Kerro salaisuus jonka vain sinä tiedät
Kommentit (90)
Olen valehdellut ja varastanut vaikka mitä joskus kauan sitten. Olin tyhmä ja epävarma silloin. Onneksi en aiheuttanut kenellekään, enkä itsellenikään suurta vahinkoa.
Vihaan lähes kaikkia ihmisiä ja halveksin heitä heikkouden ja typeryyden vuoksi. Itse olen koko elämäni kokenut kovia, mutta ikinä en ole heittäytynyt sääliä kerjääväksi nyytiksi vaan pärjännyt YKSIN. Erittäin harvoista pidän ja heidän seuraansa hakeudun. Koska olen joutunut yksin selviämään, vihaan ihmisiä: 1.valittavat pienistä. Heidän ongelmat ovat helppoja mutta tekevät niistä vaikeita. 2.tuntuu että minne menenkään niin ihmiset ovat helvetin typeriä! 3.ihmiset ei useasti ajattele itse vaan kaikki kopioidaan mikä on soveasta ja sopii ajan villityksiin.
Viihdynkin paljon omissa oloissa, mieluummin kuin typerässä seurassa. Kirjoista on muuttunut parhaita ystäviäni. Mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä enemmän etoo jopa omat vanhempani, he ovat kanssa typeriä, tietämättömiä ja kyvyttömiä ihmisiä. Ei ole helppoa olla nero! Nerothan syntyvät yleensä sukuihin missä neroutta vähiten on ja suurin osa neroista elää perus elämää, mutta on tää haastavaa elää kuminaamojen kanssa samalla pallolla.
Simba
Haluan vain olla yksin. En pidä enkä luota ihmisiin. Keksin myös aina jonkun verrukkeen ettei tarvi mihinkään kissanristiäisiin hölpöttämään niitä näitä ja esittämään sosiaalista jatkuva tekovirne naamalla. Usein olen sairastunut tai vain unohtanut tai posti hukannut kutsuni niin sanotusti.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:48"]Valehtelen usein olevani (yli)töissä, ettei tarvitse tavata ketään. Oikeasti olen niin masentunut, etten vapaa-aikanani yksinkertaisesti jaksa tehdä muuta kuin maata sängyssä peiton alla ja nukkua. Välillä en edes syö mitään pariin päivään, koska kaikki ruoka on loppu, mutta en jaksa/viitsi/uskalla mennä kauppaankaan.
[/quote]Kannattaisi käydä lääkärissä ja kertoa tuo, että saat apua ennenkuin tilanne pahenee. Kai tiedät, että se voi pahentua? Itse käynyt saman läpi ja koska en hakenut apua tilanne meni lopulta niin pahaksi, etten oikein pystynyt hoitamaan asioita ja opinnot jäivät kesken. Aloin saada myös fyysisiä oireita. Nyt kaikki on hyvin taas, mutta oikeasti suosittelen lämpimästi ettet jää yksin tuon asian kanssa. Puhu läheisille tai lääkärille. Kyse voi olla myös työuupumuksesta tai stressistä jos kuitenkin vielä nyt olet töissä.
Minä avoliitossa elävä nainen kirjoittelen usean eri miehen kanssa, muutaman kanssa harkinnut seksiäkin, tulen toteuttamaan aikeeni. Ja kyllä kosto!!!
Oon veloissa. Nettikaupoista kauheet laskut ja vuokra ja laskut maksamatta. Palkkaa tulee mut siitäki jää 0€ käteen ja pari laskua maksamatta. Saan mä ne maksettua mutta alkaa maksuaika loppuu... Nyt en tilaa mitään puoleevuoteen!
Hengailen ihmisten kanssa joita pidän ihan idiootteina. Aatteet ja maailma ei kohtaa yhtään, mutta emmä voi tollasta suhdetta katkaistakkaan vaan sen takia et maailmat hei ei enää kohtaa, ja niin ei ole koskaan kohdannutkaan!
Välitän yllättävän paljon siitä mitä läheiset sanoo minusta. Esim että näillä taidoilla ei päästä yliopistoon, no hei kiitos ajattelin kuitenki yrittää vaikka kaikki sanotteki etten pääse.
Ja niin, haluisin alkaa tekee musiikkia myös. Mutta epäilen että läheiset sanois että en ole tarpeeks luova siihen, joten en viitsis yrittää ja tulla lytätyks
"Tai esitän jotain netistä lukemaani kaverille sattuneena, esim. tämän av:n juttuja. Tiedän, olen säälittävä, mutta salaan töissä miten yksinäinen olen."
Minäkin teen tätä.
Patologiset valehtelijat valehtelee päivittäin mitä ihmeellisimmistä asioista saadakseen huomion itseensä.
Tässä erään juttuja
- ollut 30 kiloa ylipainoinen ja laihduttanut, tämä todella ylipainoisen ihmisen seurassa sanottua (tuttavapiirissä ihminen joka tuntenut hänet aina ja ei ole koskaan ollut ylipainoinen)
- kehuskelu merkkilaukuilla ja vaatteilla - koskaan niitä ei kuitenkaan näy käytössä
- lukuisat ulkomaanmatkat - todellisuudessa näitä matkoja ei ole tehty
- ollut aiemmin malli ja missi - todellisuudessa ei edes missifinaalissa ja mallikuvia ei ole nähty missään
- on kauneusalan yrittäjä
Surullisinta on kun kertoja vaikuttaa uskovansa omat tarinansa.
Hoitoa tarvitsisi.