Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
Tykkään melkein kaikesta, mutta lempiasentoni on ihan perus: olisit päällä, niin että voisimme helposti suudella ja tykkään myös kun rintojani nuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
London Bridge.
Toivottavasti sulla on ollut hyvä pääsiäinen.
Huomasin kyllä eilen liikenteessä CIA: n seuraavan katseellaan mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
London Bridge.
Eiffel-torni.
Vierailija kirjoitti:
CIA on seurannut mua melkein 30 vuotta. You're not special.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
Tykkään melkein kaikesta, mutta lempiasentoni on ihan perus: olisit päällä, niin että voisimme helposti suudella ja tykkään myös kun rintojani nuolee.
Hyi 🤮🤮🤮🤢🤢🤢 menkää sinne seksipalstoille. Todella oksettavaa.
Jos peruslähäristä keskusteleminen oksettaa sinua niin netti taitaa olla sulle väärä paikka.
Ja sinä oot väärässä ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CIA on seurannut mua melkein 30 vuotta. You're not special.
Ai se on sun? Miten eksyit kotisaarellein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
Jos peruslähäristä keskusteleminen oksettaa sinua niin netti taitaa olla sulle väärä paikka.
Tämä onkin kaipausketju, joten nuo teidän jutut eivät kuulu tänne. Keskustelkaa keskenänne nuo asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
Lisään vielä, että haaveilen meistä usein myös suihkussa. Minä seinää vasten nojaamassa lämpimän veden alla, sinä olisit kovana takanani ja ottaisit minut samalla rintojani käsilläsi hyväillen. Ihan perusjuttuja siis. Mutta meidän välinen kemia olisikin se juttu.. Nyt lopetan nää, koska kaikki ei tykkää.
Kaipaan seksiä kaivattuni kanssa. Täysin sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en, kaipaan häntä puhdas ystävyys mielessäni. Jos taas kaipaisin lukea yhtään kenenkään seksijuttuja, menisin seksipalstalle enkä kaipausketjuun.
Pikkutuhmat mielessä koko yön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kottikärryt. Sun?
Itse olet nyt väärässä paikassa, erehtynyt ketjusta. Seksijutuille on oma terveisketjunsa seksipalstalla, sinne nuo teidän jututkin kuuluu. Tänne turha kirjoittaa, kun poistoonhan ne menee kuitenkin. Hyöty tasan nolla. Eri
Vierailija kirjoitti:
Pikkutuhmat mielessä koko yön?
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas Petra 😚🧑🏫[/quote
Huomenta myös sinulle. Sitkeästi jaksat täällä viestejä laittaa. Mitä jos ensi viikolla töissä jotenkin otettaisiin puheeksi tämä viestiketju? Haluaisin varmuuden, oletko kaipaamani henkilö. Jos tärppäisi niin voitaisiin siirtyä jatkossa suoraan irl yhteydenpitoon. Päästäisiin kummatkin eroon tästä viestiketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en, kaipaan häntä puhdas ystävyys mielessäni. Jos taas kaipaisin lukea yhtään kenenkään seksijuttuja, menisin seksipalstalle enkä kaipausketjuun.
Ei kiinnosta. Kaipaa ja anna muiden kaivata. Joku kaipaa ystävää, toinen seksikumppania. Hittoako toisen kaipaukseen tarvitsee puuttua? Jos et pidä niistä, hyppää yli ja lopeta rutiseminen. Ei suakaan kukaan estä, paheksu tai kiellä platonisuudessasi.
Kottikärryt. Sun?