Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
16461/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi korkea aika tietää mies tuleeko meistä mitään? Mun on pakon edessä alettava tekemään ratkaisuja piakkoin..

Vierailija
16462/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä hajoan kai lopullisesti, mutta niin siinä käy kun antaa toisen leikkiä. Jotenkin sitä ihminen osaa sanoittaa tunteensa itselleen mieleisiksi. Ymmärtää että se halu tutustua toisen kehoon ja mieleen oli molemmin puolista eikä vain leikkiä. Rakentaa hitaasti jotain pysyvää epäilyistä huolimatta, mutta kaikki olikin vain ajanhukkaa, jota en kadu ainakin sain pörröiset hetkeni.

Mn

Mistä nyt sellainen ajatus?

Mistä ne ajatukset yleensä tulee. Josko se että ihmisellä on hetki aikaa omille ajatuksien kanssa saa avamaan silmänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16463/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että olin ikä- ja parisuhdekriisisi uhri. Vähän kuten sodassakin siviili voi joutua vahingossa uhriksi ihan vain olemalla väärässä paikassa väärään aikaan. Eikä siitä voi varsinaisesti syyttää ketään, kaikille meille tällaisia kriisejä tulee elämämme aikana. Ymmärrän kuitenkin nyt paremmin kaikkea tätä ja ennen kaikkea ettei itselläni ollut tässä oikeasti osaa eikä arpaa: kun pääsit kriiseistäsi yli, kuihtui myös kaikki väliltämme.

Vierailija
16464/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattuni tuskin edes uskoisi, mitä kaikkia päänsisäisiä ajatuksia mulla välillä risteilee. Ei sittenkään, vaikka on varmaan katseestani nähnyt monta kertaa, ettei hän ole mulle vain yksi monien joukossa.

Eipä niiden ajatusten mitään väliä ole, konkretia ratkaisee. Ja mitään konkreettista ei ole ainakaan meidän välillä ole, teistä en tietty mitään tiedä.

Vierailija
16465/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko toimia kaivattusi omaishoitajana?

Jos tällainen tilanne olisi haluaisin käydä töissä, mutta puoliso asuisi kotona kanssani. Ulkopuolista apua sitten tarpeen mukaan. Ei olisi este suhteelle koska tiedostan, että elämä ei ole omissa käsissä ja koska vain voi tapahtua asioita itsellekin ja sen jälkeen olisin avun varassa.

Vierailija
16466/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että olin ikä- ja parisuhdekriisisi uhri. Vähän kuten sodassakin siviili voi joutua vahingossa uhriksi ihan vain olemalla väärässä paikassa väärään aikaan. Eikä siitä voi varsinaisesti syyttää ketään, kaikille meille tällaisia kriisejä tulee elämämme aikana. Ymmärrän kuitenkin nyt paremmin kaikkea tätä ja ennen kaikkea ettei itselläni ollut tässä oikeasti osaa eikä arpaa: kun pääsit kriiseistäsi yli, kuihtui myös kaikki väliltämme.

Kenelle tällaiset uhriutuvat terveiset lähtee?

Vierailija
16467/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten muuta kuin RIP. Hienoa kuitenkin, että tiedostat oman viattomuutesi asiassa.

Vierailija
16468/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi korkea aika tietää mies tuleeko meistä mitään? Mun on pakon edessä alettava tekemään ratkaisuja piakkoin..

Heh, alahan sitten toimia... :)

Vierailija
16469/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit tunnisteen👆

Vierailija
16470/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1234 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, alahan sitten toimia... :)

Miten reagoit? Torjutko?

Vierailija
16471/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit tunnisteen👆

Olihan siinä? Ikä- ja parisuhdekriisi. Jos ei ole ollut kumpaakaan niin ei varmaan ollut sitten sulle. Jos sulla on ollut molemmat, niin oma vuorosi antaa tunniste... eri sivusta

Vierailija
16472/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otas vaikka yhteyttä sitten,minäkin haluaisin tietää.

16473/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kampaan tukan :) Jos haluat että pyöräilyspandexit laitan päälle niin pistä viestiä ennakkoon :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
16474/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16475/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parisuhdekriisi, tunnustan. Ikäkriiseily on sen sijaan turhaa, se vaihtoehto vanhenemiselle kun on ⚰️. Olen kyllä joskus miettinyt, että olisinko ihastunut, jos parisuhde olisi ihan kunnossa. En tiedä. No, mulle tämä ei sopinut sinänsä, koska parisuhdekriisi ei kohdallani ole ohimenevää laatua. Ihastumisen tunnekin on vielä entisellään.

Vierailija
16476/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pohdin minäkin. Ettei hän ajattelisi olevansa jokin oljenkorsi ikä- tai parisuhdekriisin keskellä. Mutta ei, ei hän ole mikään villitys eikä minulla ole kriisiä päällä. Kunhan hän vain tietäisi sen ja luottaisi siihen.

Vierailija
16477/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut aina uskollinen vaimollesi?

Vierailija
16478/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon kokemuksesta suoraan, että parempi ottaa se askel ja siirtyä tuolaisesta roikottajasta eteenpäin.

- samassa tilanteessa joskus ollut

Vierailija
16479/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole mitään parisuhdekriisiä, joka olisi hoidettavissa kuntoon. Vapaat menee siinä, että saan kuulla kaikenlaista. Tänään alkoi heti aamusta. Loppui siihen, kun keksi aloittaa mykkäkoulun kun eräs ehdotus ei sopinut minulle tänään. Enpä kyllä tiedä onko minusta mihinkään suhteeseen enää tämän jälkeen. kaikki nakertaa niin paljon ja oma yksinäisyys olisi autuus. 

Vierailija
16480/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut aina uskollinen vaimollesi?

Olen.

Ketju on lukittu.