Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te keräilette?

Vierailija
19.03.2022 |

Itse keräilen fantasia aiheisia tavaroita ja juttuja, esim. lohikäärmeitä ja keijuja.

Kommentit (386)

Vierailija
241/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisia elokuvia ja niihin liittyvää kirjallisuutta ja muutakin materiaalia. 

Vierailija
242/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että keräilen kaikenlaisten hyönteisten pistoksia ja puremia: sääsket, paarmat, ampiaiset, hirvikärpäset, puutiaiset ja mäkäräiset pitävät minua joka ystävänään tai ruokavarastonaan. Keräilen myös sairauksia, vaikka en niitäkään haluaisi keräillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cd-levyjä, c-kasetteja, sarjakuvakirjoja, kirjoja, blu-ray elokuvia. Fyysinen media on parasta.

Kurkkaa torista, mulla on kaikkia noita myynnissä siellä.

Vierailija
244/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postimerkkejä nyt enimmäkseen. Erityisesti suomalaisia luontoaiheisia postimerkkejä, mutta myös vanhaa Saksaa, Itä-Saksaa ja Neuvostoliiton aikaisia merkkejä. Tosin olen nyt laajentanut myös ulkomaalaisiin eläin- ja luontoaiheisiin postimerkkeihin.

Tykkään myös vintagevaatteista ja korkokengistä, mutta en kai niin keräile niitä vaan ostan aina käyttöön.

Mielenkiintoista. Luulin, että kukaan ei enää keräile postimerkkejä. Minulla olisi myytävänä jotain vanhoja merkkejä, mutta mistä voi tarkistaa niiden nykyisen hinnan ?

Facebookissa on postimerkkiryhmiä, siellä on neuvojia, tosin usein vastaus on "ei mitään arvoa, voin silti ostaa eurolla kaikki"-tyylinen. Miehiä kun suurin osa, niin ovat ryöstöretkellä.  Torissa olen myynyt omat merkkini vuosia sitten ja hyvään hintaan. Isompina erinä maittain tai aiheittain lähinnä. Albumeitakin ostaisivat mutta en myynyt koska tarvitsin ne muille kokoelmille.

Käytin itse hinnoitteluohjeena finnserver.com/ vmstamps listoja. Ei kyllä ole täydellinen listaus sekään. Kannattaa muistaa että se on yritys joten hinnoista ainakin puolet pois ja voit niillä yrittää myydä.

Vierailija
245/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohojanmaa kirjoitti:

RAHAA

Minä olen luopunut lähes kaikesta muusta keräilyistä ja siirtynyt pelkästään rahan keräilyyn, siis käyvän valuutan keräilyyn eli euroihin. 

Vierailija
246/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma-kasseja😂

Vierailija
247/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän vaihtelee keräilyn kohteet. Nyt keräilen hajuvesiä ja tietyn värisiä kahvikuppeja:)

Vierailija
248/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nendoroideja, mangaa ja kyniä/tusseja. Elokuvia ja cd-levyjä löytyy paljon mutta en ole nyt pitkään aikaan uusia ostanut.

Vierailija
249/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen kinging kirjoja, Robin cooking kirjoja(näitä puuttuu enää pari), tarroja, mangaa, videopeleihin liittyviä oheiskamoja, delfiini aiheisia juttuja.

Vierailija
250/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistoja.

Vierailija
251/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2€ erikoiskolikoita joissa joku taiteilija.

Vierailija
252/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilin postimerkkejä, vanhoja rahoja, mitaleita ja kunniamerkkejä (minulla on paljon Neuvostoliiton mitaleja, koska ne ovat halpoja), koristemiekkoja, joita on kokonaista kaksi kappaletta, enkä enempää aio hankkia.

Vierailija
253/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia. Tai siis kerään seksikokemuksia eri naisten kanssa. Parhaimmillaan on ollut 7 yhtä aikaa pyörityksessä, eivät toki tienneet toisistaan... Silloin tarvitsi tosiaan jo kalenteria, kun oma vaimokin piti sijoittaa jokaiseen päivään.

No, ero siitä lopulta tuli, ihmekös tuo.

Nykyään pidän vain yhtä tai kahta kerrallaan yhteyksissä, mutta maksimissaan 2 viikkoa kerrallaan. En enää sitoudu kehenkään. Olen sen kyllä aina naiselle alkutapaamisilla kertonut, mutta aika usein eivät tahdo sitä ymmärtää, vaan meinaa riita tulla, kun haluan lopettaa tapailun. Ei toki kaikkien kanssa riitaa tule.

Tavoite on, että vähintään 50 eri naista vuodessa pitää olla ja seksikontakti heidän kanssaan. Tähän mennessä on onnistunut vielä hyvin helposti. Ikää mulla on 45, joten vielä on hyvin aikaa pyöritellä ja kerätä kokemuksia.

Vierailija
254/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osinkoja maksavien firmojen osakkeita

Vierailija
255/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immenkalvoja

Vierailija
256/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoja ja vanhaa suomalaista lasia sekä Arabian kukkaruukkuja.

Mitä maksaa valkoiset arabian ruukut aluslautasella?

Olen eri. Maksoin kuukausi sitten n. 13cm ruukusta 56 euroa. Vähän tarjolla.

Vierailija
257/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikortteja, kirjoja, vinyylilevyjä ja vanhoja karttoja.

Vierailija
258/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noppia.

Vierailija
259/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen rahaa. Euroja eri maalaisia/erilaisia.

Vierailija
260/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps4 pelejä ja Pullip-nukkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi