Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo kysymys yhden illan jutuista! Kommentoikaa!

Vierailija
29.08.2015 |

Te, jotka harrastatte yhden illan juttuja, niin käyttekö isommalla hädällä (nro 2) miehen/naisen luona vai pidättelettökä aamuun ja kotiin asti?  Mun pitää päästä baarista tultuani vessaan ja siinä saattaa mennä tovi, kun pytyllä istun, enkä kehtaisi tehdä niin ventovieraan luona! Eli, miten toimitte??

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]

Wt..
[/quote]

Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?

[/quote]
Ei kumpikaan, ei-wt ei vietä "ryyppyiltoja" tai harrasta yhden yön juttuja. :)
[/quote]

Sun wt-määritelmäs on aika naurettava :D kyllä paremmissakin piireissä otetaan alkoholia reilumminkin ja jopa joskus saatetaan päätyä ei niin tutun ihmisen kanssa (huii) lähempäänkin kanssakäymiseen.

Vierailija
22/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästelen kuset, kakat ja oksennuksetkin välillä. Häpeä ei kuulu henk.koht. tunne-elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoo housuihin tietysti

Vierailija
24/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah kerran heräsin aamulla ennen miestä ja yritin ainaki äänettömästi nousta vessaan. No ensinnäkään siellä ei ollu paperia.... tutkin kaikki kaapit mutta ei. No keittiöstä löysin jotain ihme selluloosakuitusettiä :D saattoi ehkä putket tukkeutua...

Vierailija
25/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei koskaan ole raikasteita, kuka siellä kehtais paskoa?

Vierailija
26/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä odottelemaan. Kun temput on tehty pirssi pihaan ja himaan. Joskus en oo tienny mikä osoite ja äijä jo kuorsannu niin vähän katellu ympärille. Kyl sieltä joku lasku tai lehti löytyy missä osoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaas ketjua:

Onko yhden illan hoitosi, mies tai nainen, käynyt luonasi paskalla?

 

Kerran toin yhden kotiini ja en itse kehdännut käydä aamupaskalla, niin lähdin paperit taskussa taloyhtiön kellarivessaan! :D

Vierailija
28/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:23"]Jatketaas ketjua:

Onko yhden illan hoitosi, mies tai nainen, käynyt luonasi paskalla?

 

Kerran toin yhden kotiini ja en itse kehdännut käydä aamupaskalla, niin lähdin paperit taskussa taloyhtiön kellarivessaan! :D
[/quote]

Mikä teitä vaivaa? Yhden illan hoito ja poraatte yön. Ihan niinku kumpikaan ei tietäis, että suolisto se kummallakin on. Ootte ihan pinppi ja pipuli asteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]

Wt..
[/quote]

Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?

[/quote]

Se on kato toi sun kielenkäyttös ja yhden illan juttujen harrastaminen ;)

Vierailija
30/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]

Wt..
[/quote]

Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?

[/quote]

Se on kato toi sun kielenkäyttös ja yhden illan juttujen harrastaminen ;)
[/quote]

Kyllä näitä harrastetaan paremmissakin piireissä, mutta mistäpä sinä sen tietäisit ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Wt.. [/quote] Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on? [/quote] Se on kato toi sun kielenkäyttös ja yhden illan juttujen harrastaminen ;) [/quote] Kyllä näitä harrastetaan paremmissakin piireissä, mutta mistäpä sinä sen tietäisit ;)

[/quote]Joo mutta siellä yleensä vessa on länsisiivessä, eikä haittaa.

Vierailija
32/37 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Wt.. [/quote] Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on? [/quote] Se on kato toi sun kielenkäyttös ja yhden illan juttujen harrastaminen ;) [/quote] Kyllä näitä harrastetaan paremmissakin piireissä, mutta mistäpä sinä sen tietäisit ;)

[/quote]Joo mutta siellä yleensä vessa on länsisiivessä, eikä haittaa.
[/quote]
Nauroin ääneen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]

Wt..
[/quote]

Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?

[/quote]

Se on kato toi sun kielenkäyttös ja yhden illan juttujen harrastaminen ;)
[/quote]

Kyllä näitä harrastetaan paremmissakin piireissä, mutta mistäpä sinä sen tietäisit ;)
[/quote]

Ja mitkähän on sun paremmat piirit huora?

Vierailija
34/37 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi teitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperia pönttöön, hana auki, vetää heti ku paska tullu, menee suihkuun päälle

Vierailija
36/37 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:52"]

Paperia pönttöön, hana auki, vetää heti ku paska tullu, menee suihkuun päälle

[/quote]

 

Tää on oikeaoppinen tapa toimita kyseisessä katastrofitilanteessa, ja myös töissä ym julkisissa vessoissa. lisäksi ikkuna auki ensimmäiseksi ja pytyn kansi heti perään kiinni että mahdollisimman vähän paskanhaju-atomeita pääsee karkaamaan vessaan tai luoja paratkoon oven läpi asuntoon. Pyyhkiä ehtii sittenkin kun odotellaan että pytty täyttyy uudelleen toista vetämiskertaa varten. Jollei suihkuun meno sovi tilanteeseen vietetään vessassa hyvä tovi tolskaten anteliaalla määrällä käsisaippuaa.

Vierailija
37/37 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 03:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:52"]

Paperia pönttöön, hana auki, vetää heti ku paska tullu, menee suihkuun päälle

[/quote]

 

Tää on oikeaoppinen tapa toimita kyseisessä katastrofitilanteessa, ja myös töissä ym julkisissa vessoissa. lisäksi ikkuna auki ensimmäiseksi ja pytyn kansi heti perään kiinni että mahdollisimman vähän paskanhaju-atomeita pääsee karkaamaan vessaan tai luoja paratkoon oven läpi asuntoon. Pyyhkiä ehtii sittenkin kun odotellaan että pytty täyttyy uudelleen toista vetämiskertaa varten. Jollei suihkuun meno sovi tilanteeseen vietetään vessassa hyvä tovi tolskaten anteliaalla määrällä käsisaippuaa.

[/quote]

... niin ja muista varmistaa ettei rikospaikalle jää mitään todistusaineistoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän