Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te keräilette?

Vierailija
19.03.2022 |

Itse keräilen fantasia aiheisia tavaroita ja juttuja, esim. lohikäärmeitä ja keijuja.

Kommentit (386)

Vierailija
221/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valmistettuja naisten kumisaappaita.

Vierailija
222/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, etten kerää mitään, mutta nuorena keräsin aku ankan taskukirjoja sekä kirjoja.

Kirjoja keräilen vieläkin.

Lisäksi keräilen laukkuja sekä kenkiä.

Viinilaseja( nämä toki käyttöön)

Myös maita.

Sekä asuntoja( kallista ja hidasta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa valmistettuja naisten kumisaappaita.

Punaiset Kontiot?

Vierailija
224/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään ilmapuntareita, ei tahdi löytyä enää uusia, kun ei voi olla kahta samanlaista...

Vierailija
225/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakokemuksia.

Vierailija
226/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cd-levyjä, c-kasetteja, sarjakuvakirjoja, kirjoja, blu-ray elokuvia. Fyysinen media on parasta.

Vierailija
227/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keräile mitään, tykkään siitä ettei ole ulimääräistä roinaa nurkissa.

Vierailija
228/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postimerkkejä nyt enimmäkseen. Erityisesti suomalaisia luontoaiheisia postimerkkejä, mutta myös vanhaa Saksaa, Itä-Saksaa ja Neuvostoliiton aikaisia merkkejä. Tosin olen nyt laajentanut myös ulkomaalaisiin eläin- ja luontoaiheisiin postimerkkeihin.

Tykkään myös vintagevaatteista ja korkokengistä, mutta en kai niin keräile niitä vaan ostan aina käyttöön.

Mielenkiintoista. Luulin, että kukaan ei enää keräile postimerkkejä. Minulla olisi myytävänä jotain vanhoja merkkejä, mutta mistä voi tarkistaa niiden nykyisen hinnan ?

Vierailija
229/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkakokemuksia.

Matkustelu on kivaa, mutta se tuhoaa ilmakehää ja vieraista maista tuodaan vieraita ötököitä, viruksia ja bakteereja tänne Suomeen. Siksi en matkustele, koska haluan, että lapsenlapsilla on maailma jossa elää.

Vierailija
230/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnooseja. Tällä hetkellä 12 kasassa.

Vierailija
231/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Keräsin ennen kaikki postikortit talteen mitä sain ja niitä on jo satoja. Nykyään kukaan ei enää lähetä niitä.

- Uusi keräilyn aihe on miniatyyrikalusteet nukketaloon suhteessa 1:12, jotka eivät ole lasten leluja, vaan aikuisten harrastus. Se on yllättävän koukuttavaa.

Kalusteet ovat oikean näköisiä ja niitä saa ostaa eri tyylisinä, esim. kustavilaista tai modernia, yms. Nukketaloihin voi ostaa myös oikean näköistä tapettia ja lattiaparkettia tai -laattaa, ym. 

Tietysti jotain voi tehdä itsekin vaikka kierrätysmateriaalista.

Vierailija
232/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postimerkkejä nyt enimmäkseen. Erityisesti suomalaisia luontoaiheisia postimerkkejä, mutta myös vanhaa Saksaa, Itä-Saksaa ja Neuvostoliiton aikaisia merkkejä. Tosin olen nyt laajentanut myös ulkomaalaisiin eläin- ja luontoaiheisiin postimerkkeihin.

Tykkään myös vintagevaatteista ja korkokengistä, mutta en kai niin keräile niitä vaan ostan aina käyttöön.

Mielenkiintoista. Luulin, että kukaan ei enää keräile postimerkkejä. Minulla olisi myytävänä jotain vanhoja merkkejä, mutta mistä voi tarkistaa niiden nykyisen hinnan ?

Pentuna keräsin postimerkkejä, 1981 - 84. Niistä on vielä osa tallessa. Kirppiksellä niitä näkee myynnissä. Ostin eurolla 15 kpl, kun siinä oli yhden merkin kuva-aiheena vanha Kiss-Kiss karkin kääreen kuva. Aikoinaan merkki maksanut 2,10 Mk.

Vierailija
233/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaskaa kakkapusseissa roskiksiin.

Vierailija
234/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maratoneja. Ei vie tilaa.

Vierailija
235/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherkasveja ja kirjoja.

Vierailija
236/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikortteja oli mukavaa saada kaukomailta muinoin. Ikävää että tämä tapa on jäänyt pois. Itse lähettelen vielä postikortteja ystäville. Hauska perinne.

Vierailija
237/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaita myös minäkin. Yritän kuitenkin ommella ahkerasti, vaikka toisinaan on vaikea luopua kauniista vintage kankaasta. Olisipa hienoa avata kauppa jossa voisi myydä näitä.

Vierailija
238/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalenteripyyhkeitä

Vierailija
239/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosen seteleitä. Olen ajatellut siirtyä kymppeihin inflaation vuoksi. Maksan yleensä kortilla, joten jos satun saamaan seteleitä jostain, niin otan ne aina talteen putkkeihin. Ovat käteviä, jos tulee joskus äkkilähtö vaikka sotaa pakoon. 

Vierailija
240/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bratzeja, niitä tuhmailmeisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi