Olen vanhentunut parin vuoden aikana ihan hirveästi :(
Järkyttävää. Olen nyt alkanut peilistä huomaamaan, että olen jotenkin vanhan näköinen. Ja olen vasta 22-vuotias! Erosin tosin viime kesänä pitkästä suhteesta, jäin työttömäksi ja olin todella masentunut ja sairastelin paljon.
Nyt alkaa asiat olemaan paremmin, pääsin opiskelemaan ja olen iloisempi. Jääköhän naamani tämän näköiseksi, vai vieläköhän freshiinnyn? :( Ja älkää pliis tulko höpöttämään mistään 25-vuotiaiden viimeisestä käyttöpäiväyksestä.
Kommentit (22)
Täytin tänä vuonna 26, siihen asti olin aikamoinen baby face kunnes yhdessä yössä (siltä tuntuu!) naama oli vain rupsahtanut alaspäin - posket valuneet, otsaan tullut kurttuja. Tämä vuosi on ollut raskas, on ollut sairastetelua ja työttömyyttä ja yleistä epätoivoa tulevaisuuden suhteen. Veikkaan että kunhan henkisesti olo tasoittuu, näkyy se naamassakin.
[quote author="Vierailija" time
="26.08.2015 klo 21:49"]
Järkyttävää. Olen nyt alkanut peilistä huomaamaan, että olen jotenkin vanhan näköinen. Ja olen vasta 22-vuotias! Erosin tosin viime kesänä pitkästä suhteesta, jäin työttömäksi ja olin todella masentunut ja sairastelin paljon.
Nyt alkaa asiat olemaan paremmin, pääsin opiskelemaan ja olen iloisempi. Jääköhän naamani tämän näköiseksi, vai vieläköhän freshiinnyn? :( Ja älkää pliis tulko höpöttämään mistään 25-vuotiaiden viimeisestä käyttöpäiväyksestä.
[/quote]Ootko -92 vai -93?