Nolo kysymys yhden illan jutuista! Kommentoikaa!
Te, jotka harrastatte yhden illan juttuja, niin käyttekö isommalla hädällä (nro 2) miehen/naisen luona vai pidättelettökä aamuun ja kotiin asti? Mun pitää päästä baarista tultuani vessaan ja siinä saattaa mennä tovi, kun pytyllä istun, enkä kehtaisi tehdä niin ventovieraan luona! Eli, miten toimitte??
Kommentit (37)
Päästelen kuset, kakat ja oksennuksetkin välillä. Häpeä ei kuulu henk.koht. tunne-elämääni.
Hah kerran heräsin aamulla ennen miestä ja yritin ainaki äänettömästi nousta vessaan. No ensinnäkään siellä ei ollu paperia.... tutkin kaikki kaapit mutta ei. No keittiöstä löysin jotain ihme selluloosakuitusettiä :D saattoi ehkä putket tukkeutua...
Miehillä ei koskaan ole raikasteita, kuka siellä kehtais paskoa?
Mitä sitä odottelemaan. Kun temput on tehty pirssi pihaan ja himaan. Joskus en oo tienny mikä osoite ja äijä jo kuorsannu niin vähän katellu ympärille. Kyl sieltä joku lasku tai lehti löytyy missä osoite.
Jatketaas ketjua:
Onko yhden illan hoitosi, mies tai nainen, käynyt luonasi paskalla?
Kerran toin yhden kotiini ja en itse kehdännut käydä aamupaskalla, niin lähdin paperit taskussa taloyhtiön kellarivessaan! :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:23"]Jatketaas ketjua:
Onko yhden illan hoitosi, mies tai nainen, käynyt luonasi paskalla?
Kerran toin yhden kotiini ja en itse kehdännut käydä aamupaskalla, niin lähdin paperit taskussa taloyhtiön kellarivessaan! :D
[/quote]
Mikä teitä vaivaa? Yhden illan hoito ja poraatte yön. Ihan niinku kumpikaan ei tietäis, että suolisto se kummallakin on. Ootte ihan pinppi ja pipuli asteella.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]
Wt..
[/quote]
Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?
[/quote]
Se on kato toi sun kielenkäyttös ja yhden illan juttujen harrastaminen ;)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]
Wt..
[/quote]
Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?
[/quote]
Se on kato toi sun kielenkäyttös ja yhden illan juttujen harrastaminen ;)
[/quote]
Kyllä näitä harrastetaan paremmissakin piireissä, mutta mistäpä sinä sen tietäisit ;)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Wt.. [/quote] Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on? [/quote] Se on kato toi sun kielenkäyttös ja yhden illan juttujen harrastaminen ;) [/quote] Kyllä näitä harrastetaan paremmissakin piireissä, mutta mistäpä sinä sen tietäisit ;)
[/quote]Joo mutta siellä yleensä vessa on länsisiivessä, eikä haittaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Wt.. [/quote] Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on? [/quote] Se on kato toi sun kielenkäyttös ja yhden illan juttujen harrastaminen ;) [/quote] Kyllä näitä harrastetaan paremmissakin piireissä, mutta mistäpä sinä sen tietäisit ;)
[/quote]Joo mutta siellä yleensä vessa on länsisiivessä, eikä haittaa.
[/quote]
Nauroin ääneen :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]
Wt..
[/quote]
Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?
[/quote]
Se on kato toi sun kielenkäyttös ja yhden illan juttujen harrastaminen ;)
[/quote]
Kyllä näitä harrastetaan paremmissakin piireissä, mutta mistäpä sinä sen tietäisit ;)
[/quote]
Ja mitkähän on sun paremmat piirit huora?
Paperia pönttöön, hana auki, vetää heti ku paska tullu, menee suihkuun päälle
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:52"]
Paperia pönttöön, hana auki, vetää heti ku paska tullu, menee suihkuun päälle
[/quote]
Tää on oikeaoppinen tapa toimita kyseisessä katastrofitilanteessa, ja myös töissä ym julkisissa vessoissa. lisäksi ikkuna auki ensimmäiseksi ja pytyn kansi heti perään kiinni että mahdollisimman vähän paskanhaju-atomeita pääsee karkaamaan vessaan tai luoja paratkoon oven läpi asuntoon. Pyyhkiä ehtii sittenkin kun odotellaan että pytty täyttyy uudelleen toista vetämiskertaa varten. Jollei suihkuun meno sovi tilanteeseen vietetään vessassa hyvä tovi tolskaten anteliaalla määrällä käsisaippuaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 03:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:52"]
Paperia pönttöön, hana auki, vetää heti ku paska tullu, menee suihkuun päälle
[/quote]
Tää on oikeaoppinen tapa toimita kyseisessä katastrofitilanteessa, ja myös töissä ym julkisissa vessoissa. lisäksi ikkuna auki ensimmäiseksi ja pytyn kansi heti perään kiinni että mahdollisimman vähän paskanhaju-atomeita pääsee karkaamaan vessaan tai luoja paratkoon oven läpi asuntoon. Pyyhkiä ehtii sittenkin kun odotellaan että pytty täyttyy uudelleen toista vetämiskertaa varten. Jollei suihkuun meno sovi tilanteeseen vietetään vessassa hyvä tovi tolskaten anteliaalla määrällä käsisaippuaa.
[/quote]
... niin ja muista varmistaa ettei rikospaikalle jää mitään todistusaineistoa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]
Wt..
[/quote]
Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?
[/quote]
Ei kumpikaan, ei-wt ei vietä "ryyppyiltoja" tai harrasta yhden yön juttuja. :)
[/quote]
Sun wt-määritelmäs on aika naurettava :D kyllä paremmissakin piireissä otetaan alkoholia reilumminkin ja jopa joskus saatetaan päätyä ei niin tutun ihmisen kanssa (huii) lähempäänkin kanssakäymiseen.