Kerro salaisuus jonka vain sinä tiedät
Kommentit (90)
Olen huorannut. Ja mulla on ollut hillittömästi yhden yön juttuja, mies tietää, että niitä on ollut, mutta ei tiedä miten paljon.
Nykyisen elämäni ihmisistä kukaan ei tiedä. Eikä entisistäkään kukaan tiennyt kokonaisuutta.
Haaveilen kuolemisesta. Muut näkevät minut iloisena tsempparina, mutta olen vaikeasti masentunut.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:26"]Stressaan hirveästi, olen usein ahdistunut. Porukassa olen se, joka puhuu koko ajan, naurattaa muita ja on avoin. En siis todellisuudessa päästä ihmisiä lähelleni. Ystäväni sanoi tässä vähän aikaa sitten, että tuntee olevansa hyvin läheinen kanssani. Hän tietää minusta vain sen, minkä tietävät kaikki muutkin.
Tulevaisuudessa tästä tulee ongelma jos/kun alan seurustella tai olla suhteessa jonkun kanssa. Pelkään jääväni henkisesti yksin.
T. 18v.
[/quote]
Mulla aikalailla sama homma paitsi että oon yleensä se joka ei puhu mitään porukassa ja just sen ujouden takia en päästä ketään lähelle. Stressaan nyt jo siitä kun valmistun ens keväänä ja sit pitäis hankkia jonkunlaine elämä ja töitä.. :/
T. 18v myös
Kolme aborttia ja feikki avioliitto.
Hyvin mennyt on hei..
Stalkkaan miestäni koko ajan koska olen niin mustasukkainen. Menen päivittäin hänen Facebook-seinälleen ja kaikki kavereissa olevat naiset olen käynyt läpi. Tutustuttiin netissä ja käyn usein katsomassa hänen profiiliaan deittipalvelussa, josko hän olisi kirjautunut sisään sen jälkeen kun tutustuttiin.
En ole löytänyt mitään epäilyttävää enkä usko että löydänkään. Eniten kai oma mielenterveys järkkyy, mies on ihan kunnollinen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:40"]
Kuukuppi pinpissä
[/quote]:D
vähän sama tilanne. olen masentunutenkä päästä ketään lähelleni. en pysty luottamaan kehenkään enkä puhumaan henkilökohtaisista asioistani edes parhaille ystävilleni. siskoni on ollut sairas jo vuoden enkä ole kertonut kenelekkään ei niin että häpeisin häntä en vain pysty kertomaan tai että minulla on huono olla. kaikki vain luulevat ja otaksuvat että olen iloinen enkä koskaan surullinen tai vihainen he ovat itse sanoneet. 16.v
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:26"]Stressaan hirveästi, olen usein ahdistunut. Porukassa olen se, joka puhuu koko ajan, naurattaa muita ja on avoin. En siis todellisuudessa päästä ihmisiä lähelleni. Ystäväni sanoi tässä vähän aikaa sitten, että tuntee olevansa hyvin läheinen kanssani. Hän tietää minusta vain sen, minkä tietävät kaikki muutkin.
Tulevaisuudessa tästä tulee ongelma jos/kun alan seurustella tai olla suhteessa jonkun kanssa. Pelkään jääväni henkisesti yksin.
T. 18v.
[/quote]
Mulla sama, oon se porukan hauska "rääväsuu", mutta oikeesti epävarma itsestäni ja ahdistunut elämästä ja tulevaisuudestani. Masennuslääkkeet ollut jo vuosia. Tsemppiä sulle! :)
T. 20v
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:40"]
Kuukuppi pinpissä
[/quote]:D
[/quote]Ainii, täytyyki käydä piirtämässä ruksi seinään ni mieskin tietää
Poikuuteni meni oikeasti vasta paljon myöhemmin kuin mitä olen kavereille kertonut.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:44"]Kemi-Tornio on suomen persreikä
[/quote]
Nyt sulla on anatomia pahasti hakusessa. Turku on suomen persereikä ja Suomi-neidolla on laktoosi-intoleranssi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:49"]Olen masentunut. Lisäksi mun "melkein valmis" gradu ei tosiaankaan ole melkein valmis...
[/quote]
Tunnenkohan mä sut..?
Minulla on salaisuuksia vaikka jaettavaksi asti. Yksi suurimpia salaisuuksiani taitaa olla se, että olen (varmaan maailman vanhin) neitsyt ja esitän kokeneempaa mitä olen. Olen uskotellut olevani vain selibaatissa ja pysyvänikin siinä tilassa loppuikäni (koska on liian myöhäistä että kukaan enää sekaantuisi minuun - tai olisi missään vaiheessa sekaantunutkaan!)
Olen patologinen valehtelija. Valehtelen päivittäin, ihan pienistäkin asioista.
Tutut ja kaverit pitävät elämääni kauhean mielenkiintoisena ja tapahtumantäyteisenä, kun tosiasiassa se on ihan samanlaista kuin muidenkin.
Ei mulla edes olis oikeesti tarvetta valehdella, mulla on elämässä kaikki ihan hyvin, mutten silti vaan pääse millään irti siitä. Oon siinä lisäks nyt jo niin hyvä valehtelemaan ja oon mennyt niin pitkälle, etten todellakaan voi peruakaan sanomisiani. Koko elämä perustuu käytännössä valheelle. En ole kertaakaan jäänyt kiinni, toisaalta onneksi, toisaalta harmiksi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:49"]Olen masentunut. Lisäksi mun "melkein valmis" gradu ei tosiaankaan ole melkein valmis... [/quote] Tunnenkohan mä sut..?
[/quote]
Aika monta Suomessa vastaavaa "tarinaa", eli aika hauskaa jos tunnet juuri hänet?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:33"]
Olen patologinen valehtelija. Valehtelen päivittäin, ihan pienistäkin asioista. Tutut ja kaverit pitävät elämääni kauhean mielenkiintoisena ja tapahtumantäyteisenä, kun tosiasiassa se on ihan samanlaista kuin muidenkin. Ei mulla edes olis oikeesti tarvetta valehdella, mulla on elämässä kaikki ihan hyvin, mutten silti vaan pääse millään irti siitä. Oon siinä lisäks nyt jo niin hyvä valehtelemaan ja oon mennyt niin pitkälle, etten todellakaan voi peruakaan sanomisiani. Koko elämä perustuu käytännössä valheelle. En ole kertaakaan jäänyt kiinni, toisaalta onneksi, toisaalta harmiksi.
[/quote]
Luulet vain. Ne jotka tuntee oikeasti, eivät vaan jaksa sanoa tietävänsä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:39"]Olen hyvin yksinäinen. Ja vaikka esitän vahvaa ja kovaa, niin elän reunalla koko ajan.
[/quote]
Minä olen samanlainen.
Lusäksu alakulo on valtava, olen välillä jopa lapsilleni (aikuisia ovat) kummalla tavalla kateellinen. Varmaan olen masentunut, maanantaina menen lääkärilleni, pyydän hormonigeelin, toivon, että auttaa. Menopaussi jyllää ja vie kaiken ilon ja energian.
*Itkua tuhrustaen yrittää nukkua*