Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Kun me rakastelemme jumalatkin vaikenee. Tahdon rakastella sinua. Tahdotkohan sinä minua? 💙
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Lenkkisämpylä :D
Jos kiinnostusta ei ole tai se loppuu niin, sanokaa se suoraan ja selkeästi toiselle osapuolelle myös. Ei jää turhaan elättelemään toiveita eikä luule, että kiinnostusta on. Ei sellainen ole töykeää, vaan kunnioitusta sitä toista kohtaan.
Töykeää on salaperäisesti hyssytellä ja yrittää antaa vihjeitä ettei kiinnosta. Suorasti ja selkeästi vaan. Jos loukkaantuu niin, se on vastaanottajan kasvun paikka pettynksen siedossa. Aikuisen osattava ymmärtää, ettei toisen tunteita ja kiinnostusta voi eikä pysty hallita/ohjata.
Tai sitten olen vain animatistinen tai sekä että? Luin eräältä hupisivustolta mun häiriötyypin vakaumuksen olevan animanismi. ¯\_(ツ)_/¯
Vierailija kirjoitti:
Kun me rakastelemme jumalatkin vaikenee. Tahdon rakastella sinua. Tahdotkohan sinä minua? 💙
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
Tykkään melkein kaikesta, mutta lempiasentoni on ihan perus: olisit päällä, niin että voisimme helposti suudella ja tykkään myös kun rintojani nuolee.
Lisään vielä, että haaveilen meistä usein myös suihkussa. Minä seinää vasten nojaamassa lämpimän veden alla, sinä olisit kovana takanani ja ottaisit minut samalla rintojani käsilläsi hyväillen. Ihan perusjuttuja siis. Mutta meidän välinen kemia olisikin se juttu.. Nyt lopetan nää, koska kaikki ei tykkää.
ton manipuloinnin nyt tietää kaikki,aika paha jos et muuten saa miestä kuin luomalla mielikuvia hänelle 😁😁
Vierailija kirjoitti:
Tulen kuin sade.
Huomenta vaan! Sinä taas mielessäni kielletty. Halaisin ja hyppäisin syliisi jos nyt nähtäisiin.
Olet minulle tosi tärkeä<3.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan seksiä kaivattuni kanssa. Täysin sivusta.
Entä jos meneekin ajatukset ja tarpeet ristiin? Toinen haluaa olla pelkkä ystävä ja toisella myös muut jutut mielessä. Kaipaus loppui siihen?
Joka tahtoo kaivattunsa kanssa kävellä kuunvalossa, mene ja perusta kävelyketju, äläkä häiritse kaipaamista ällöttävillä fantasioillasi. Tai mitä tahansa toimintaa haaveileva, ketju vaan siitä kyseisestä toiminnasta. Tai sitten antakaa itse kunkin haaveilla mistä tahtoo. Muutenhan te matkustatte koko ajan kaksilla rattailla.
Vierailija kirjoitti:
Joka tahtoo kaivattunsa kanssa kävellä kuunvalossa, mene ja perusta kävelyketju, äläkä häiritse kaipaamista ällöttävillä fantasioillasi. Tai mitä tahansa toimintaa haaveileva, ketju vaan siitä kyseisestä toiminnasta. Tai sitten antakaa itse kunkin haaveilla mistä tahtoo. Muutenhan te matkustatte koko ajan kaksilla rattailla.
miksi sinä et tee niin ?
sivu
Onkohan pajunkissa saanut nimensä siitä, että on niin pehmeä kuin kissa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
Tykkään melkein kaikesta, mutta lempiasentoni on ihan perus: olisit päällä, niin että voisimme helposti suudella ja tykkään myös kun rintojani nuolee.
Lisään vielä, että haaveilen meistä usein myös suihkussa. Minä seinää vasten nojaamassa lämpimän veden alla, sinä olisit kovana takanani ja ottaisit minut samalla rintojani käsilläsi hyväillen. Ihan perusjuttuja siis. Mutta meidän välinen kemia olisikin se juttu.. Nyt lopetan nää, koska kaikki ei tykkää.
ton manipuloinnin nyt tietää kaikki,aika paha jos et muuten saa miestä kuin luomalla mielikuvia hänelle 😁😁
Ai se käy noin helposti 🤔 alankin heti rustaamaan seksinovellia kaipuuketjuun. - Se jonka Lempiasento on London Bridge.
kaipaan sinua mies joka ,et juuri nyt ole siellä missä yleensä,juu juuri sinua
😊
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostusta ei ole tai se loppuu niin, sanokaa se suoraan ja selkeästi toiselle osapuolelle myös. Ei jää turhaan elättelemään toiveita eikä luule, että kiinnostusta on. Ei sellainen ole töykeää, vaan kunnioitusta sitä toista kohtaan.
Töykeää on salaperäisesti hyssytellä ja yrittää antaa vihjeitä ettei kiinnosta. Suorasti ja selkeästi vaan. Jos loukkaantuu niin, se on vastaanottajan kasvun paikka pettynksen siedossa. Aikuisen osattava ymmärtää, ettei toisen tunteita ja kiinnostusta voi eikä pysty hallita/ohjata.
No en varmasti mene hänelle mitään tunteitani tunnustamaan, kun ei hän niistä mitään ole koskaan tiennyt edes saati ole minusta tippaakaan kiinnostunut :D tosi typerä neuvo nyt kyllä
Vierailija kirjoitti:
Onkohan pajunkissa saanut nimensä siitä, että on niin pehmeä kuin kissa 🤔
On. Monissa murteissa sitä kutsuttiin ennen pajulampaaksi. Vielä sata vuotta sitten molemmat nimitykset olivat yleisiä.
Onko?