Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Maijun hevosen miettiä näitä asioita. Sill’on isompi pää.
Entä jos Maiju haluaa itse miettiä? Annetaan hevosen viettää hevosen elämää.
Vierailija kirjoitti:
💛💛💛💛💛
Petra?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💛💛💛💛💛
Petra?
Tiina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💛💛💛💛💛
Tiina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💛💛💛💛💛
Petra?
Tiina?
Niina?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tämä selvä. Olisit voinut sanoa minulle ihan suoraan, että mitään ei toistaiseksi voi tapahtuakaan. Olisin säästynyt massiivis3lta määrältä toiveita ja mielipahaa.
Mitä tavoiteltavaa on salasuhteilussa? Jos siihen vastauksella viittasit? On kaikkia kunnioittavaa ja välittävää käytöstä erota ensin jos suhde on niin pahassa jamassa tai rakkaus kuollut, että katselee tosissaan muihin pöytiin.
Sinkkua useimmin vain sattuu jos alkaa suhteilevan kanssa millekään. Jos siis tahdotte jotain niin olkaa varmoja ja hoitakaa homma kotiin. Tehkää rakastetustanne rehdisti rakastettu. Jos ette, hän tuskin rakas teille onkaan. Se on niin vanha stoori. Se kun sinkku uskoo eropuheita ja suhteen väljähtymistarinoita, alkaa vehtaamaan ja pettyy pahoin kun kaksilla rattailla ajelu onkin vaivattomampaa ja sillä saa kaiken. Ei tarvitse pahoittaa kenenkään mieltä. Paitsi kyllä siinä sen sinkun sydän rikki menee. Mitäs uskoi. Been there done that.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tämä selvä. Olisit voinut sanoa minulle ihan suoraan, että mitään ei toistaiseksi voi tapahtuakaan. Olisin säästynyt massiivis3lta määrältä toiveita ja mielipahaa.
Pitää muistaa se että ei omi täältä kaikkea. Ainoastaan jos sulle on irl sanottu noin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö äitisi kertonut?
Bella mia, maistuisiko italialaistyyppinen illallinen? 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💛💛💛💛💛
Petra?
Tiina?
Niina?
5 keltaista sydäntä on M-miehelle. Sivusta, mutta tämä aukaistiin yhtenä aamuna ja nyt ei tarvitse kuin nuo sydämet, niin tietää nimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava ajatella, etten pystyisi tekemään mitään moraalini vastaista. Samalla tiedän valitettavasti, että sinun kanssasi olisin sen rajan valmis ylittämään. Onneksi sinua on siunattu minua paremmalla itsekurilla. Tai sitten epäonneksi..
Kunnioituksesta itseäni kohtaan. En halua olla hyväksikäytettävä tai kuten joku äsken sanoi, pelkkä salaisuus. Mulle tulee sellaisen toiveesta vain todella epäkunnoitettu, nöyryytetty ja halpa olo. Ei ollenkaan vaalittu ja rakastettu. Mulle on ihan sama jos mua haluaa niin paljon ettei voi hillitä itseään, jos ei samalla kykene kohtelemaan mun sydäntä hyvin ja kallisarvoisena. Jos ei rakasta mua niin paljon että haluaa olla yhdessä ihan rehellisesti ja näkösällä. Sitä ei salasuhteet ja salasäädöt ole. Pelkkään seksiinkään en rupea. Se on rakkaussuhde tai ei mitään.
Tämä vastaus siis oli miehelle. Alkuperäinen taisi myöhemmin kertoa olevansa nainen.
Ja minä olen ap:n kanssa melko samanlaisessa tilanteessa. Petipuuhiin en varmaan pystyis, mut muu läheisyys kiehtoo ja voi olla vaikea välttää kun nähdään seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkää tunnisteelliset lankalauantain terveiset kaivatuillenne!
Hyvää pääsiäistä miehelle, joka on syntynyt melko pian Tsernobylin ydinvoimalaonnettomuuden jälkeen.
Säteilevät kassit?
Vierailija kirjoitti:
En toivota sulle enää hyvää yötä.
Ethä sä oo toivottanut ikinä...
-sivusta
Antakaa mun jo olla. En ole tehnyt kellekään mitään pahaa. Pelatkaa keskenänne. En ole kenenkään viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💛💛💛💛💛
Petra?
Tiina?
Kyllä. Kaipaan Tiinaa. Mutta hänen suosikkivärinsä ei ole 💛 vaan ...
Terkut naapurille 😉 alle 100metrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
💛💛💛💛💛
Sinulla on juuri tämänvärinen villapaita🤭
Isoisän vanhoilla laasosilla tänään hiihtelin rajapyykkeis liepeiltä. Oliko sulta ne maatuvat terveiset?
Joku oli nakannut luontoon edesmenneen vanhan isännän villahousujen, päälytakin, teddyn, röijy, pussihousuja, lapikas, kuka saatana roskittaa?