Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Olisi mukava ajatella, etten pystyisi tekemään mitään moraalini vastaista. Samalla tiedän valitettavasti, että sinun kanssasi olisin sen rajan valmis ylittämään. Onneksi sinua on siunattu minua paremmalla itsekurilla. Tai sitten epäonneksi..
Lähettäkää tunnisteelliset lankalauantain terveiset kaivatuillenne!
Nyt on ollut tunnisteita niin ettei riitä enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Se oli 1990
Siis kun ne junavaunut ajo sinne hotellin seinästä läpi
2010. Intercity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kieltämättä hämmentävä hetki, kun joku kolahtaa ensi näkemältä. Varsinkin, kun huomaa toisen katseesta, että jotain liikahti siinä toisessakin. Mutta jos toinen on varattu, niin eihän siinä ole muuta tehtävissä, kuin pitää mölyt mahassaan.
Se on todella hämmentävää. En ikinä haluaisi aiheuttaa kenellekään mielipahaa. Kunnioitan muita ihmisiä. Ja heidän suhteita.
SivustaMä toivon, että mun kaivattu on niin rohkea, että uskaltaa ottaa selvää oonko sellaisessa suhteessa joka ansaitsee kunnioituksen. Sivusta.
Se on sen varatun tehtävä kertoa sille sinkulle ettei olekaan suhteesaan tosissaan, ei toisin päin. Eli ole sinä niin rohkea, että eroa kun suhde ei kerran ansaitse kunnioitusta. Jos ansaitsisi et edes toivoisi kenenkään testaavan.
Niinpä. Vaikka olen kuinka ihastunut varattuun mieheen, niin olen sillä kannalla, että koittakoon hoitaa liittonsa kuntoon tai erotkoon. Muuten pysyn etäällä, enkä edes avaudu tunteistani. En tuomitse toisin toimivia ihmisiä, eli jokainen tyylillään. En kai vain ole yhtään kilpailuhenkinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava ajatella, etten pystyisi tekemään mitään moraalini vastaista. Samalla tiedän valitettavasti, että sinun kanssasi olisin sen rajan valmis ylittämään. Onneksi sinua on siunattu minua paremmalla itsekurilla. Tai sitten epäonneksi..
Tämä ei ollut naiselle, tarkennuksena.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
💛🧡🧑🏫
Vierailija kirjoitti:
Lähetin jo!
No ei täällä nyt ihan hirveästi tunnisteita ole ollut. Ainakaan niin paljon että jonkun tunnistaisi. Ö
Lankalauantain tunnisteelliset tervehdykset kutojalle : rakkaus on kuin lankakerä, se alkaa jostain ja päättyy johonkin.
Vierailija kirjoitti:
No ei täällä nyt ihan hirveästi tunnisteita ole ollut. Ainakaan niin paljon että jonkun tunnistaisi. Ö
Ei sun tarttekaan tunnistaa, jollei oo sulle.
Vierailija kirjoitti:
Tuli hiljasta kun musta tuntuu että mä olen alasti ja paljastunut kaikelle kansalle🙈
Ei huolta, täällä on tosi samanlaisia tilanteita monilla, on nimikirjaimia, puhelinnumeroiden loppuja, kirjainyhdistelmiä, postinumeroita ja herra ties mitä, mitkä kaksi ihan toisilleen tuntematonta voi saada mätsäämään. Sen jälkeen harhat much kunnes toteaa, että harmi / onneksi/ aika yllättävästi...keskustelen tuntemattoman ihmisen kanssa 😁
Mutta tämähän onkin tuuletuskanava, yleensä tunteille, jotka arjessa mahdottomia syystä tai toisesta. Ja sellaisena mainio, ajoin jopa viihdyttävä ajanviete 👍
Tunnisteellinen huhtikuinen terveinen omalle rakkaalle pirteälle Anna-Liisalle, 🌺
Tuos on:
Vierailija kirjoitti:
Lankalauantaita 🐯.
😘🧩❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Se oli 1990
2010. Intercity.
Myös 90 paineli vaunut seinään rautiksella
Vierailija kirjoitti:
Lankalauantain tunnisteelliset tervehdykset kutojalle : rakkaus on kuin lankakerä, se alkaa jostain ja päättyy johonkin.
Päättyy eroon, ystävyyteen tai kuolemaan.
Ja tämä löytys:
Vierailija kirjoitti:
💘💘💘💘💝💝💝💝💝
Lankalauantaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai oikeastaan eroon, ystävyyteen/kaveruuteen tai kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai oikeastaan eroon, ystävyyteen/kaveruuteen tai kuolemaan.
Ystävyydellä ja kaveruudella vinha ero.