Nolo kysymys yhden illan jutuista! Kommentoikaa!
Te, jotka harrastatte yhden illan juttuja, niin käyttekö isommalla hädällä (nro 2) miehen/naisen luona vai pidättelettökä aamuun ja kotiin asti? Mun pitää päästä baarista tultuani vessaan ja siinä saattaa mennä tovi, kun pytyllä istun, enkä kehtaisi tehdä niin ventovieraan luona! Eli, miten toimitte??
Kommentit (37)
Käyn, jos tarvitsee. Totta kai. Mutta useimmiten ei tarvitse...
Jos on tuollainen ongelma niin ei ehkä kannata harrastaa niitä yhden illan juttuja...
Kehtaatko käydä baarin vessassa ennen lähtöä? Jos pystyisit ennakoimaan.
En kyllä oikeasti ymmärrä teitä kakka-apologisteja.
Niin joo. Kehtaat nussia ventovierasta kuitenkin?
Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]
Ai sä oot näitä naisia jotka pieree öisin kauheita kaalipieruja
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Ai sä oot näitä naisia jotka pieree öisin kauheita kaalipieruja
[/quote]
Voi olla, silloin tällöin voi pitää paikkansa. :D Mutta miten se liittyy darraiseen aamupaskaan?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]
Wt..
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]
Wt..
[/quote]
Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:41"]
Jos on tuollainen ongelma niin ei ehkä kannata harrastaa niitä yhden illan juttuja...
[/quote]
En harrasta yhden illan juttuja ja tämä on osasyy siihen! :D
Mikset mee baarissa vessaan? "Laittaudut" siellä, niin mies ei huomaa mitään.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]
Wt..
[/quote]
Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?
[/quote]
Ei kumpikaan, ei-wt ei vietä "ryyppyiltoja" tai harrasta yhden yön juttuja. :)
Kännissä helpommin on välittämättä. Eikä miehet välitä. Minua nolottaa käsisuihkunkin käyttäminen, kun ajattelen että mies luulee minun olevan tosi törkyinen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D
[/quote]
Wt..
[/quote]
Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on?
[/quote]
En ole aiempi kommentoija, mutta eiköhän se pelkkä sana "darrapaska" tästä tehnyt sen wt:n.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Ai sä oot näitä naisia jotka pieree öisin kauheita kaalipieruja
[/quote]
:'D repesin nauruun
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Wt.. [/quote] Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on? [/quote] Ei kumpikaan, ei-wt ei vietä "ryyppyiltoja" tai harrasta yhden yön juttuja. :)
[/quote]
No itseasiassa tein virheen kirjoittaessani kommenttini preesenssiin, koska olen pitkässä parisuhteessa. Mutta muistan sen vain niin elävästi, kun nuorempana oli tuo ongelma. :D En kyllä ole wt millään tavalla, mutta kyseistä nimitystähän täällä viljellään hieman liikaa. :)
Girl, you've got your priorities wrong.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]Aamuisin on kauheaa kun täytyisi päästä darrapaskalle, mutta pidättelen :D [/quote] Wt.. [/quote] Sori pakko kysyä, eli ei-wt ei koskaan käy ryyppyillan aamuna paskalla tai käy paskalla ja jättää pommin äijän vessaan? Kumpi se näistä on? [/quote] En ole aiempi kommentoija, mutta eiköhän se pelkkä sana "darrapaska" tästä tehnyt sen wt:n.
[/quote]
Miten sitten kuvailisit kyseistä toimintaa? Alkoholista johtuva löysä vatsa aamuisin?
Eipä ikinä tullut tuollaista tilannetta eteen niin en tiedä miten olisin toiminut...