Yritys päällä 2015 (vol. 3)
Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :)
Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.
Kommentit (1219)
Nasu, joo älä heitä vielä toivoa! Niin kauan ku ei menkkoja näy niin toivoa on. :) Voi toivottavasti sullaki se plussa tulis. <3 Mä tein testin suoraan Clearbluen digillä ja näyttää että raskaana 2-3. :)
Voi ihanaa Päivänsäde!! <3 Tää oli ny melkein niinku ite olis plussannu ku sun kans ollaan jännätty! :)
Onnea Päivänsäde!!! Ihanaa!!! :)
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Oi, paljon onnea Päivänsäde87!! :)
Ja Nasu85, peukut pystyyn vielä täältäkin, että plussa vielä pärähtäis :)
Täällä pitäis ovistella tällä hetkellä, mutta en ainakaan tikuilla ole ovista kiinni saanut.. Sen sijaan jo useampana kiertona bongatut poikkeukselliset kivut ajoi lääkäriin ja nyt labroja odotellessa... pöh. Kohtua repii ja tunne niinku olis pissatulehdus, mutta ilman kirvelyä. En tiedä olisiko mahdollisesti jotain tulehdusta, joka estäisi jopa raskautumisen..
Täällä myös nega edelleen.. kamala epätietoisuus byääh. Onnea Päivänsäde
Oih, ihanaa Päivänsäde!! <3 paljon onnea! ja vauvaliimaa! (toinen kerta ehkä kun käytän tuota sanaa, oon koittanu kartella sitä :D )
Toivottavasti Nasu ja Minkku seuraa kohta perässä! ...niin kuin me muutkin... :)
Pussikenguru; mulla on ollu yks kemiallinen raskaus. Sillon mulla oli just todella kovat kivut ja vuodin myös paljon ja äkkiä. Siks miut lähetettiin terv.keskuksesta naistentautien polille keskussairaalaan epäilyksenä kohdunulkonen tai keskenmeno. Ja ihmettelin sillon alkujärkytyksen jälkeen ja ihmettelenkin vähän välillä vieläkin, että miten se oli "vain kemiallinen" raskaus...
Aaveelääkäri; kiva, että täällä on muitakin pelaajia, jotka yrittää aina välillä sillä saada ajatukset pois yrittämisestä ja piinapäivistä :) mulla greippimehu tuntuu lisäävän valkkaria ja limoja. Join sitä vasta tässä näinä turhina menkkojen odottamis-päivinä, kun oli purkki menossa jo vanhaks menkkoja odotellessa ja valkkarin määrä tuntu sillä lisääntyvän ja muuttuvan muutenkin erilaiseks. Nyt itseasiassa toinen purkki, jonka ostin vastoittain, menee 2.10. vanhaks. Ostin sen valmiiks, kun aattelin, että kyllähän ne menkat on siinä vaiheessa jo alkanu... pitää sitten kitata se herkku-juoma muuten vaan, vehnänalkioöljyn makua peittääkseen :P
Toivottavasti Shyvonne sulla ei oo mitään tulehdusta.
Oij ihanaa!!! Paljon on onnea PÄIVÄNSÄDE!!:)
Toivottavasti NASUllakin vielä muuttuu plussaksi!:)
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Menkkoja ei vieläkään oo näkyny, välillä jomottelee ja tänään kaupungilla olin taas ihan varma että ne alkaa mutta ei.. hyvä toki että ei :) Mutta ärsyttää ku testit negaa vaikka niin vahvasti uskon että oon raskaana. Kova pettymys jos menkat alkaakin. Nyt on taas ihan älyttömän huono olo, oli tarkotus herkutella illalla mutta mitään ei tee mieli. Ostin Pregcheck-testejä kaupasta ja kokeilen varmaan jo huomenna aamulla sillä ja toivon kahta viivaa :)
Mites Päivänsäde, joko alkaa uskomaan plussan todeksi? :)
Onnea päivänsäde! :)
Pahoittelut kaikille menkat kohdanneille tai niitä odottaville.
On: toissapäivänä venyvät limaa ja samoin tänään. Kivut ei ole koskaan menkkojen jälkeen loppuneetkaan, joten niistä en ovista osaa tunnistaa. Maanantaina aika gynelle, joten toivottavasti siellä sitten voi bongata onko folleja tai keltarauhasta näkyvillä. Hyvää viikonloppua kaikille!
Nasu, pakko kai se on uskoa. :D Tuntuu kyllä vähä hassulta, aina välillä tulee semmonen "ai niin, vitsit mä oon raskaana!" :D Oon jo pyöritelly päässäni et millon ja miten tästä kerrotaan, ketkä vois olla kummeja.. :D Toivottavasti moni teistä tulee mun kans tuonne kesäkuun odottajiin. <3
Ja iso kiitos kaikille! Paljon plussatuulia. <3
Joo usko tai älä Päivänsäde, mut mäki oon jo miettiny kummeja :D Niin vahva tunne raskaudesta mulla on :) No, aamulla sitten taas katotaan tilannetta, yritän ees tän illan nauttia vaan tv:n tarjonnasta ja olla miettimättä asiaa (yeah right!).
Päivänsäteelle onnea!
Ja niille, jotka kokevat itsensä pitempään yrittäneiksi, tulkaahan meidän kanssa juttelemaan tuonne Lumillan perustamaan Yritys päällä jo pidemmän aikaa -ryhmään!
Huomenta!
Testi edelleen nega, ei kai tässä nyt sitten raskaana olla :( Vaikee vaan uskoa että näin voimakkaita oireita saa pelkällä ajatuksen voimalla.. Lämmöt edelleen koholla eikä menkkoja oo näkyny..
Onnittelut Päivänsäde!! <3
Nasulle voimia, toivottavasti tilanne selkenee!! <3
Pahoittelut negoista ja menkoista, ei ole kivaa!
Itsellä viikko ennen menkkoja, ihanan rauhallinen olo, ei hirveästi stressiä, odottelen ja toivon että menkat alkaa ajallaan ja pääsen stressaamaan uutta kiertoa :)
Huomenta!
Eilen illalla WomanLog kirjoitti mulle "tekstiviestin" että kiertosi alkaa huomenna. Hymähdin ja ajattelin että kumpa ei kuitenkaan, vaikka ei olekaan yhtään raskautunut olo. Toivo eli kuitenkin vähäsen.
Tänään aamulla vessakäynnillä huomasin että juu, kp 1 tänään. En jaksa masennella, tämä on jo niin tuttua.
Analysoin nyt lääkärimäisesti ja lyhyesti tämän kiertoni että jää minulle muistiin uuden kierron avuksi:
Olin kp:t 13-17 kovassa flunssassa. Se saattoi estää munasolun irtoamisen.
Sain ovistestistä plussan kp 14. WomanLog sanoi oviksen olevan kp 16. Veikkaan, että munasolu irtosi kp 15 tai 16. Seksiä oli kp 12 ja kp 16. Kp 12 oli liian aikaista, siittiöt olivat jo kuolleet munasolun irrotessa. Ja kp 16 seksikerran siittiöt tulivat liian myöhään, munasolu oli ehkä irronnut kp 15 ja jo näivettynyt kp 16 kun siittiöt tulivat.
Tai sitten munasolu ei edes irronnut.
Kuukautiset alkoivat kp 30. Siitä kun laskee 14 vuorokautta taaksepäin niin se olisi kp 16, ovispäivä. Jos olisin saanut siittiöitä kp 14 ja kp 15 niin olisin saattanut raskautua. Mikäli munasolu irtosi.
Käsittääkseni ovisplussa eli LH-huippu ei takaa sitä, että munasolu vielä irtoaa. Lämpötilojani en jaksa nyt kännykällä analysoida mutta niiden perusteella saattaisi olla, että munasolu ei irronnut.
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Oiii onnea Päivänsäde!! <3 Tuliko kuinka vahva plussa? :)
Mulla olis nyt tänään tai huomenna menkkojen alkamispäivä, mutta sitä kipua on ollu jo monta päivää mitä ei oo ikinä ennen menkkoja ku vasta sit ku ne alkaa. En oo heittäny kokonaan toivoa! :) Käyn tänään ostamassa apteekista kunnon testejä!