Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkalleen ottaen miksi, mutta kuvittelen sinun olevan uskovainen. Ei se minua haittaisi, vaikka olisitkin. Ehkä oma epäuskoni olisi sinulle enemmänkin ongelma.
Voisitko kertoa kenelle tämä?
Miehelle, jolla on säteilevät silmät.
Vierailija kirjoitti:
Mihin voi tehdä ilmoituksen? Kristityt vainoavat minua. Joku tekee pilaa kustannuksellani. Edellisessä osoitteessani juoksi vähän väliä jehovia ja ties mitä jeesustelijoita. Postilaatikko täyttyi näiden lehtisistä. Facebook tilini kaveriehdotuksissa ja ihmisissä joita saatan tuntea (vaikka en tunne tai tiedä) on oudoilla salanimillä olevia tilejä joiden sisältö on kristillistä, ortodoksillista jne. Myös puhelimeeni on pari kertaa tullut jotain outoa tekstiviestejä joissa on kristillistä paasausta.
Teuvo pitää sinustakin.
Minäpä alan nyt järjestämään munajahtia aamuksi. hyvää yötä naisille ja miehille ja muille ja naisista pitäville ja miehistä tykkääville ja niille jotka ei tykkää ollenkaan.
Mulla on ikävä sua. Nähään ens viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en ole kyllä edes varma pidätkö naisista vai miehistä. Tavallaan sillä ei ole väliä, koska ihastuin mutta en odota mitään koskaan tapahtuvan. Jostain syystä aistin sen olevan molemminpuolista, mutta silti.
Naisista pidän.
Mutta oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en ole kyllä edes varma pidätkö naisista vai miehistä. Tavallaan sillä ei ole väliä, koska ihastuin mutta en odota mitään koskaan tapahtuvan. Jostain syystä aistin sen olevan molemminpuolista, mutta silti.
Pidän molemmista mutta en tuo sitä mitenkään esille.
Ja siis tänään aamullakin mietin sitä kuinka paljon pidän eräästä naisesta ja kuinka hyvin viihdyn hänen seurassaan. Etsin tällä hetkellä miestä elämääni (erosin vuosi sitten pitkästä suhteesta naisen kanssa) mutta voisin hyvinkin ihastua häneen jos antaisin itseni tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin voi tehdä ilmoituksen? Kristityt vainoavat minua. Joku tekee pilaa kustannuksellani. Edellisessä osoitteessani juoksi vähän väliä jehovia ja ties mitä jeesustelijoita. Postilaatikko täyttyi näiden lehtisistä. Facebook tilini kaveriehdotuksissa ja ihmisissä joita saatan tuntea (vaikka en tunne tai tiedä) on oudoilla salanimillä olevia tilejä joiden sisältö on kristillistä, ortodoksillista jne. Myös puhelimeeni on pari kertaa tullut jotain outoa tekstiviestejä joissa on kristillistä paasausta.
Teuvo pitää sinustakin.
Antaa tykätä. Minä en kuitenkaan tykkää hänestä enkä tule tykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä jutut ovat virtuaaliharhaa , mutta jos joskus pystytään juttelemaan näistä oikeassa elämässä, olisin iloinen. Ja vaikkei näistä koskaan niin muuten vaan juteltaisiin. Arvostan sinua ihmisenä ja haluaisin tutustua
Mutta et ole kiinnostunut? Ja mikset vaan tule juttelemaan?
Oot joku muu. Kyllähän me jutellaankin toisinaan niitä näitä. Tulen aina niin iloiseksi, hyvä ja iloinen mieli monta päivää. Toisen saa onnelliseksi niin pienillä jutuilla.
Miksi sitten kuvittelet, ettei se toinenkin haluaisi jutella enemmän?
En voi tietää, kun en osaa lukea ajatuksia ja hän on hitusen varautunut ja tietyllä tavalla torjuvalla asenteella niin vähän pelkään lähestyä. Mutta haluaisin olla ystävä, kun tykkään ihan älyttömästi hänestä <3 Liikaakin, mutta osaan kyllä olla ihmisiksi ja asiallisesti
Miten tämä torjuva asenne tulee ilmi? Itse kun ei koskaan tiedä minkälaisia signaaleita tahattomasti viestittää ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Sydis! 😴😴😴😴😴
Olet ihana. Hyvää yötä!
Pidän sinusta Mies. Se on parempi kaikille, että nautit ja arvostat sitä mitä sinulla jo on elämässä. Minulla on myös kaikki hyvin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä jaksa enää elätellä toiveita, jotka toissavuonna ilmaantuivat elämääni.
Pitikin mennä ihastumaan, ja ehkä se toinenkin jotain tunsi mua kohtaan, mutta ei oo enää musta kysymään, miksi..Elämä on ihmisen pahinta aikaa, sanoisin.
Ikinä et saa sitä mitä haluat, kun toive sisältää toisen, juuri tietyn ihmisen.-rakkaudella kaivaten, minä sivusta, hiljaa.
Oletko L?
Kukas kysyy?
Ei kaivattusi?
Hengitys. Rakastan sinua.
Erotetut
Kuiskaa hiljaa korvaani jotain kaunista. Miten paljon kaipaankaan sinua ja äänesi kaunista sointia. Muistan ne unesta, jonka toissayönä näin. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Sydis! 😴😴😴😴😴
Olet ihana. Hyvää yötä!
😊🧸💗
Mikalle terkkuja. Sun kuvat on kivoja.
Kun odottaa viestiä kaivatulta, mutta hän onkin muissa puuhissa. 😳
Toivon että saat mies vähän levätä pääsiäisenpyhinä. Oot sen ansainnut. On niin kova ikävä sinua taas. Ensi viikolla toivon mukaan näen sinua useammin kuin yleensä. Uskaltaisikohan kattoa sua sillain, miten kattoisin jos ei tarvitsisi peitellä mitään? Antaisi kaiken näkyä, mitä tunnen sinua kohtaan. Tulisipa hyvä tilaisuus. Hyvää yötä ihanalle.
Täysikuu. Katselen sitä ja mietin sinua. Monta monta kertaa mietin tänäänkin mitä tekisimme yhdessä kesällä. Sain itseni kiinni hetkistä, joihin kuuluit niin luonnollisena osana. Oli kuin eläisin jo niitä aikoja! Nipistin itseäni, on aika kirjoittaa sinulle tässä hetkessä eikä kesäpäivän katveessa. Nuku hyvin ja hyvää yötä. Lempeä uni kulkee luoksesi kuunsiltaa.
Olet aivan hyvä ja sopiva ihminen omana itseñäsi. Hyvää pääsiäistä ystävä.