 (21v) kp 36/28 yk 3
Nasu85 kp 33/31 yk ?
Vaaka92 kp33/? yk 1
Muffeli (29v) kp 33/28-33 yk 4
Nuuskiksentytär kp 32/28-32 yk 7
Lumilla kp 30/26 yk 11
Melissa83 (31v) kp 30/29 yk 2
Pumpulii Kp 30/31 yk2 (km 8/15)
PinkkiDrinkki (35v) kp 27/27-30 yk 8
Jannuli85 kp 25/25-30 yk 19 (ya 03/2014)
Supera (20v) kp kp 25/29 ya 2/14
Neljänäiti (24v) kp 24/? yk 1
Stargazer (31v) kp 24/28 yk 7
Viva kp 24/28 yk 2
Bembu kp 21/28-30 yk 2
Uusio Mamma kp 20/26
Shyvonne (30v) kp 19/29-30 yk 5
Nonno (24v) kp 19/? yk 1
Louisa kp 17/20-30? yk 6
Sylvi kp 16/35 yk 1 (km 09/2015)
Awsedr (25v) kp 15/33 (?) yk 2
Dreamer15 (28v) kp 15/29 yk 5
Pixi (31v) kp 15/26-28 yk2
Rinse kp 12/29 yk 2
Noorav kp 11/? yk 9
Nanninen (24v) kp 10/? yk 1
Bemybaby kp 7/27 yk 5
KevätTähti (27v) kp 6/28 yk 4 (km 6/15 ja 8/15)
Kielokukka (28 v.) kp 6/31-32 yk 2
Pussikenguru (37v) kp 5/30-36 yk 2
Taifuuni kp 5/29 yk 7
LEK91 (24v) kp 4/? yk 1
Aaveelääkäri kp 2/29-30 yk 10
muut kuumeilijat: Noelle (24v), Kisuliini, Ninnni (20v), AnttiAmalia (24v), LaVieEstBelle (21v), Hulina (28v), Kissanainen87, Konttri (33v), Stardust (22v), Heta87, Myya (29v), Annuska (20v), Tuulahdus (22v), Tiinu89, Meriemilia, Guagua, Helianna, Naisenkeli
HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET (8 plussaa)
Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14, Miimamuru yk 1, Minea92071 (25v) ya 11/14, Lise (28v) yk 1
ELOKUUSSA PLUSSANNEET (8 plussaa)
Kikiii (20v) yk 10, Hattu yk 2, EK0025 yk 3, 143 (22v) yk 1, Bansku25 (25v) yk 1, Pallopaita yk 2, Mimmie (30v) yk 5, Norappi yk 5
SYYSKUUSSA PLUSSANNEET
Leona yk 2, Miuku Mauku (27v) yk 5, Laulurastas83 yk 9, Pioni1 yk 6, Hajuherne yk 2,Barbamama yk 4, Hiutaleinen yk 2, Sipriina yk 5, EICH, Päivänsäde87 yk4
Ilmoita kiertopäiväsi, niin pääset listalle!
(Ilmoita muutoksista/korjauksista mielellään erillisessä viestissä, jos kirjoitat älypuhelimella, joka syöttää kaiken tekstin putkeen, tai lihavoidulla + kursivoidulla, jos kirjoitat tietokoneella. Kiitos − helpompi päivittää listaa. :) )
Nasu, älä vielä heitä toiveita romukoppaan!
Pidetään peukkuja!
Kiitos Sunshine14, katotaan minne tää tilanne tästä etenee :)
Monesko yrityskerta sinulla Nasu oli käynnissä? Se voi olla, että hcg vaan nousee hitaasti. Niin kauan kun menkkasi eivät ala niin toivo on olemassa.
No me ei olla varsinaisesti ees yritetty vaan enemmänkin niin että jos on tullakseen niin sitten saa tulla. Kaks lasta siis jo ennestään meillä, ja ihania ovatkin ja riittävätkin vallan mainiosti, mutta silti jotenkin vielä kaipaa sitä kolmatta <3 Mutta täällä mä silti täpisen teidän kans vaikkei varsinaista yritystä ookkaan päällä :D Menkkoja ei näy eikä kuulu, toivotaan aamulla testiin kahta viivaa! :) Tuun heti kertomaan teille!
Täällä ei uutta päivitettävää. Tänään menkkamaisia kipuja. Mites te joilla kiertopäivät jo paukkunu ?
Huomenta! Pregcheckin liuskaan tuli haaleista haalein haamu, ihan selkeä kuitenkin ettei tarvi käännellä ja väännellä!! Apua!! Nyt mä alan pelkäämään että on vaan kemillinen tai kohdunulkoinen ku näin hitaasti näkyy..
Kiitos Nuuskiksentytär! <3 En vielä kyllä usko tätä todeksi.. Pitää saada kunnon viivat ensin :) Tohon sun aiempaan viestiin, mullaki ollu yli viikon menkkamaista kipua ja muutaman kerran oon ollu ihan varma että menkat alkaa mutta eipä oo näkyny :) Ootko sä jo testannut?
Voi Nasu, onnea! <3 Toivottavasti se kunnon plussa tulee siihen pian niin mieli rauhottuu. Millon sulla olis LA? Huomaatko ku mä en oo voinut poistua täältä kuumeilijoista vielä täysin pois kun on ollut pakko jännätä tätä sun tilannetta? :D
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja paljon plussia! Oon pari kertaa päivässä käynyt aina päivittämässä tän keskustelun kun en malta olla lukematta että mitä teille kuuluu. <3
Huomenta, mulla on tänään dpo 13 tai 14 ja oon nyt saanut selkeen plussa testiin lauantaina, sunnuntaina ja tänä aamuna. Eli raskaana ollaan. Toivotaan, että pysyy matkassa loppuun asti. Yrityskertoja oli takana seitsemän joista viimeisessä kolmessa käytin ovistestiä niin saatiin täsmättyä seksi oikeaan aikaan.
Tässä kierrossa otin mukaan vehnänalkioöljykapselit ja ekstra B6 vitamiinilisän (100 mg). Uskon, että ne autto koska mulla oli ongelmia nimenomaan siinä, että tiputteluvuoto alkoi aina kolme päivää ennen menkkoja.
Onnea Nasu85 ja Stargazer! :) Tosi ihanaa, nauttikaa!
Täällä KP 7/31-32 eli ensi viikkoa odotellaan kun ovulaatio koittaisi. Tylsää siis, mutta ensi kuussa sitten palataan asiaan!
Kiitos!! <3 En kyllä usko tätä ennen sitä kunnon viivaa tai pitää varmaan ostaa digi :) Laskettuaika olis jonku laskurin mukaan 3.6.2016 :)
Ja onnea Stargazer!! :)
Onnea plussista Nasu ja Stargazer! :) Ja jaksamisia raskausajan piinoihin :D
Nasu, testasin lauantaina negan. Kotona ei ollut aamulla r testejä joten huvikseen tein ovistestin, hailakka viiva vain. Jokatoinen hetki on fiilis että olis tärpänny ja jokatoinen hetki et menkat alkaa :D
Nuuskiksentytär, jospa sulla ois sama kun mulla eli näköjään vaan nousee hcg hitaasti! Hae tänään testi ja tee huomenna aamulla! Munkin on pakko testata taas huomenna! Ja varmaan ylihuomenna... :D Plussatuulta kaikille! <3
Iik. Nytkö se alkaa. Hormonaalinen ehkäisy jätetty pois 12.9. Eli yk1 menossa, jos sitä nyt ees siks voi laskea, sillä vasta tänään päästiin yhteisymmärrykseen(toivottavasti mies ei taas peräänny...) kumienkin pois jättämisestä.
Hormonaalista ehkäisyä ollut käytössä 8v, kerran oon pitänyt taukoa ja silloin jouduttiin pakottaan menkat tulemaan keltarauhashormonilla, joten kovin luottavaisin mielin en ole. Myös hullun suurella määrällä estrogeenia on jouduttu pysäyttämään 3kk jatkuneet menkat, joten hormooniongelm on takana.
minä olen 24v, mies 25. Kummallakin valituiset työpaikat, asuntosäästötili avattuna (joudutaan varmaan säästämään vielä vuosia ja asumaan vuokralla), lapsiturvallinen auto hankittuna. Yhtä on pidetty yli 5v, naimisissa reilu 3v. Eli tässäpä taustat.
Pidän teille kaikille kanssayrittöjille peukkuja, minulla taisi olla hyvin aikainen ovis tässä kuussa...
nanninen, 24v, kp 10/?, yk 1