Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mä hajoan kai lopullisesti, mutta niin siinä käy kun antaa toisen leikkiä. Jotenkin sitä ihminen osaa sanoittaa tunteensa itselleen mieleisiksi. Ymmärtää että se halu tutustua toisen kehoon ja mieleen oli molemmin puolista eikä vain leikkiä. Rakentaa hitaasti jotain pysyvää epäilyistä huolimatta, mutta kaikki olikin vain ajanhukkaa, jota en kadu ainakin sain pörröiset hetkeni.
Mn
Mistä nyt sellainen ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Joko kerroit puolisollesi?
En ole kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kertonut.
Lisään vielä, että mitään muuta ei ole tapahtunut kuin päänsisäistä ajattelua ja yksi katse.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Meillä on avoin suhde ja hän tiennyt tämän jo ennen kaivattuani 🙂
Iltapäivän hali ja hellä pusku kylkeesi, rakas. Terveisin jänöpupusi.
Oletkohan unohtanut jo minut? Tai ajattelitkohan koskaan minua? Jos hymyilitkin vaan kohteliaisuudesta takaisin silloin. Minun maailmassani silloin katosi myös aika.
On niin kova ikävä Almaa ja Heidiä että voisin antaa oikeen käden sormet vaihdossa 1min puhelusta
Hyvää pääsiäistä
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän pysyä poissa tulevalla viikolla jos saisi mielenrauhaa. Sitä samalla niin haluaa nähdä, mutta toisaalta tulee vaan itselle aina niin hölmö olo, niin paras olisi kai vain olla näkemättä.
Miten te muut kaipaajat kestätte nähdä ihmistä kehen olette ihastuneet, mutta jota joudutte vain kaipailemaan kaukaa?
Eihän siinä auta kuin ottaa tunteet vastaan sellaisina kuin ne tulee. Tiedän, etten ole edes ainoa kyseiseen henkilöön ihastunut, niin enpä ainakaan yksin joudu peräänsä haikailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
Tykkään melkein kaikesta, mutta lempiasentoni on ihan perus: olisit päällä, niin että voisimme helposti suudella ja tykkään myös kun rintojani nuolee.
Lisään vielä, että haaveilen meistä usein myös suihkussa. Minä seinää vasten nojaamassa lämpimän veden alla, sinä olisit kovana takanani ja ottaisit minut samalla rintojani käsilläsi hyväillen. Ihan perusjuttuja siis. Mutta meidän välinen kemia olisikin se juttu.. Nyt lopetan nää, koska kaikki ei tykkää.
ton manipuloinnin nyt tietää kaikki,aika paha jos et muuten saa miestä kuin luomalla mielikuvia hänelle 😁😁
Taas tää alvariinsa sivusta sössöttävä tyyppi selittämässä manipuloinnista.
Tuo ei ole mitään manipulointia ja jospa hankkisit elämääsi muuta sisältöä kuin muiden juttujen kommentoimisen kaipausketjussa.
Heti aamusta olet näköjään kysellyt onko Petran kaipaajalla muuta elämää kuin kaipaus, vaikka itse olet tuolla tasolla ja tosiaan jatkuvasti täällä kommentoimassa muiden juttuja tuolla samalla, typerän oloisella tyylillä. Ajatuksesi eivät myöskään ole mitään älykkään ihmisen ajatuksia, päinvastoin typeryksen turhia vatulointeja - ja vielä aivan vierestä.
Lopeta hyvä ihminen.Eri
ai sinäkö et kommentoi vähän joka asiaan on aihe mikä hyvänsä että ole sinä hiljaa vaan ,tunnut tuntevan jokaisen vastaajan ja kommentoijan pelkän viestin perusteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kertonut.
Lisään vielä, että mitään muuta ei ole tapahtunut kuin päänsisäistä ajattelua ja yksi katse.
Eihän tuo ole sitten vielä oikein kertomisen arvoinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
Tykkään melkein kaikesta, mutta lempiasentoni on ihan perus: olisit päällä, niin että voisimme helposti suudella ja tykkään myös kun rintojani nuolee.
Lisään vielä, että haaveilen meistä usein myös suihkussa. Minä seinää vasten nojaamassa lämpimän veden alla, sinä olisit kovana takanani ja ottaisit minut samalla rintojani käsilläsi hyväillen. Ihan perusjuttuja siis. Mutta meidän välinen kemia olisikin se juttu.. Nyt lopetan nää, koska kaikki ei tykkää.
ton manipuloinnin nyt tietää kaikki,aika paha jos et muuten saa miestä kuin luomalla mielikuvia hänelle 😁😁
Taas tää alvariinsa sivusta sössöttävä tyyppi selittämässä manipuloinnista.
Tuo ei ole mitään manipulointia ja jospa hankkisit elämääsi muuta sisältöä kuin muiden juttujen kommentoimisen kaipausketjussa.
Heti aamusta olet näköjään kysellyt onko Petran kaipaajalla muuta elämää kuin kaipaus, vaikka itse olet tuolla tasolla ja tosiaan jatkuvasti täällä kommentoimassa muiden juttuja tuolla samalla, typerän oloisella tyylillä. Ajatuksesi eivät myöskään ole mitään älykkään ihmisen ajatuksia, päinvastoin typeryksen turhia vatulointeja - ja vielä aivan vierestä.
Lopeta hyvä ihminen.Eri
ai sinäkö et kommentoi vähän joka asiaan on aihe mikä hyvänsä että ole sinä hiljaa vaan ,tunnut tuntevan jokaisen vastaajan ja kommentoijan pelkän viestin perusteella
jokaisen mielipide on yhtäarvokas älä sinä ``Eri`` puutu niihin vai oletko se joka mielensä mukaan poistaa muiden viestejä jos eivät ajatukset kohtaa ainakin mielipide sinulla on täällä joka asiaan ja usein olet lyttäämässä muiden mielipiteitä ja aina kun itse tulen sivuille olet ainakin täällä jotain arvostelemassa
Mun kaivattuni tuskin edes uskoisi, mitä kaikkia päänsisäisiä ajatuksia mulla välillä risteilee. Ei sittenkään, vaikka on varmaan katseestani nähnyt monta kertaa, ettei hän ole mulle vain yksi monien joukossa.
Oli pakko lopettaa yhteydenpito kokonaan, että pääsi eroon siitä ainaisesta painostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko toimia kaivattusi omaishoitajana?
En, sitä varten pitäisi asua yhdessä enkä halua sitä. Luulen muutenkin, että ammattilaisesta olisi enemmän hyötyä, joten palkattaisi ennemmin sellainen. Molemmille, kun aika on.