Naiset miltä BBC tuntuu?
Tuleeko paremmat orgasmit kun valkoisesta pilistä?
Kommentit (20)
Kuuntelin nuoruudessani mieluummin Radio Luxembourgia kuin BBC 1:tä
Hittojako kyselet, mene ja iske ja kokeile!
Tarvii mokomaa udella!
Tykkään laadukkasta draamatuotannosta, muuta mitään suurempaa nautintoa en siitä saa.
On se erilaista, todella kiihottava jo pelkkänä kokemuksena, niin erilaista, tuoksut ja otteet, ja fyysiset ulottovuudet. ;-) Hyvä kokemus.
N34
Ihme tunkkainen hien ruoan pesemättömyyden ja munahien hajua
BBC mälli heiton jälkeen sitä HIV klamydia herpes sekä kondy.
Hyvältähän se tuntuu ja saan joka päivä!
T: PS Sebuli...
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi kokeillut kun tiedät noin tarkkaan. Hyi homostelusta sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda n e e k e r i sankkeria äläkä apinaruttoa!
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvältä ja ISOLTA!
N20
Muista, että pysytkin sitten siellä pimeällä puolella, kun kerran olet sinne mennyt!
Yksi kaveri alkoi kerran vahingossa tapailla sellaista tyttöä, mutta kuuli onneksi melko pian, että se oli aiemmin kuljeskellut jonkun mehmetin kanssa. No se tietysti jätti tytön ja se taisi olla sille kaverille aika kova paikka.
Olen yrittänyt löytää hyvää isoa mustaa, huonolla menestyksellä. Joko eivät ole olleet yhtään isompia, kuin valkoisilla, tai ovat olleet ohuita, löysiä luikeroita, jotka ovat vaikeita saada sisään. Sitten ne satuttavat liian syvälle mennessään. Lyhyehkö ja paksu on minun mieleeni.
Jenna 28
Vierailija kirjoitti:
On se erilaista, todella kiihottava jo pelkkänä kokemuksena, niin erilaista, tuoksut ja otteet, ja fyysiset ulottovuudet. ;-) Hyvä kokemus.
N34
Allekirjoitus pitäisi oikeasti olla:
Ap, M16
Vierailija kirjoitti:
N34
Ainakin naarasn e e k e r i t haisevat omituiseltä ja pahalta. Olen kerran sekstannut sellaista matkoillani, kun oli tarvis ja tuli tyrkylle. Tuntui kuin sekstaisi jotakin vierasta lajia ja tuntui ihan zoofilialta.
Käytin suojausta kyllä ja olin varovainen, joten onneksi ei tarttunut kuin paha haju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Ainakin naarasn e e k e r i t haisevat omituiseltä ja pahalta. Olen kerran sekstannut sellaista matkoillani, kun oli tarvis ja tuli tyrkylle. Tuntui kuin sekstaisi jotakin vierasta lajia ja tuntui ihan zoofilialta.
Käytin suojausta kyllä ja olin varovainen, joten onneksi ei tarttunut kuin paha haju!
Ne on tottuneet voimakkaampiin hajuihin ja siihen että joka päivä ei välttämättä käydä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
N34
Olen valkoinen mies, mutta olisi valtavan kiihottavaa nähdä, miten nainen antaa ison mustan miehen yhtyä itseensä ja mieluiten vielä ilman kumia!
M45
Tytyllä on ollu musta fwb ja kuulemma alussa vain sattunu, sen jälkeen ihan ok.
Riippuu siitä mitä sieltä tulee. BBC on toki vuosikymmenien aikana huonontunut aikalailla.
Brittien Yleisradioyhtiö? Eipä ole kokemusta.