Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
16401/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkutuhmat mielessä koko yön?

Onko?

Vierailija
16402/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me rakastelemme jumalatkin vaikenee. Tahdon rakastella sinua. Tahdotkohan sinä minua? 💙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16403/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempiseksiasentosi mies?

Lenkkisämpylä :D

Vierailija
16404/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostusta ei ole tai se loppuu niin, sanokaa se suoraan ja selkeästi toiselle osapuolelle myös. Ei jää turhaan elättelemään toiveita eikä luule, että kiinnostusta on. Ei sellainen ole töykeää, vaan kunnioitusta sitä toista kohtaan.

Töykeää on salaperäisesti hyssytellä ja yrittää antaa vihjeitä ettei kiinnosta. Suorasti ja selkeästi vaan. Jos loukkaantuu niin, se on vastaanottajan kasvun paikka pettynksen siedossa. Aikuisen osattava ymmärtää, ettei toisen tunteita ja kiinnostusta voi eikä pysty hallita/ohjata.

Vierailija
16405/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olen vain animatistinen tai sekä että? Luin eräältä hupisivustolta mun häiriötyypin vakaumuksen olevan animanismi. ¯\_(ツ)_/¯

Vierailija
16406/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun me rakastelemme jumalatkin vaikenee. Tahdon rakastella sinua. Tahdotkohan sinä minua? 💙

E

Vierailija
16407/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lempiseksiasentosi mies?

Kottikärryt. Sun?

Tykkään melkein kaikesta, mutta lempiasentoni on ihan perus: olisit päällä, niin että voisimme helposti suudella ja tykkään myös kun rintojani nuolee.

Lisään vielä, että haaveilen meistä usein myös suihkussa. Minä seinää vasten nojaamassa lämpimän veden alla, sinä olisit kovana takanani ja ottaisit minut samalla rintojani käsilläsi hyväillen. Ihan perusjuttuja siis. Mutta meidän välinen kemia olisikin se juttu.. Nyt lopetan nää, koska kaikki ei tykkää.

ton manipuloinnin nyt tietää kaikki,aika paha jos et muuten saa miestä kuin luomalla mielikuvia hänelle 😁😁

Vierailija
16408/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen kuin sade.

Vierailija
16409/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan! Sinä taas mielessäni kielletty. Halaisin ja hyppäisin syliisi jos nyt nähtäisiin.

Olet minulle tosi tärkeä<3.

Vierailija
16410/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan seksiä kaivattuni kanssa. Täysin sivusta.

Entä jos meneekin ajatukset ja tarpeet ristiin? Toinen haluaa olla pelkkä ystävä ja toisella myös muut jutut mielessä. Kaipaus loppui siihen?

Vierailija
16411/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tahtoo kaivattunsa kanssa kävellä kuunvalossa, mene ja perusta kävelyketju, äläkä häiritse kaipaamista ällöttävillä fantasioillasi. Tai mitä tahansa toimintaa haaveileva, ketju vaan siitä kyseisestä toiminnasta. Tai sitten antakaa itse kunkin haaveilla mistä tahtoo. Muutenhan te matkustatte koko ajan kaksilla rattailla.

Vierailija
16412/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuumottaa jo..

Vierailija
16413/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tahtoo kaivattunsa kanssa kävellä kuunvalossa, mene ja perusta kävelyketju, äläkä häiritse kaipaamista ällöttävillä fantasioillasi. Tai mitä tahansa toimintaa haaveileva, ketju vaan siitä kyseisestä toiminnasta. Tai sitten antakaa itse kunkin haaveilla mistä tahtoo. Muutenhan te matkustatte koko ajan kaksilla rattailla.

miksi sinä et tee niin ?

sivu

Vierailija
16414/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan pajunkissa saanut nimensä siitä, että on niin pehmeä kuin kissa 🤔

Vierailija
16415/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen.

Vierailija
16416/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lempiseksiasentosi mies?

Kottikärryt. Sun?

Tykkään melkein kaikesta, mutta lempiasentoni on ihan perus: olisit päällä, niin että voisimme helposti suudella ja tykkään myös kun rintojani nuolee.

Lisään vielä, että haaveilen meistä usein myös suihkussa. Minä seinää vasten nojaamassa lämpimän veden alla, sinä olisit kovana takanani ja ottaisit minut samalla rintojani käsilläsi hyväillen. Ihan perusjuttuja siis. Mutta meidän välinen kemia olisikin se juttu.. Nyt lopetan nää, koska kaikki ei tykkää.

ton manipuloinnin nyt tietää kaikki,aika paha jos et muuten saa miestä kuin luomalla mielikuvia hänelle 😁😁

Ai se käy noin helposti 🤔 alankin heti rustaamaan seksinovellia kaipuuketjuun. - Se jonka Lempiasento on London Bridge.

Vierailija
16417/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan sinua mies joka ,et juuri nyt ole siellä missä yleensä,juu juuri sinua

😊

Vierailija
16418/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma nainen.

Vierailija
16419/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostusta ei ole tai se loppuu niin, sanokaa se suoraan ja selkeästi toiselle osapuolelle myös. Ei jää turhaan elättelemään toiveita eikä luule, että kiinnostusta on. Ei sellainen ole töykeää, vaan kunnioitusta sitä toista kohtaan.

Töykeää on salaperäisesti hyssytellä ja yrittää antaa vihjeitä ettei kiinnosta. Suorasti ja selkeästi vaan. Jos loukkaantuu niin, se on vastaanottajan kasvun paikka pettynksen siedossa. Aikuisen osattava ymmärtää, ettei toisen tunteita ja kiinnostusta voi eikä pysty hallita/ohjata.

No en varmasti mene hänelle mitään tunteitani tunnustamaan, kun ei hän niistä mitään ole koskaan tiennyt edes saati ole minusta tippaakaan kiinnostunut :D tosi typerä neuvo nyt kyllä

Vierailija
16420/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan pajunkissa saanut nimensä siitä, että on niin pehmeä kuin kissa 🤔

On. Monissa murteissa sitä kutsuttiin ennen pajulampaaksi. Vielä sata vuotta sitten molemmat nimitykset olivat yleisiä.

Ketju on lukittu.