Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkut naapurille 😉 alle 100metrin päähän.
Nähdäänkö toistemme ikkunoihin?
Ei nähdä.
Terkut sinne reissuun. Mä opettelen sun lukkaria ulkoa koko pääsiäisen et voidaan muka vahingossa törmäillä loppukevät ;)
Ensimmäinen lasillinen menossa. Vernet brankkaa..massussa pyörii😥
Kiinnostaisiko jotain tulla leikkaamaan selkäkarvoja, hieman illemmalla😟
Mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Maijun hevosen miettiä näitä asioita. Sill’on isompi pää.
Entä jos Maiju haluaa itse miettiä? Annetaan hevosen viettää hevosen elämää.
Ei kykene ei.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko jotain tulla leikkaamaan selkäkarvoja, hieman illemmalla😟Mies54v
Miksi leikata selkäkarvoja? Minusta olisi kiva pyörittää ja kierittää niitä sormien ympärille samalla kuin silittelisin selkää. En tosin sinun selkääsi, mutta jos omalla kaivatulla sattuisi olemaan karvoja selässä. Sellainen koko selän peittävä tuuhea karvapeite olisi kiva. Voisin lämmitellä sitä vasten ja hangata itseäni siihen.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa odottaa kesäkuuhun asti, että nähdään taas. Ihan syvältä tällainen. Haluaisin nähdä sua joka päivä. Haluaisitpa sinäkin mies minua..
Opettele ottaan yhteyttä ihan itse.
Ystävällisesti sivusta neuvoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tämä selvä. Olisit voinut sanoa minulle ihan suoraan, että mitään ei toistaiseksi voi tapahtuakaan. Olisin säästynyt massiivis3lta määrältä toiveita ja mielipahaa.
Mitä tavoiteltavaa on salasuhteilussa? Jos siihen vastauksella viittasit? On kaikkia kunnioittavaa ja välittävää käytöstä erota ensin jos suhde on niin pahassa jamassa tai rakkaus kuollut, että katselee tosissaan muihin pöytiin.
Sinkkua useimmin vain sattuu jos alkaa suhteilevan kanssa millekään. Jos siis tahdotte jotain niin olkaa varmoja ja hoitakaa homma kotiin. Tehkää rakastetustanne rehdisti rakastettu. Jos ette, hän tuskin rakas teille onkaan. Se on niin vanha stoori. Se kun sinkku uskoo eropuheita ja suhteen väljähtymistarinoita, alkaa vehtaamaan ja pettyy pahoin kun kaksilla rattailla ajelu onkin vaivattomampaa ja sillä saa kaiken. Ei tarvitse pahoittaa kenenkään mieltä. Paitsi kyllä siinä sen sinkun sydän rikki menee. Mitäs uskoi. Been there done that.
Ei tietenkään mitään tavoiteltavaa. Varatullakin on sydän, eikä ole sen jalompaa sillä pelailla. Minun tilannettanihan sinä et tunne.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle, jolla on sininen takki:
Milloin jutellaan? Kunnolla ja pitkään?
Joskus, jos nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💛💛💛💛💛
Sinulla on juuri tämänvärinen villapaita🤭
🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi leikata selkäkarvoja? Minusta olisi kiva pyörittää ja kierittää niitä sormien ympärille samalla kuin silittelisin selkää. En tosin sinun selkääsi, mutta jos omalla kaivatulla sattuisi olemaan karvoja selässä. Sellainen koko selän peittävä tuuhea karvapeite olisi kiva. Voisin lämmitellä sitä vasten ja hangata itseäni siihen.
😳
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😳
mies54v
Niin.... oon vähän hölömö ehkä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😳
mies54v
Niin.... oon vähän hölömö ehkä...
Et ole. Menet vain biologian säännöillä. Erilaisuus kiinnostaa.
mies54v
P***** täynnä. Ei jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö sen vasta huomasit?
Vierailija kirjoitti:
Siis pimpero vai berberi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkut naapurille 😉 alle 100metrin päähän.
Ei nähdä.
Kyllä täältä ainakin näkee, ainakin vähän. Jos meistä kyse.
Minkä ikäiseltä näytät? Entä kaivattusi?
Jotta yksi voi voittaa on kaikkien muiden hävittävä.