Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo kysymys yhden illan jutuista! Kommentoikaa!

Vierailija
29.08.2015 |

Te, jotka harrastatte yhden illan juttuja, niin käyttekö isommalla hädällä (nro 2) miehen/naisen luona vai pidättelettökä aamuun ja kotiin asti?  Mun pitää päästä baarista tultuani vessaan ja siinä saattaa mennä tovi, kun pytyllä istun, enkä kehtaisi tehdä niin ventovieraan luona! Eli, miten toimitte??

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ikinä tullut tuollaista tilannetta eteen niin en tiedä miten olisin toiminut...

Vierailija
2/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, jos tarvitsee. Totta kai. Mutta useimmiten ei tarvitse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuollainen ongelma niin ei ehkä kannata harrastaa niitä yhden illan juttuja...

Vierailija
4/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kakkahätä yöllä

Vierailija
5/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatko käydä baarin vessassa ennen lähtöä? Jos pystyisit ennakoimaan.

En kyllä oikeasti ymmärrä teitä kakka-apologisteja.

Vierailija
6/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo. Kehtaat nussia ventovierasta kuitenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D

Vierailija
8/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]

Ai sä oot näitä naisia jotka pieree öisin kauheita kaalipieruja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Ai sä oot näitä naisia jotka pieree öisin kauheita kaalipieruja

[/quote]

Voi olla, silloin tällöin voi pitää paikkansa. :D Mutta miten se liittyy darraiseen aamupaskaan?

Vierailija
10/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]

Wt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]

Wt..
[/quote]

Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?

Vierailija
12/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:41"]

Jos on tuollainen ongelma niin ei ehkä kannata harrastaa niitä yhden illan juttuja...

[/quote]

 

En harrasta yhden illan juttuja ja tämä on osasyy siihen! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mee baarissa vessaan? "Laittaudut" siellä, niin mies ei huomaa mitään.

Vierailija
14/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]

Wt..
[/quote]

Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?

[/quote]
Ei kumpikaan, ei-wt ei vietä "ryyppyiltoja" tai harrasta yhden yön juttuja. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä helpommin on välittämättä. Eikä miehet välitä. Minua nolottaa käsisuihkunkin käyttäminen, kun ajattelen että mies luulee minun olevan tosi törkyinen.

Vierailija
16/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]

Wt..
[/quote]

Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?

[/quote]
En ole aiempi kommentoija, mutta eiköhän se pelkkä sana "darrapaska" tästä tehnyt sen wt:n.

Vierailija
17/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Ai sä oot näitä naisia jotka pieree öisin kauheita kaalipieruja

[/quote]

:'D repesin nauruun

Vierailija
18/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Wt.. [/quote] Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on? [/quote] Ei kumpikaan, ei-wt ei vietä "ryyppyiltoja" tai harrasta yhden yön juttuja. :)

[/quote]

No itseasiassa tein virheen kirjoittaessani kommenttini preesenssiin, koska olen pitkässä parisuhteessa. Mutta muistan sen vain niin elävästi, kun nuorempana oli tuo ongelma. :D En kyllä ole wt millään tavalla, mutta kyseistä nimitystähän täällä viljellään hieman liikaa. :)

Vierailija
19/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girl, you've got your priorities wrong.

Vierailija
20/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Wt.. [/quote] Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on? [/quote] En ole aiempi kommentoija, mutta eiköhän se pelkkä sana "darrapaska" tästä tehnyt sen wt:n.

[/quote]

Miten sitten kuvailisit kyseistä toimintaa? Alkoholista johtuva löysä vatsa aamuisin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi