Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vanhentunut parin vuoden aikana ihan hirveästi :(

Vierailija
26.08.2015 |

Järkyttävää. Olen nyt alkanut peilistä huomaamaan, että olen jotenkin vanhan näköinen. Ja olen vasta 22-vuotias! Erosin tosin viime kesänä pitkästä suhteesta, jäin työttömäksi ja olin todella masentunut ja sairastelin paljon.

Nyt alkaa asiat olemaan paremmin, pääsin opiskelemaan ja olen iloisempi. Jääköhän naamani tämän näköiseksi, vai vieläköhän freshiinnyn? :( Ja älkää pliis tulko höpöttämään mistään 25-vuotiaiden viimeisestä käyttöpäiväyksestä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kaverin tyttärestä, että todella nopeasti juuri tuossa iässä kasvot vanhentuivat.

Samoin itsessäni huomasin vanhenemispyrähdyksen nelikymppisenä.

Luulen, että ihminen vanhenee ryppäissä.

Vierailija
2/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen viimeisen kahden vuoden aikana vanhentunut kaksi vuotta. Rankkaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 22-vuotias nyt enää biologisesti niin nuori ole. Vanheneminen alkaa ja kasvonpiirteet "aikuistuvat", monella parikymppisellä on vielä jonkin verran lapsenpyöreyttä, mikä aiheuttaa sellaisen söpön ja nuorekkaan efektin kasvoihin. Laihtuminen myös vanhentaa naamaa.

Vierailija
4/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:51"]

Huomasin kaverin tyttärestä, että todella nopeasti juuri tuossa iässä kasvot vanhentuivat. Samoin itsessäni huomasin vanhenemispyrähdyksen nelikymppisenä. Luulen, että ihminen vanhenee ryppäissä.

[/quote]

Oisko tuossa iässä kuitenkin kyse aikuistumisesta, se rupsahtamispyrähtely sitten tässä nelikymppisenä alkaa.

Vierailija
5/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun et erittele sen tarkemmin, että millä tavalla vanhentunut. Samea iho? Ilottomat silmät? Ryppyjä?

Pääasiassa naamansa saa fiksattua onnellisuudella, unella, ruokavaliolla ja liikunnalla.

Vierailija
6/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenpyöreys katoaa ja toki se näyttää ensisilmäyksellä kamalalta ja oma naama näyttää omituiselta. Uskon kuitenkin että olet nyt hieman viehättävämpi kuin silloin juuri 20 vuotta täyttäneenä.

Vierailija
7/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:56"]

Vaikea sanoa kun et erittele sen tarkemmin, että millä tavalla vanhentunut. Samea iho? Ilottomat silmät? Ryppyjä?

Pääasiassa naamansa saa fiksattua onnellisuudella, unella, ruokavaliolla ja liikunnalla.

[/quote]

Nosiis pisamia on ainakin ihan tajuton määrä, ennen ei ollut paljon yhtään. Ei ole ryppyjä ja ihokin on oikein hyvä, finnejäkin tulee vielä välillä (sellaisia yksittäisiä ei häiritseviä)

Huulet on jotenkin... Kapeammat ja punaisemmat? :D En oikein osaa kuvailla tätä. Eniten kyllä ihmettelen miksi noita pisamia on yhtäkkiä noin hirvittävän paljon. :o

Vierailija
8/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:56"]

[/quote]

Nosiis pisamia on ainakin ihan tajuton määrä, ennen ei ollut paljon yhtään. Ei ole ryppyjä ja ihokin on oikein hyvä, finnejäkin tulee vielä välillä (sellaisia yksittäisiä ei häiritseviä)

Huulet on jotenkin... Kapeammat ja punaisemmat? :D En oikein osaa kuvailla tätä. Eniten kyllä ihmettelen miksi noita pisamia on yhtäkkiä noin hirvittävän paljon. :o

[/quote]

:D Voi sua. Älä nyt vielä murehdi. Katsotaan asiaa vaikka 3 vuoden päästä kun 25-vuotiaana alat pelkäämään ensimmäisiä oikeita ikääntymisen merkkejä.

Vierailija
9/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perustat perheen, naama nuorentuu raskauksien myötä.

Vierailija
10/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mulle ilmesty kaksi vuotta sitte ihan syvät pystyjuonteet kulmien väliin. Elämäntilanne oli tosi stressaava. Nyt ne on hävinneet. Ja olen yli 35. Lepää, huolehdi itsestäsi, vältä tupakkaa, alkoholia, aurinkoa jne. Kyllä se siitä :)

Vierailija
11/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen juttu tämä nykyinen ikäkäsitys on? Ihan kuin teiniyden ja "vanhuuden" välistä olisi jäänyt se aikuisuus kokonaan pois. Jos ikä alkaa numerolla 2 ihminen ei ole "vanha", ei edes silloin kun se alkaa numerolla 3. +40-+50 alkaa olla menossa jo sinne "vanhan" suuntaan. 2-3kymppisenä pitäisi vielä pystyä ja jaksaa rakentaa ja elää elämäänsä, sekä nauttia siitä! Ihan höpöhöpö juttuja kun tänä päivänä esim. 26v ihmiset käy vakavia keskusteluja siitä kun he ovat jo niin "vanhoja" ja enää ei voi eikä jaksa sitä ja tätä. Kuitenkin +30 vuotta pitäisi vielä silloin jaksaa työelämässä. Ja ap, älä murehdi siitä vielä. Keskity vaan saamaan itsesi ja elämäsi kuntoon ja nauttimaan olostasi. Onnellisuus, terveys ja elinvoimaisuus heijastuvat ulkonäköön ja ovat usein juuri niitä asioita joiden takia tavoittelemme sitä ikuista nuoruutta.

Vierailija
12/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:05"]

Jos perustat perheen, naama nuorentuu raskauksien myötä.

[/quote]

Suurin osa äideistä vanhenee, koska valvominen ja stressi.

Vierailija
13/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:56"]

[/quote]

[/quote]
Voi vittu

Vierailija
14/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas koen olevani kauniimpi nyt, kun lapsenpyöreys on haihtunut. Lapsena olin omituinen pullapallonaama, mutta nyt poskipäät piirtyvät kauniisti ja leukalinja erottuu.

N28

Vierailija
15/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm ikävä juttu. Tossa iässä alkaa olla hyötyä neitsyydestä. Eihän sua ole alkoholin käyttö vanhentanut? Ei tee hyvää naisille.

Vierailija
16/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi älkää nuoriso huoliko... Muistan itse tuossa iässä, kun näkyi joitain häivähdyksiä kuluneista vuosista ja olin ihan tolaltani. Äitini sanoi silloi, että noin 35-vuotiaana sitä on kaikkein hehkeimpänä nainen (silloin on jo sellaista iän tuomaa itsevarmuutta, joka on erittäin vetovoimaista). Sitten alkaa alamäki. Olen nyt 38 ja kuittaan tämän ihan täysin, vaikka silloin 20-vuotiaana se tuntui ihan naurettavalta väitteeltä. Että sitä vaan, että ei kaksvitosena ole vielä mihinkään suruun aihetta, teillä on vielä kymmenen hienoa, hehkeää vuotta edessä.

Vierailija
17/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin taas ihan kamalan ruma kun naamassa oli lapsenpyöreyttä. Vaikka olin alipainoinen näytin naamani perusteella läskiltä kuin mikä. Olin sellainen kamala pullamursu. :D Ihan näin suoraan sanottuna.

Vierailija
18/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:13"]

Voi älkää nuoriso huoliko... Muistan itse tuossa iässä, kun näkyi joitain häivähdyksiä kuluneista vuosista ja olin ihan tolaltani. Äitini sanoi silloi, että noin 35-vuotiaana sitä on kaikkein hehkeimpänä nainen (silloin on jo sellaista iän tuomaa itsevarmuutta, joka on erittäin vetovoimaista). Sitten alkaa alamäki. Olen nyt 38 ja kuittaan tämän ihan täysin, vaikka silloin 20-vuotiaana se tuntui ihan naurettavalta väitteeltä. Että sitä vaan, että ei kaksvitosena ole vielä mihinkään suruun aihetta, teillä on vielä kymmenen hienoa, hehkeää vuotta edessä.

[/quote]

Paitsi että ei ole. Ja en sano että ap on nyt mennyt pödän alle mutta kyllä nainen on parhaimmillaan silloin alle 25 vuotiaana. Siinä on vaan jotain mitä ei saa koskaan takaisin.

Vierailija
19/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:15"]

Minä olin taas ihan kamalan ruma kun naamassa oli lapsenpyöreyttä. Vaikka olin alipainoinen näytin naamani perusteella läskiltä kuin mikä. Olin sellainen kamala pullamursu. :D Ihan näin suoraan sanottuna.

[/quote]

No kaikki ei ole lihavia sen ikäisinä.

Vierailija
20/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:15"]

Paitsi että ei ole. Ja en sano että ap on nyt mennyt pödän alle mutta kyllä nainen on parhaimmillaan silloin alle 25 vuotiaana. Siinä on vaan jotain mitä ei saa koskaan takaisin.
[/quote]
Entä sitten kun luullaan 20-22-vuotiaaksi, vaikka on ollut 26-27v niin kuin minä. :D