Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus käyntiin

Vierailija
29.08.2015 |

Mun olis pakko aloittaa laihdutus. Pudotettavaa on 20kiloa, 15 kiloonkin olisin jo hyvin tyytyväinen. Osaan homman, mutta... parin viikon jälkeen motivaatio lopahtaa ja palaan huonoihin tapoihin. Oon sokeriholisti ja tapasyöppö. Kaipaisin vinkkejä miten päästä yli tuosta vaiheesta. Sitten kun kiloja alkaa tippua on motivaation säilyttäminen helpompaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa on pahin, kyllä se siitä.. anna vaikka itsellesi alkuun 1pvä/vko herkutella.

Vierailija
2/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pitäis pudottaa sellanen kymmenisen kiloa. Haluun normaalipainon alarajaan täältä keskeltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä muutoksilla ja ravinnon laatuun panostamalla tulee varmasti tuloksia. Älkää tehkö sitä virhettä niin kuin niissä tv:n laihdutusohjelmissa, että aletaan yhtäkkiä liikuntaa lisäämään ja kaloreita laskemaan, siitä harvoin hyvä seuraa, varsinkaan kun ne laihdutusohjelmien ruokavaliot eivät ole mitään maailman parhaita.

Vierailija
4/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin omasta suustani. Hirveästi tietoa asiasta on, mutta toteutus kosahtaa aina. Nyt oon tutkiskellut pätkäpaastoja yhtenä vaihtoehtona, mutta vielä on päättämättä, ryhdynkö sellaiseen. Ainakin jotain uutta pitäis keksiä, koska kalorinlaskuohjelmien kanssa alkaa pää prakaamaan ja sit homma jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi