Mitä te keräilette?
Itse keräilen fantasia aiheisia tavaroita ja juttuja, esim. lohikäärmeitä ja keijuja.
Kommentit (386)
Kirjoja. Niitä on tällä hetkellä noin 700. Milloin keräily muuttuu hamstraukseksi? No hamstrausohjelman mukaan mulla ei ole kirjojen suhteen vielä hätää. Siinä henkilöllä arvioitiin olevan noin 500 000 kirjaa. Kun siivousporukka tuli sisälle ja kysyi mitkä viedään pois, tämä keräilijä otti hyllystä yhden kirjan käteensä, selaili sitä hetken ja sanoi sitten, ei tätä. No saivat lopulta 20 000 kirjaa vietyä kierrätykseen. En tiedä huomasiko sitä vähennystä edes lopulta kokonaismäärästä.
Määrättyä astiasarjaa, jos jostain satun käsiini saamaan. Ihan on kiitettävän laaja jo nyt.
En mitään muuta. Inhoan krääsää.
Leipäpusseja!
Pesen ja viikkaan odottamaan arvonnousua!
Näyttelijöiden nimikirjoituksia. Löytyy omistuksella ja ilman. Ei reprinttejä vaan alkuperäisiä. Nuorempana keräilin My Little Ponyja mutta myin kokoelmani ostaakseni oikean hevosen. Toki piti vähän laittaa lisää summaan, mutta aika kiitettävästi sain niistä rahaa kun arvo oli noussut vuosien varrella.
Rahaa. Vähän huonolla menestyksellä tosin.
En mitään, mutta tavaraa vaan tulee....
Kynttilöitä tykkään todella paljon kynttilöistä.
Tiettyjen taitelijoiden tauluja, kunnes seinätila ei enää riittänyt. Muumimukeja, kunnes alkoi kyllästyttää. Vanhoja karahveja, kunnes hinnat nousivat. Tällä hetkellä kohteena ovat kauniit lasiesineet.
Mä keräilen luonnoskirjoja :) Tykkään piirtämisestä, mutta luonnoskirjoja tulee nopeammin lisää kuin ehdin niihin piirtää.. Yhden loputtua en taas pysty moneen päivään päättämään, minkä aloitan seuraavaksi.
Mulla meinas alkaa samanlainen kärrynpyörä Bullet Journaleiden kanssa, sain onneksi pysäytettyä viiteen..
Animal Crossing pelin Amiibo-kortteja. Enää puuttuu sellanen 20-30kpl ja kerääminen on käynyt todella hitaaksi, kun uusia pakkoja ei kannata ostaa (tulee kauheasti tuplia), Suomen keräilijät myyvät niitä aika hitaasti ja ulkomaisiin en oikein luota. Sitten turhauttaa kun täydellinen kokoelma on niin lähellä, mutta niin kaukana.
Kerään löytämäni pullot/tölkit.
Kerään sinistä lasia. Kerään myös tietoa.
Minä keräsin aikanaan paljon kuolleitten miesten kuvia, mutta kun siirryimme euroon, sekin harrastus jäi. Laaja kokoelmani on aikaa myöten menettänyt myös ostoarvoaan! Myyntiarvo on sen sijaan noussut.
Ja psyykelääkkeiden reseptejä.
"Joo, ei auttanut tämäkään"