Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
1234 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi korkea aika tietää mies tuleeko meistä mitään? Mun on pakon edessä alettava tekemään ratkaisuja piakkoin..
Heh, alahan sitten toimia... :)
Miten reagoit? Torjutko?
En torju, jos olet nainen ketä kaipaan.
Ja en torjuisi, jos herättäisit kiinnostukseni, vaikka et olisikaan kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut aina uskollinen vaimollesi?
Olen.
Hienoa ,jos totta.Itse en enää usko uskolliseen mieheen.Tiedän ,että muutama löytyy varmasti,mutta ,että omalle kohdalle osuisi niin ei onnistu.
Ihan sama mitä teet , olet kiltti tai et, kaunis tai ruma, et elä miehesi rahoilla tai elät jne. millään ei ole mitään merkitystä.Selitys löytyy aina ja jos ei ole, kavereille sellainen keksitään, että näyttää paremmalta omasta puolesta.
Voin olla kyynikko mutta elämä on opettanut paljon.
Pitkästä aikaa lähetän tänne terveisiä kaikin puolin upealle naiselle. Tiedän, että tykkäsit, tästä päivästä en tiedä. Sitäkään en tiedä, olisitko ollut tai oletko minun otettavissa tulevaisuudessakaan. Monista syistä johtuen, ainakin toistaiseksi se jää selvittämättä. Jos joskus meidän aika koittaa, haluan omien asioideni olevan sillä tavalla, että voisin antaa rakkauden lisäksi vakaata, selkeää ja turvallista arkea, en mitään epämääräistä. Jos ei koita, niin siitä huolimatta toivon kaikkea hyvää. Olen aina sinun puolellasi, koska olet sitä mitä olet.
Vierailija kirjoitti:
Miehelleni. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Oletko ollut sängyssä toisen naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Hienoa ,jos totta.Itse en enää usko uskolliseen mieheen.Tiedän ,että muutama löytyy varmasti,mutta ,että omalle kohdalle osuisi niin ei onnistu.
Ihan sama mitä teet , olet kiltti tai et, kaunis tai ruma, et elä miehesi rahoilla tai elät jne. millään ei ole mitään merkitystä.Selitys löytyy aina ja jos ei ole, kavereille sellainen keksitään, että näyttää paremmalta omasta puolesta.
Kuitenkin uskoisin, että ainakin joka toinen mies on uskollinen. Omista piireistäni melkein jokainen on ja haluaakin olla. Kyse ei ole siitä, etteikö koskaan olisi houkutuksia, mutta niitä voi välttää jos tahtoo. Ja se tahto laittaa painamaan jarrua ajoissa, ennen kuin jarruttaminen menee liian vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että olin ikä- ja parisuhdekriisisi uhri. Vähän kuten sodassakin siviili voi joutua vahingossa uhriksi ihan vain olemalla väärässä paikassa väärään aikaan. Eikä siitä voi varsinaisesti syyttää ketään, kaikille meille tällaisia kriisejä tulee elämämme aikana. Ymmärrän kuitenkin nyt paremmin kaikkea tätä ja ennen kaikkea ettei itselläni ollut tässä oikeasti osaa eikä arpaa: kun pääsit kriiseistäsi yli, kuihtui myös kaikki väliltämme.
Mitäs teidän välillä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Kuitenkin uskoisin, että ainakin joka toinen mies on uskollinen. Omista piireistäni melkein jokainen on ja haluaakin olla. Kyse ei ole siitä, etteikö koskaan olisi houkutuksia, mutta niitä voi välttää jos tahtoo. Ja se tahto laittaa painamaan jarrua ajoissa, ennen kuin jarruttaminen menee liian vaikeaksi.
kiitos tästä ajatuksesta☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Oletko kuitenkin ihastunut toiseen vai muuten vain ketjussa? En tarkoita pahalla, olen vaan pohtinut paljon sitä, mitä uskollisuus edes on.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa lähetän tänne terveisiä kaikin puolin upealle naiselle. Tiedän, että tykkäsit, tästä päivästä en tiedä. Sitäkään en tiedä, olisitko ollut tai oletko minun otettavissa tulevaisuudessakaan. Monista syistä johtuen, ainakin toistaiseksi se jää selvittämättä. Jos joskus meidän aika koittaa, haluan omien asioideni olevan sillä tavalla, että voisin antaa rakkauden lisäksi vakaata, selkeää ja turvallista arkea, en mitään epämääräistä. Jos ei koita, niin siitä huolimatta toivon kaikkea hyvää. Olen aina sinun puolellasi, koska olet sitä mitä olet.
Kiva viesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Oletko kuitenkin ihastunut toiseen vai muuten vain ketjussa? En tarkoita pahalla, olen vaan pohtinut paljon sitä, mitä uskollisuus edes on.
Olen vapaa, eikä sen taustalla ole pettämistä.
Pysäytänkö sut joku kerta ja puhun sulle?
Kerronko miten saat mun kammiot lepattaan? Kerronko miten tuut mun uniin? Miten viime yönä vietin sun kanssas niin kuuman yön että korvia kuumottaa vieläkin, haluutko kuulla?
En_todella_tiedä <3
Vierailija kirjoitti:
Kukas moikkailee päivittäin? 😳😊
Olen Tosis 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi 😊
Moro😳[/quote
😁
En.