Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuus ylipaino läski

Vierailija
21.06.2025 |

Rasittaa tuo jatkuva lihavien haukkuminen ja arvostelu! Mistä kukaan tietää kenenkään lihavuuden syytä? Ja mitä ihmeen väliä sillä on minkä kokoinen ihminen on. Ihme oletus, että kaikki lihavat ovat saaneet kilonsa syödä mässyttelemällä. Moni lihoo sairauden ja lääkityksen vuoksi. Ja miksi lihava olisi sen huonompi ihminen. Kyllä me laihatkin sairastetaan ja kulutetaan yhteiskunnan varoja terveydenhuollon puolella! Oikeesti voisiko ihmiset olla vähän suvaitsevaisempia ja empaattisimpia. T. 54 kg painava, kilpirauhasen vajaatoimintaa, psoriasista, suolistosairautta ja diabetesta sairastava

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu ap. Suomalaiset saisivat luvan oppia antamaan kehorauhan muille ihmisille. Se ei maksa mitään.

Vierailija
2/10 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. 🧘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma teoriani: kyseessä on yhteiskunnastamme syrjäytyneiden ihmisten tapa tuntea edes jossain asiassa ylemmyydentunnetta. Sama ilmiö kun rankassa huumekoukussa olevat halveksivat syvästi heroiinia vetäviä koska "eivät ole sentään niin pohjalla" eli jos on itse halveksittu, pitää keksiä joku toinen ryhmä jota halveksia.

Vierailija
4/10 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä läskit syitä keksii. Mutta ei koskaan itsessä vikaa

Vierailija
5/10 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma teoriani: kyseessä on yhteiskunnastamme syrjäytyneiden ihmisten tapa tuntea edes jossain asiassa ylemmyydentunnetta. Sama ilmiö kun rankassa huumekoukussa olevat halveksivat syvästi heroiinia vetäviä koska "eivät ole sentään niin pohjalla" eli jos on itse halveksittu, pitää keksiä joku toinen ryhmä jota halveksia.

Syrjäytyneisyys kyllä liittyy lihavuuden mutta sillä tavalla että kun ei ole mitään tekemistä niin syödään huvikseen.

Vierailija
6/10 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kiusaaja, aina kiusaaja. 🙃

Vierailija
7/10 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoillekaan ei anneta mitään kehorauhaa. Aina saa kuulla v*ttuilua syömisestä ja sen puutteesta, vihjailua anoreksiasta. 

Vierailija
8/10 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lihavat on leppoisia,ei tarvi laskea kaloreita voi syödä ja juoda, makoilla ja nauttia elämästä

Vierailija
9/10 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskihullu taas vauhdissa 🐽

Vierailija
10/10 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hoikka, koska nilkkani ei kestä yhtään ylimääräistä painoa, mutta rehellisesti sanottuna kyllä ylipainoiset kuvataidemallit ovat mielestäni kauneimpia piirtää, niin miehet kuin naiset. Kukin tykkää mistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän