Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (vol. 3)

30.08.2015 |

Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :) 

Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.

Kommentit (1219)

Vierailija
1201/1219 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan tiukula, kävin hyväksymässä pyyntösi! :)

Vierailija
1202/1219 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki vauvaa kuumeilevat toverit! :)

Olen seurannut ryhmän keskusteluja jo huhtikuusta asti, mutta nyt vasta uskaltaudun itsekin mukaan kun ensimmäinen oikea yrityskierto meneillään! :) voisinko siis myös päästä suljettuun ryhmään ja jakamaan tuntemuksia teidän muiden kanssa?

Olen 23-vuotias rempseä nainen Ja höpsö mieheni on 27-vuotias. Hän on vauvakuumeillut koko suhteen ajan, nyt myös todella tartuttanut kuumeilun muhun haha! :D

Kiitos jo etukäteen ja toivottavasti pääsen kertomaan ja juttelemaan lisää kunnolla näistä asioista! :)

Tiara (23v)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1219 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyin sinut Tiara ryhmään! :) tervetuloa!

1204/1219 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä vasta pari viikkoa sitten keskenmenon kokenut haluaisi päästä suljettuun ryhmään.. Mistä tämän löydän ja miten toimin?

Yritystä takana 10-11 kuukautta, vertaistukea tarvisin!

T. Ninni, yk 10-11, km 19 pv

Vierailija
1205/1219 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ninni! :) olet siis jo rekisteröitynyt käyttäjä? Mene ryhmät osioon ja valitse sieltä ryhmä "yritys päällä" ja pyydä päästä jäseneksi. Käyn sitten hyväksymässä pyyntösi! :)

Vierailija
1206/1219 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkin jo käynyt laittamassa pyyntöä! On hyväksytty nyt! :)

1207/1219 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Laitoin liittymispyynnön äsken! :) Itse jätin juuri e-pillerit pois ja jännityksellä odotetaan miehen kanssa tapahtuuko mitään. :)

1208/1219 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki! :) Täällä yksi kuumeilija lisää. Ite oon tammikuussa 30 vuotta täyttävä 2v6kk ikäisen tytön äiti. Mieheni on 32 vuotias. Olis kiva päästä juttelemaan muiden samassa tilanteessa olevien kuumeilijoiden kanssa. Tuntuu et päivä päivältä tää kuume vaan pahenee. Ja laitoin tuonne yksityiseen ryhmään liittymispyyntöä :)

Vierailija
1209/1219 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunu ja juliet86, hyväksyin pyyntönne, tervetuloa mukaan jännittämään ja kuumeilemaan! 😊

Vierailija
1210/1219 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille,

täällä on yksi 26-vuotias juuri 28-vuotiaan miehensä kanssa yrittämisen aloittanut. Elelemme juuri ensimmäisen yrityskierron ovulaatiopäiviä. Haluamme ottaa rennolla otteella yrityksen - mutta heh, itse huomaan jo nyt kuinka haaveet on niin suuret, että pientä stressiä meinaa pukata! Huomaan kirjoituksistanne, että monella on samat fiilikset ;) Mukavaa huomata, etten ole ainut. Taitaa kuulua osaksi prosessia ja kaikkihan olemme toki erilaisia :)

Laitan pyynnön myös yksityisryhmään keskustelua varten :) Itselläni on paljon ystäviä, joilla on pienokaisia. Olen kuitenkin kertonut toiveistamme vain kahdelle läheiselle ystävälle. Antaa varmasti iloa vertailla kokemuksia ja jakaa sekä mahdollisia iloja että mahdollisia suruja samaa toivovien ihmisten kanssa!

Vierailija
1211/1219 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys Aurinkoinen89! :) Kävin hyväksymässä pyyntösi! Tervetuloa kuumeilemaan! ;)

1212/1219 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkamoi! :) minä täällä keikuinkin muutaman kuukauden tuossa kevään/kesän puolella ja täällä taas. Joku ehkä muistaakin :) Koitan löytää myös tuon suljetun ryhmän ja laittaa pyyntöä.

Meillä siis oli yrityksiä tuossa ennen kesää ja kesän aikanakin, nyt on ollut sellaista vähän varomatonta touhua ehkäisyn suhteen. Nyt taas aletaan ihan oikeasti vauvapuuhiin. Meillä siis ens kesän häiden ajankohta aiheutti "suvantovaiheen" vauvahommiin. No nyt taas kuvioissa :) toivottavasti en kauhiasti tapaa vanhoja tuttuja täällä, vaan olis plussia napsahdellut <3

1213/1219 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

otsikon mukaan yritys on täällä päällä :) Ensimmäinen on toiveissa ja toinen yk menossa. Aiemmin seuraillut vaan sivusta keskusteluita, mutta nyt uskaltautuisin itsekin osallistumaan :) Laitoin pyyntöä tunne yksityiseen ryhmään.

Vierailija
1214/1219 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki halukkaat taas käyty hyväksymässä ryhmään! :)

1215/1219 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tulin tänne taas mukaan! Joskus aiemmin olin mukana kuumeilemassa mutta yritysajan venähdettyä jäin pois palstoilta. Meillä yritys siis aloitettu 02.2014. Joten yritystä nyt takana 1v10kk. Tutkimukset käyty ja endometrioosi diagnosoitu ja poltettu pesäkkeet, johtimet myös tukossa mutta saatiin tähystyksessä auki. Nyt sitten uusi yritys päälle. Tänään kp.3.

Vierailija
1216/1219 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Melita tuonne suljettuun ryhmään keskustelemaan! :) kurjaa että teillä on ollut noin pitkä ja kivinen taival lapsenteossa, toivottavasti nyt et enää joudu kauaa palstailemaan missään yritysryhmissä vaan pääset odottavien ryhmiin! :)

Vierailija
1217/1219 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, tulisin tosi mielellään tuonne suljettuun ryhmään, mutta en saa millään liittymispyyntöä laitettua :/ johtuneeko luurista vai mistä, koitan kuitenkin vielä :)

1218/1219 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pyynnön suljettuun ryhmään. :)

1219/1219 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki, liittyisin mieluusti mukaanne kuumeilemaan.

Olen itse 27v ja mieheni on muutaman vuoden vanhempi. Meillä on yrityksessä ensimmäinen lapsi. Yritystä on nyt takana noin kolme kuukautta. Tätä ennen olen syönyt e-pillereitä noin 10 vuotta. Pillereiden lopettamisen jälkeen kierto oli pari kuukautta ihan sekaisin, mutta nyt viimeiset pari kuukautta näyttäisi olevan suht normaali noin 28pv. Laitan pyynnön ryhmään (jos osaan) ja tulen kertomaan lisää :)