Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
16041/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukava ajatella, etten pystyisi tekemään mitään moraalini vastaista. Samalla tiedän valitettavasti, että sinun kanssasi olisin sen rajan valmis ylittämään. Onneksi sinua on siunattu minua paremmalla itsekurilla. Tai sitten epäonneksi..

Kunnioituksesta itseäni kohtaan. En halua olla hyväksikäytettävä tai kuten joku äsken sanoi, pelkkä salaisuus. Mulle tulee sellaisen toiveesta vain todella epäkunnoitettu, nöyryytetty ja halpa olo. Ei ollenkaan vaalittu ja rakastettu. Mulle on ihan sama jos mua haluaa niin paljon ettei voi hillitä itseään, jos ei samalla kykene kohtelemaan mun sydäntä hyvin ja kallisarvoisena. Jos ei rakasta mua niin paljon että haluaa olla yhdessä ihan rehellisesti ja näkösällä. Sitä ei salasuhteet ja salasäädöt ole. Pelkkään seksiinkään en rupea. Se on rakkaussuhde tai ei mitään.

Ääni tälle! Veit sanat suustani.

Vierailija
16042/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitoskerroksen hunksille:

Viime vuonna oli helpompi poiketa ja tehdä tikusta asiaa, kun reitti kulki suoraan ohi. Nyt tarvii kiivetä ylös. Etkä edes aina oo paikalla. Mitäs jos poikkeisit mun tykö ohi mennessäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16043/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa löysin terveisiä, jotka olisivat osuneet. Ei enää... 🤯

It happens to all of us. Terveisiä ei enää löydä, kun mieli lakkaa uskomasta niihin. Kenenkään kaivattu ei tääll pyöri.

Tai joku toiveikas on vastannut mun viesteihin...

Vierailija
16044/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍭

Vierailija
16045/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäkää tunnisteelliset lankalauantain terveiset kaivatuillenne!

Kaipaan helsinkiläis/turkulais naisopettajaa.🧑‍🏫😘

Vierailija
16046/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää pääsiäistä miehelle, joka on syntynyt melko pian Tsernobylin ydinvoimalaonnettomuuden jälkeen.

Vierailija
16047/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan helsinkiläis/turkulais naisopettajaa.🧑‍🏫😘

Tuo tunniste kävisi minuunkin ja seuraavan kerran nähdään tiistaina töissä?

Vierailija
16048/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukava ajatella, etten pystyisi tekemään mitään moraalini vastaista. Samalla tiedän valitettavasti, että sinun kanssasi olisin sen rajan valmis ylittämään. Onneksi sinua on siunattu minua paremmalla itsekurilla. Tai sitten epäonneksi..

Kunnioituksesta itseäni kohtaan. En halua olla hyväksikäytettävä tai kuten joku äsken sanoi, pelkkä salaisuus. Mulle tulee sellaisen toiveesta vain todella epäkunnoitettu, nöyryytetty ja halpa olo. Ei ollenkaan vaalittu ja rakastettu. Mulle on ihan sama jos mua haluaa niin paljon ettei voi hillitä itseään, jos ei samalla kykene kohtelemaan mun sydäntä hyvin ja kallisarvoisena. Jos ei rakasta mua niin paljon että haluaa olla yhdessä ihan rehellisesti ja näkösällä. Sitä ei salasuhteet ja salasäädöt ole. Pelkkään seksiinkään en rupea. Se on rakkaussuhde tai ei mitään.

Ääni tälle! Veit sanat suustani.

Hyvin kerrottu myös omat mietteeni. Näin sen pitää olla, jotain rajaa sentään miten kohdellaan ja mihin suostuu.

Vierailija
16049/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa Maijun hevosen miettiä näitä asioita. Sill’on isompi pää.

Vierailija
16050/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🍭

Päivititkö taas?

Vierailija
16051/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🍭

Päivititkö taas?

Jep. 😅

Vierailija
16052/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa löysin terveisiä, jotka olisivat osuneet. Ei enää... 🤯

It happens to all of us. Terveisiä ei enää löydä, kun mieli lakkaa uskomasta niihin. Kenenkään kaivattu ei tääll pyöri.

Joo ja kun kaipaus loppuu mut ketjukoukku jää, niin ei täällä ole enää mitään itselle sopivaa…tajuaa entistä selkeämmin miten saman tyyppisiä tilanteita ja ihmisiä on paljon muitakin.

On tämän tiennyt aina, mutta kaipauksen loputtua sen näkee todella selkeästi.

Tosin omassa tapauksessani saattaa oikeasti olla, että entinen kaivattuni kävi täällä (tunnisteet oli niin yksilöllisen osuvat), mutta ei minua kaipaamassa tai sit kaipasi jollain tavalla useampaa.

Joka tapauksessa hän ei ole minun ihmiseni eikä tuntenut samoin kuin minä, niin sama se sille.

Eri

Vierailija
16053/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kieltämättä hämmentävä hetki, kun joku kolahtaa ensi näkemältä. Varsinkin, kun huomaa toisen katseesta, että jotain liikahti siinä toisessakin. Mutta jos toinen on varattu, niin eihän siinä ole muuta tehtävissä, kuin pitää mölyt mahassaan.

Niinpä. Vi##ttaa.

Vierailija
16054/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vastaus siis oli miehelle. Alkuperäinen taisi myöhemmin kertoa olevansa nainen.

Vierailija
16055/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän lähtee sinne Kyöpelivuorelle taikoja tekemään, että kaipaisit edes hiukan?

Vierailija
16056/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tämä selvä. Olisit voinut sanoa minulle ihan suoraan, että mitään ei toistaiseksi voi tapahtuakaan. Olisin säästynyt massiivis3lta määrältä toiveita ja mielipahaa.

Vierailija
16057/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko mennä pääsiäiskokolle tänään? Minulta jää perinne väliin koronan takia.

Jää välistä, koronan jälkitaudin takia. Maha löysällä.

Vierailija
16058/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛💛💛💛💛

Vierailija
16059/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi, vain toistaiseksi. Jokaisella on kynnyksensä. Kun ärsyke sen ylittää, se on menoa. Saa nähdä kauanko vielä kestää ja mitä vaatii, että...

Vierailija
16060/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T💖M

Rakastan sua 🥰

Ketju on lukittu.