Kerro salaisuus jonka vain sinä tiedät
Kommentit (90)
Olen pissannut kerran tahallani housuun.
Harrastan seksiä työnantajani kanssa ja esitän ystävää hänen avovaimolleen.
Löysin yks päivä hamppua kasvamassa keskustassa ja ei taida kukaan muu tietää.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:28"]
Löysin yks päivä hamppua kasvamassa keskustassa ja ei taida kukaan muu tietää.
[/quote]Ethän paljasta mun varastoja.
Kadotin suuren viisinumeroisen summan rahaa tällä viikolla. En uskalla kertoa miehelle.
Olen hyvin yksinäinen. Ja vaikka esitän vahvaa ja kovaa, niin elän reunalla koko ajan.
Tein feikki Facebookin ja isken miestäni. Katotaan lankeeko.
Minäkin olen hyvin yksinäinen, kukaan ei sitä tiedä. Mun ei tarvi edes esittää mitään, kukaan ei ole näkemässä.
Mä puhun kavereista, joita ei ole. He ovat vain hyvänpäivän tuttuja ja osa facebook-kavereita. En puhu nimiltä. Tai esitän jotain netistä lukemaani kaverille sattuneena, esim. tämän av:n juttuja. Tiedän, olen säälittävä, mutta salaan töissä miten yksinäinen olen.
JUon kaljaa juuri nyt. Kukaan ei ole näkemässä. tsihihihi
Sairastan ilmeisesti skitsofreniaa, kuulen ääniä, näen outoja asioita eikä kukaan tiedä siitä. Olen merkittävässä asemassa töissä.
Kadotin suuren viisinumeroisen summan rahaa tällä viikolla. En uskalla kertoa miehelle.
Siis tuon rahan piti olla meidän asunnon käsiraha. Tänään viimeksi mies puhui tuosta meidän tulevasta asunnosta, mutta en uskaltanut kertoa totuutta. Mitä teen? Yöunet mennet, enkä ole nukkunut koko viikolla. Antakaa toimivia ohjeita!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:44"]
Siis tuon rahan piti olla meidän asunnon käsiraha. Tänään viimeksi mies puhui tuosta meidän tulevasta asunnosta, mutta en uskaltanut kertoa totuutta. Mitä teen? Yöunet mennet, enkä ole nukkunut koko viikolla. Antakaa toimivia ohjeita!
[/quote]
Siis miten kadotit? Missä? Miksi se oli käteisenä?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:44"]
[/quote]
Kerrot miehelle. Ei tossa tilanteessa oikeasti voi muuta tehdä. Tsemppiä :/
Näytin tissit web-kamerassa toiselle miehelle. Tapahtuneesta jo vuosia aikaa ja kaduttaa niin saatanasti, mutta minkäs teen. En aio kertoa miehelle, vaikka se helpottaisi omantunnontuskia. Itsehän olin hölmö, mun siitä pitää kärsiä eikä miehen.
Etsin netistä monilta eri sivuilta tutustumisen arvoisia ikäisiäni miehiä vaikka olen parisuhteessa. Suhde on niin huono etten usko tässä olevan mitään jatkettavaa. Syyt: mies on älykkyydeltään kumisaappaan tasolla, ja hänellä on vain 7cm mittainen penis joka ei seiso ei sittrn millään taikasanalla. Puolikovana pysyy jos jaksaa koko ajan juuresta puristaa, mutta muuten on pysyy enimmillään 2min puolikovassa löysässä erektiossa. Sanomattakin selvää ettei sillä voi panna kun muna taittuu koko ajan kuin löysä spagetti jos sen päällä yrittää pomppia. Kunhan löydän jonkun paremnan uroksen niin jätän nykyisen. En kehtaa jättää sitä ennenkö löydän toisen, koska olen niin yksinäinen.
Salaisuuksia ei kerrota.