Kerro jonkin POIKABÄNDIN paras biisi?
Nyt saa nostalgisoida tai kertoa jotain tuoreempaa. :)
Kommentit (56)
Westlifen Flying without wings. Voi niitä teiniaikoja.
Wet wet wet: Sweet surrender ja kaikki!! ;)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:43"]Wet wet wet: Sweet surrender ja kaikki!! ;)
[/quote]
Mulla oli huone tapetoitu tuon laulajasöpöliinin kuvilla. Vieläkin heikottaa kun kurkkasin youtubesta...
Tyrävyö-Ensisuudelma. Se oli ihana ♥
En tykänny nkotbsta mutta Tonight oli ihana :)
Beatles All my loving.Oikeen tarttuva ralli!
Beatles tuli ekana mieleen täälläkin, niillä on muutamakin biisi joka pysäyttää ihmisiä vuosi vuoden jälkeen. Hassisen kone on myös varsinainen historiaan jäävä poikabändi, kuunnelkaa "Syöksylaskijoita" :) Ilkka taisi olla noin 16v sen tehdessään.
One direction night chasing, once in a lifetime, Diana mm.
Backstreet boys - as long as you love me