Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä jutut ovat virtuaaliharhaa , mutta jos joskus pystytään juttelemaan näistä oikeassa elämässä, olisin iloinen. Ja vaikkei näistä koskaan niin muuten vaan juteltaisiin. Arvostan sinua ihmisenä ja haluaisin tutustua
Mutta et ole kiinnostunut? Ja mikset vaan tule juttelemaan?
Oot joku muu. Kyllähän me jutellaankin toisinaan niitä näitä. Tulen aina niin iloiseksi, hyvä ja iloinen mieli monta päivää. Toisen saa onnelliseksi niin pienillä jutuilla.
Miksi sitten kuvittelet, ettei se toinenkin haluaisi jutella enemmän?
En voi tietää, kun en osaa lukea ajatuksia ja hän on hitusen varautunut ja tietyllä tavalla torjuvalla asenteella niin vähän pelkään lähestyä. Mutta haluaisin olla ystävä, kun tykkään ihan älyttömästi hänestä <3 Liikaakin, mutta osaan kyllä olla ihmisiksi ja asiallisesti
Miten tämä torjuva asenne tulee ilmi? Itse kun ei koskaan tiedä minkälaisia signaaleita tahattomasti viestittää ympärilleen.
Tustkin oli sulle, mutta ihan selkeästi välttelee. Ei katso kohti. Tosin muutaman kerron tullut juttelemaan kyllä ja olen sen jälkeen suunnilleen liidellyt pilvissä monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en ole kyllä edes varma pidätkö naisista vai miehistä. Tavallaan sillä ei ole väliä, koska ihastuin mutta en odota mitään koskaan tapahtuvan. Jostain syystä aistin sen olevan molemminpuolista, mutta silti.
Pidän molemmista mutta en tuo sitä mitenkään esille.
Ei ollut multa.
Onko sinulla omaa pehmolelua? 😊
Kesällä voidaan tavata mummotunnelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en ole kyllä edes varma pidätkö naisista vai miehistä. Tavallaan sillä ei ole väliä, koska ihastuin mutta en odota mitään koskaan tapahtuvan. Jostain syystä aistin sen olevan molemminpuolista, mutta silti.
Pidän molemmista mutta en tuo sitä mitenkään esille.
Ei ollut multa.
Haha kiitos infosta
Ei mua kiinnosta uskotko vai et. Tärkeintä on, että kohtelee kunnioittavasti ja rakastavasti niin kuin sä varmasti tekisit. En mä muuten näin kauaa olisi jaksanut haikailla sun perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjaoppi uskonnot pitää kieltää suomessa. Pahuuden lähteitä.
Meinaatko, että kirjoittamattomat luonnonuskonnot ovat suotavampia?
Kyllä vain. Animismi on se oikea ja ainoa tie. Aasainusko, wicca, shintolaisuus, uussamanismi, druidismi ja perinteisen suomalaisen uskonnon harjoittaminen, panteismi jne.
Lapsellista panteistista kivien ja puskien palvontaa ja fiilistelyä kannoilla. Kurkkiko tuolta nyt tonttu? Oliko paapan uusi varjo-olemus?
Hyvä syy poistua palstalta. Kristityt valloittaneet palstan. Tuttua. Se on osa kristillisyyttä. Ristiretket siis. Afrikassakin kun tehdään lähetystyötä niin oikeastihan siellä ei paranneta oloja vaan keskitytään kirjan voimalla käännyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Täysikuu. Katselen sitä ja mietin sinua. Monta monta kertaa mietin tänäänkin mitä tekisimme yhdessä kesällä. Sain itseni kiinni hetkistä, joihin kuuluit niin luonnollisena osana. Oli kuin eläisin jo niitä aikoja! Nipistin itseäni, on aika kirjoittaa sinulle tässä hetkessä eikä kesäpäivän katveessa. Nuku hyvin ja hyvää yötä. Lempeä uni kulkee luoksesi kuunsiltaa.
Tuleeko hetkistä totta kesällä? Onnea teille, jos noin.
Vierailija kirjoitti:
On.
Tämän päivän paras hetki oli kun näin sattumalta vilauksen sinusta. Todennäköisesti et edes huomannut
Nästa vecka aion ryömiä sun ihon alle kuin sä mun.
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Sitten meitä on kaksi 😄🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä jaksa enää elätellä toiveita, jotka toissavuonna ilmaantuivat elämääni.
Pitikin mennä ihastumaan, ja ehkä se toinenkin jotain tunsi mua kohtaan, mutta ei oo enää musta kysymään, miksi..Elämä on ihmisen pahinta aikaa, sanoisin.
Ikinä et saa sitä mitä haluat, kun toive sisältää toisen, juuri tietyn ihmisen.-rakkaudella kaivaten, minä sivusta, hiljaa.
Oletko L?
Kukas kysyy?
Ei kaivattusi?
Eikä ees ollu tää L.
Öitä.
Kauniimpia unia. Rakkain mun.
H>M
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy poistua palstalta. Kristityt valloittaneet palstan. Tuttua. Se on osa kristillisyyttä. Ristiretket siis. Afrikassakin kun tehdään lähetystyötä niin oikeastihan siellä ei paranneta oloja vaan keskitytään kirjan voimalla käännyttämään.
Dasvidaanja komintern.
Kyllä vain. Animismi on se oikea ja ainoa tie. Aasainusko, wicca, shintolaisuus, uussamanismi, druidismi ja perinteisen suomalaisen uskonnon harjoittaminen, panteismi jne.