Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te keräilette?

Vierailija
19.03.2022 |

Itse keräilen fantasia aiheisia tavaroita ja juttuja, esim. lohikäärmeitä ja keijuja.

Kommentit (386)

Vierailija
201/386 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ulkomaalaisen artistin levyjä, elokuvia, lehtiä ym.fanituotteita olen kerännyt kohta 40 vuotta. Tosin nykyisin en enää osta muita kuin levyjä tai elokuvia - kuvat näkee netistä.

Vierailija
202/386 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään posliinikukkia, Ihana seurata niiden kasvua ja kukintaa.

Lisäksi kerään Ultima thule -lasistoa, joista kiinnostaa erityisesti vanhat astiat sekä sormustimia, jotka ovat samalla matkamuistoja ympäri maailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/386 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa ja elämänkokemusta.

Tavarasta yritän sen sijaan päästä eroon.

Vierailija
204/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, ostin vasta noin 200€ legoja. Pääsee elämään lapsuutta uudestaan.

Vierailija
205/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten leluja. Lähinnä anaalisia.

Vierailija
206/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutajärven lasia.

Vierailija
207/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasi lintuja.

Vierailija
208/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanafiguriineja (=sellaisia pieniä max. 12-15 cm korkeita kanapatsaita). Onhan niitä: tavallisia, keraamisia, posliinisia, lasisia ym. . Ostettu kirppareilta, tuotu matkoilta, saatu lahjaksi Yksi pieni maatuska-kanakin on (viisi kanaa sisäkkäin). Miksi keräilen? Ei aavistustakaan, mutta keräilenpä vaan.

Vierailija
209/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja

Vierailija
210/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaa kaikessa muodossaan, antiikkia, joilla on jotain tarinaa.

Vierailija
211/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen väärin kirjoitettuja muotoja katuosoitteestani. Asun kadulla, jolla on hyvin hankala nimi, sentyyppinen kuin vaikka "Edward Standertskjöldin katu". Olen löytänyt jo lähes 30 tapaa kirjoittaa se väärin.

Lisäksi keräilen hyvin laimeasti kivimunia, lasihedelmiä ja sieniaiheisia esineitä, mitään valtavaa kokoelmaa minulla ei niistä ole, mutta jos jossan kirpparilla tulee vastaan kiva ja kohtuuhintainen esine, niin saatanpa hyvinkin ostaa.

Vierailija
212/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa. Menestys ei ole ollut kovin kaksinen.

Vierailija
213/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantavia naisia

Vierailija
214/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisaalta minimalistitoisaalta kerään kahtakin Pentikin astiastoa joista toinen ei ole enää tuotannossa ja toista yritän säästö- ja ympäristösyistä löytää käytettynä tai edes kakkoslaatuisena. Astiastot ovat käytössä mutta lisäosia kaipaan.

Taidetta olen kerännyt jonkin verran mutta sen olen ainakin toistaiseksi lopettanut. Joka seinällä on mieleinen aito taulu ja lisäksi on muutama veistos ja taidelasia. En kaipaa enempää.

Kun saan astiastot täyteen olen ajatellut alkaa keräämään osakkeita. Helsingin pörssistä. Haluan kerätä jokaista lajia mitä päälistalla myydään. Vielä pitäisi päättää että missä järjestyksessä.

Vierailija
215/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cokis laseja. Ikinä oo tajunnu keräilyn viehätystä,mutta näissä tajuan...ja joo varmaan keräilisin sohvatyynyjä&torkkupeittoja jos ois rahaa ns huolettomasti. Cokis lasit yleensä halpoja niin niitä pystyy köyhäkin kerää.

Vierailija
216/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musti- ja mansikoita

Vierailija
217/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja ja sarjakuvia. Nyt on alkanut kiinnostamaan vanhat suomalaiset kolikot.

Vierailija
218/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa kerään, eli säästän. Tavoitteena ostaa pari kolme juttua, jotka ovat laadukkaita. Halpaa kun ei kannata ostaa. Ja että ensi vuonna aloittaisi uuden harrastuksen, kun on alkanut jostain syystä melonta kiinnostamaan. Sata vuotta on tullut pyöräiltyä ja se harrastus on alkanut hiipua jo vuosia sitten. Siitä yhä haluan pitää kiinni. Melonta toisi uutta sisältöä ja pääsisi katselemaan maisemia erilaisesta perspektiivistä ja näkisi uusia paikkoja. Mikäs sitä kesällä olisi veden äärellä olla hienolla säällä. Meloisi johonkin syrjäiseen rantaan tai saareen, pistäisi nuotion pystyyn, grillaisi vähän makkaraa ja nauttisi olosta. Sitten nuotio sammuksiin ja jatkaisi matkaa kaikessa rauhassa.

Vierailija
219/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea miten moninaisia keräilyn kohteita ihmisillä on!

Minä kerään vihreää lasia ja kauniita kiviä. Kivien keruu alkoi jo lapsena, noukin mukaan kiviä jotka olivat erikoisen muotoisia tai värisiä.

Vierailija
220/386 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattoja. Matot on suuri rakkaus itselleni. Vaihtelen niitä säännöllisesti ja koko kodin ilme muuttuu samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan