Mitä te keräilette?
Itse keräilen fantasia aiheisia tavaroita ja juttuja, esim. lohikäärmeitä ja keijuja.
Kommentit (386)
Ensin ajattelin, etten kerää mitään, mutta nuorena keräsin aku ankan taskukirjoja sekä kirjoja.
Kirjoja keräilen vieläkin.
Lisäksi keräilen laukkuja sekä kenkiä.
Viinilaseja( nämä toki käyttöön)
Myös maita.
Sekä asuntoja( kallista ja hidasta).
Vierailija kirjoitti:
Suomessa valmistettuja naisten kumisaappaita.
Punaiset Kontiot?
Kerään ilmapuntareita, ei tahdi löytyä enää uusia, kun ei voi olla kahta samanlaista...
Cd-levyjä, c-kasetteja, sarjakuvakirjoja, kirjoja, blu-ray elokuvia. Fyysinen media on parasta.
En keräile mitään, tykkään siitä ettei ole ulimääräistä roinaa nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Postimerkkejä nyt enimmäkseen. Erityisesti suomalaisia luontoaiheisia postimerkkejä, mutta myös vanhaa Saksaa, Itä-Saksaa ja Neuvostoliiton aikaisia merkkejä. Tosin olen nyt laajentanut myös ulkomaalaisiin eläin- ja luontoaiheisiin postimerkkeihin.
Tykkään myös vintagevaatteista ja korkokengistä, mutta en kai niin keräile niitä vaan ostan aina käyttöön.
Mielenkiintoista. Luulin, että kukaan ei enää keräile postimerkkejä. Minulla olisi myytävänä jotain vanhoja merkkejä, mutta mistä voi tarkistaa niiden nykyisen hinnan ?
Vierailija kirjoitti:
Matkakokemuksia.
Matkustelu on kivaa, mutta se tuhoaa ilmakehää ja vieraista maista tuodaan vieraita ötököitä, viruksia ja bakteereja tänne Suomeen. Siksi en matkustele, koska haluan, että lapsenlapsilla on maailma jossa elää.
Diagnooseja. Tällä hetkellä 12 kasassa.
- Keräsin ennen kaikki postikortit talteen mitä sain ja niitä on jo satoja. Nykyään kukaan ei enää lähetä niitä.
- Uusi keräilyn aihe on miniatyyrikalusteet nukketaloon suhteessa 1:12, jotka eivät ole lasten leluja, vaan aikuisten harrastus. Se on yllättävän koukuttavaa.
Kalusteet ovat oikean näköisiä ja niitä saa ostaa eri tyylisinä, esim. kustavilaista tai modernia, yms. Nukketaloihin voi ostaa myös oikean näköistä tapettia ja lattiaparkettia tai -laattaa, ym.
Tietysti jotain voi tehdä itsekin vaikka kierrätysmateriaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postimerkkejä nyt enimmäkseen. Erityisesti suomalaisia luontoaiheisia postimerkkejä, mutta myös vanhaa Saksaa, Itä-Saksaa ja Neuvostoliiton aikaisia merkkejä. Tosin olen nyt laajentanut myös ulkomaalaisiin eläin- ja luontoaiheisiin postimerkkeihin.
Tykkään myös vintagevaatteista ja korkokengistä, mutta en kai niin keräile niitä vaan ostan aina käyttöön.
Mielenkiintoista. Luulin, että kukaan ei enää keräile postimerkkejä. Minulla olisi myytävänä jotain vanhoja merkkejä, mutta mistä voi tarkistaa niiden nykyisen hinnan ?
Pentuna keräsin postimerkkejä, 1981 - 84. Niistä on vielä osa tallessa. Kirppiksellä niitä näkee myynnissä. Ostin eurolla 15 kpl, kun siinä oli yhden merkin kuva-aiheena vanha Kiss-Kiss karkin kääreen kuva. Aikoinaan merkki maksanut 2,10 Mk.
Koiranpaskaa kakkapusseissa roskiksiin.
Postikortteja oli mukavaa saada kaukomailta muinoin. Ikävää että tämä tapa on jäänyt pois. Itse lähettelen vielä postikortteja ystäville. Hauska perinne.
Kankaita myös minäkin. Yritän kuitenkin ommella ahkerasti, vaikka toisinaan on vaikea luopua kauniista vintage kankaasta. Olisipa hienoa avata kauppa jossa voisi myydä näitä.
Vitosen seteleitä. Olen ajatellut siirtyä kymppeihin inflaation vuoksi. Maksan yleensä kortilla, joten jos satun saamaan seteleitä jostain, niin otan ne aina talteen putkkeihin. Ovat käteviä, jos tulee joskus äkkilähtö vaikka sotaa pakoon.
Suomessa valmistettuja naisten kumisaappaita.