Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy poistua palstalta. Kristityt valloittaneet palstan. Tuttua. Se on osa kristillisyyttä. Ristiretket siis. Afrikassakin kun tehdään lähetystyötä niin oikeastihan siellä ei paranneta oloja vaan keskitytään kirjan voimalla käännyttämään.
No, nyt on käynnissä kristittyjen suurin juhla joten kai ne saa täällä vähän näkyäkin
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän paras hetki oli kun näin sattumalta vilauksen sinusta. Todennäköisesti et edes huomannut
Liikenteessä.
Hyvää yötä tärkeä. Toivon sinun voivan hyvin. Olet ajatuksissani. Kaipaan sinua valonsäteeni.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta uskotko vai et. Tärkeintä on, että kohtelee kunnioittavasti ja rakastavasti niin kuin sä varmasti tekisit. En mä muuten näin kauaa olisi jaksanut haikailla sun perään.
Usko mitä? Ei oo aina siltä tuntunut : (.
Elämäin kaunottarelle hyvää yötä halein suukoin, näe rakas kauneimpia unia, huomiseen!
Hyvää yötä kaunis M.naine
J-mies
Yllätyin että käväisit juttelemassa.
Et kai sentään tarkoituksella yrittänyt kääntää huomiotani työtoveriisi? Kaikkein mieluiten olisin kuunnellut omia mietteitäsi.
Kaikkea hyvää, nyt ja tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas Petra 😚🧑🏫
en halua loukata mutta onko sinun elämässä muuta kuin tämä palsta ja petra siis niinkuin omaa elämää
sivusta kysyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas Petra 😚🧑🏫
en halua loukata mutta onko sinun elämässä muuta kuin tämä palsta ja petra siis niinkuin omaa elämää
sivusta kysyn
kiitos näistä alapeukuista
sivuja selaamalla näkee ,että hän kaipaa täällä läpi päivien monta monta viestiä päivästä toiseen
olen enemmän huolissani koska ihmisellä pitää olla muutakin kuin kaipuu ja ikävä eli ede3lleenkään en halunnut loukata
sama sivusta
Vierailija kirjoitti:
Täysikuu. Katselen sitä ja mietin sinua. Monta monta kertaa mietin tänäänkin mitä tekisimme yhdessä kesällä. Sain itseni kiinni hetkistä, joihin kuuluit niin luonnollisena osana. Oli kuin eläisin jo niitä aikoja! Nipistin itseäni, on aika kirjoittaa sinulle tässä hetkessä eikä kesäpäivän katveessa. Nuku hyvin ja hyvää yötä. Lempeä uni kulkee luoksesi kuunsiltaa.
Kenelle tämä kaunis ja toiveikas viesti? Naiselle?
Timantit on ikuisia. Terveisiä läpi universumin.
Koko yön olit taas mun mielessä.
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas Petra 😚🧑🏫
sivusta kysyn
kiitos näistä alapeukuista
sivuja selaamalla näkee ,että hän kaipaa täällä läpi päivien monta monta viestiä päivästä toiseen
olen enemmän huolissani koska ihmisellä pitää olla muutakin kuin kaipuu ja ikävä eli ede3lleenkään en halunnut loukata
sama sivusta
Eikö ole ns. jännä, että positiivisia kaipauksia tmv peukutellaan alas. Älä välitä. Et varmaan ole loukannut...
Ai, olet huomannut animismini? 😳