Kerro salaisuus jonka vain sinä tiedät
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:42"]
Mä puhun kavereista, joita ei ole. He ovat vain hyvänpäivän tuttuja ja osa facebook-kavereita. En puhu nimiltä. Tai esitän jotain netistä lukemaani kaverille sattuneena, esim. tämän av:n juttuja. Tiedän, olen säälittävä, mutta salaan töissä miten yksinäinen olen.
[/quote]
Niin ja tästä netistä lukemisesta voi jäädä kiinni, mutta sitten vaan esittää, että ai kaveri on tainnut kirjoittaa sinnekin tai onpas samantapainen tarina.
Olen masentunut. Lisäksi mun "melkein valmis" gradu ei tosiaankaan ole melkein valmis...
EN todellakaan uskalla ja siten myöskään aio kertoa miehelle. Otanko pankista salalainan? Järki tässä menee. Kunpa joku keksisi aikakoneen, niin voisi palata ajassa taaksepäin.
Kännissä yhdeltä kiinnostuneelta, mä en ollu kiinnostunut, kysyin että paljonko maksat seksistä. Olin kännissä ja lisäksi katkera koko miessuvulle, ajattelin että otan niistä vaan hyödyn irti. No, miehellä ei ollut tarpeeksi rahaa. Onneksi. Ja onneksi tää tapahtui eti puolella Suomea kuin missä mä asun. En oo kertonu tätä kellekään enkä kerro.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:56"]
EN todellakaan uskalla ja siten myöskään aio kertoa miehelle. Otanko pankista salalainan? Järki tässä menee. Kunpa joku keksisi aikakoneen, niin voisi palata ajassa taaksepäin.
[/quote]
No mitä teit niille rahoille???? Mihin ne katosivat?
Pidän itseäni hel*etin kauniina. Ja viisaana. Täydellisenä harvinaisuutena. En kyllä ole yhtään varma ajatteleeko kukaan muu niin :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:56"]
[/quote]
Eli sä itse hävitit ne. Ei kyllä ole viisasta mikään vippailukaan, sinuna kertoisin ja ottaisin vastaan mitä tulee. Voi olla turhaa se asunnon ostokin jos tuo myöhemmin tulee ilmi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:37"]Kadotin suuren viisinumeroisen summan rahaa tällä viikolla. En uskalla kertoa miehelle.
[/quote]
Voi ei!!!!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:49"]Olen masentunut. Lisäksi mun "melkein valmis" gradu ei tosiaankaan ole melkein valmis...
[/quote]
Mulla ihan sama tilanne!!!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:43"]Sairastan ilmeisesti skitsofreniaa, kuulen ääniä, näen outoja asioita eikä kukaan tiedä siitä. Olen merkittävässä asemassa töissä.
[/quote]
Voi liittyä myös kovaan stressiin. Varaathan ajan lääkärille?
Tein abortin. En kertakaikkiaan voi sietää ajatusta että tässä elämäntilanteessa pitäisi vielä hoitaa vauvaa. Mies ei tiedä edes että olin raskaana, tämä on asia josta en neuvottele
Joudun usein esittämään tyhmempää kuin todellisuudessa olen, koska en vain halua muiden tuntevan oloaan niin hölmöksi ja sanattomaksi seurassani.
Minulla on vakava depressio :( Ei ole voimia hakea apua, joten kukaan muu ei tiedä. Olen avioliitossa mutta sisälläni olen todella yksinäinen. Minulla ei ole vuosiin ollut ystäviä. Vaimo ehkä epäilee jotain, mutta hänellekään en ole puhunut, koska aiempien kokemusten perusteella hän ei osaa/halua suhtautua tähän rakentavasti.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:00"]
"Eli sä itse hävitit ne. Ei kyllä ole viisasta mikään vippailukaan, sinuna kertoisin ja ottaisin vastaan mitä tulee. Voi olla turhaa se asunnon ostokin jos tuo myöhemmin tulee ilmi."
Pelasin ne rahat pikavoiton toivossa, siksi en uskalla kertoa. Uskoin todella voittavani! Ja jostain se käsiraha on nyt pieraistava, että saadaan katto pään päälle.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:57"]Kännissä yhdeltä kiinnostuneelta, mä en ollu kiinnostunut, kysyin että paljonko maksat seksistä. Olin kännissä ja lisäksi katkera koko miessuvulle, ajattelin että otan niistä vaan hyödyn irti. No, miehellä ei ollut tarpeeksi rahaa. Onneksi. Ja onneksi tää tapahtui eti puolella Suomea kuin missä mä asun. En oo kertonu tätä kellekään enkä kerro.
[/quote]
No eihän tossa tapahtunut mitään!
Ymmärrän kyllä morkkiksesi (minä-kuva tahriintui), mutta se mies toisella paikkakunnalla tuskin muistaa tapausta.
Anna ittellesi anteeksi ja unohda!
Stressaan hirveästi, olen usein ahdistunut. Porukassa olen se, joka puhuu koko ajan, naurattaa muita ja on avoin. En siis todellisuudessa päästä ihmisiä lähelleni. Ystäväni sanoi tässä vähän aikaa sitten, että tuntee olevansa hyvin läheinen kanssani. Hän tietää minusta vain sen, minkä tietävät kaikki muutkin.
Tulevaisuudessa tästä tulee ongelma jos/kun alan seurustella tai olla suhteessa jonkun kanssa. Pelkään jääväni henkisesti yksin.
T. 18v.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:00"]
"Eli sä itse hävitit ne. Ei kyllä ole viisasta mikään vippailukaan, sinuna kertoisin ja ottaisin vastaan mitä tulee. Voi olla turhaa se asunnon ostokin jos tuo myöhemmin tulee ilmi."
Pelasin ne rahat pikavoiton toivossa, siksi en uskalla kertoa. Uskoin todella voittavani! Ja jostain se käsiraha on nyt pieraistava, että saadaan katto pään päälle.
[/quote]
Voi ei...
Mitä muuten itse sanoisit jos mies olisi tehnyt saman ja yrittänyt peitellä asiaa sulta ottamalla salaa lainaa, ja jonain kauniina päivänä se todellisuus iskee silmille?
Söin mielialalääkkeitä 2012 ja vieläkin niiden lopettamisen jälkeen pääni ei ole kunnossa. Sain niistä epätodellisen olon jossa elän edelleen. En jaksa selitellä tätä kenellekkään koska eivät ymmärtäisi. En tiennyt itsekään ennenkuin koin tuon tunteen. Normi arki ei ole normia vaan se on pelkotiloja esim. Jos puhelin soi tai ovikello. Pelkään että joku tulee hakemaan mut. Käyttäydyn kuitenkin normaalisti ja teen kaiken ok mutta ajatukset on aivan jotain muuta.
Tein feikkiprofiilin ja viestittelin sillä miehelleni. Ihan mukana oli.