Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Pertile terkui.
T. Koko helluntaiseurakunnan kuoro
Myös Hilkalle myöhätyneet onnitelut.
Mikä laulu soitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Huomasin täällä yhden sairaan viestin. Taas on trolli vähän vauhdissa. Jostain kumman syystä taas sivuaa yhtä aiemmin kirjoittanutta viestiä. Ihan kun yritettäisiin asettaa mua tahallaan huonoon valoon. Mulla on ennenkin ollut tää olo. Kyllä tiedostan harhat, mutta tiedän myös sen, että niin kauan kun oon tänne kirjoittanut kaivatulleni, mua on härkitty täällä. Kyllä täytyy olla jollakin pokkaa. Hän ei oo kaivattuni vaan yksi kiusankappale joka ei näytä rauhaan
Tuntomerkkejä hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkää tunnisteelliset lankalauantain terveiset kaivatuillenne!
Jäin miettimään, kaipaatko P-naista?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua. 😌
Kelle? Ja mitä/mistä?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua. 😌
Sopiihan se. Irl.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava ajatella, etten pystyisi tekemään mitään moraalini vastaista. Samalla tiedän valitettavasti, että sinun kanssasi olisin sen rajan valmis ylittämään. Onneksi sinua on siunattu minua paremmalla itsekurilla. Tai sitten epäonneksi..
Mikset eroa? Kuulostat varatulta. Tosi inhottavaa sille kaivatullekin ettei hän kelpaa oikeaan suhteeseen, vaan salaisiin juttuihin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaipaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjoa. Sellaista ylianteliasta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava ajatella, etten pystyisi tekemään mitään moraalini vastaista. Samalla tiedän valitettavasti, että sinun kanssasi olisin sen rajan valmis ylittämään. Onneksi sinua on siunattu minua paremmalla itsekurilla. Tai sitten epäonneksi..
Mikset eroa? Kuulostat varatulta. Tosi inhottavaa sille kaivatullekin ettei hän kelpaa oikeaan suhteeseen, vaan salaisiin juttuihin vain.
Sivusta vastaan; omalta osaltani pelkään puolisoni jonkinasteisen mielisairauden tekevän hänestä hengenvaarallisen tilanteessa, jossa yllättäen ilmoitan eroavani ilman tilannetta, jossa olen jo valmiiksi saattanut kaikki turvaan.
Vierailija kirjoitti:
🟩🚲🗑️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaipaan!
Loppuuko kaivattusi etunimi a kirjaimeen?
Jossain vaiheessa löysin terveisiä, jotka olisivat osuneet. Ei enää... 🤯
Älä kiusaa Petran kaipaajaa ja Petran kaipaaja, sano vaan reilusti ketä kaipaat. Kaikkihan sen jo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioituksesta itseäni kohtaan. En halua olla hyväksikäytettävä tai kuten joku äsken sanoi, pelkkä salaisuus. Mulle tulee sellaisen toiveesta vain todella epäkunnoitettu, nöyryytetty ja halpa olo. Ei ollenkaan vaalittu ja rakastettu. Mulle on ihan sama jos mua haluaa niin paljon ettei voi hillitä itseään, jos ei samalla kykene kohtelemaan mun sydäntä hyvin ja kallisarvoisena. Jos ei rakasta mua niin paljon että haluaa olla yhdessä ihan rehellisesti ja näkösällä. Sitä ei salasuhteet ja salasäädöt ole. Pelkkään seksiinkään en rupea. Se on rakkaussuhde tai ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Sekoan, täytyy lähteä palstalta.
Aiotko mennä pääsiäiskokolle tänään? Minulta jää perinne väliin koronan takia.
Vierailija kirjoitti:
It happens to all of us. Terveisiä ei enää löydä, kun mieli lakkaa uskomasta niihin. Kenenkään kaivattu ei tääll pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua. 😌
Tätä odotan.
Haluaisin puhua. 😌